۱۳۹۰ تیر ۲۱, سه‌شنبه

نسخه طولاني مصاحبه پارازيت با بابك داد

نسخه كامل مصاحبه با پارازيت(روي لينك زير كليك كنيد):
http://www.youtube.com/watch?v=6ILVdWn-o-o&feature=player_embedded

در شامگاه 23 خرداد 88 از خانه بيرون رفتم تا در آن فضاي سكوت و سانسور بعد از كودتاي انتخاباتي، در حد بضاعت خودم «خبررساني» كنم و ناگزير هرگز به آشيانه ام برنگشتم.... يقين دارم روزي به ايران بر خواهم گشت. روزي كه دير نيست. كافي است بتوانيم ديكتاتوري را ابتدا در فكرمان و در مغزمان و همزمان در كشورمان ساقط كنيم. كافي است در راهي كه دشوار است، نااميد نشويم و خستگي نشناسيم.
براي تماشاي نسخه طولاني مصاحبه ام با برنامه پارازيت كه در آن پيرامون نكات مختلفي مثل نحوه اختفا، خبررساني مخفيانه و بالاخره خروجم از ايران، همچنين درباره تحركات حكومت در اينترنت و انتخابات پيش رو، به شكل مفصل تري بحث كرده ام، مي توانيد به اين لينك برويد (پارازيت / نسخه طولاني مصاحبه با بابك داد) و براي شركت در بحثهاي مرتبط با آن به فيس بوك بياييد.

۲ نظر:

شهرام بیطار گفت...

سلام آقای داد . کاش در مورد تحریکات اینترنتی و نحوه اختفا و اطلاع رسانی و اینها یه پست خاطره ماند هم بنویسین , من با این سرعت اینترنت نتونستم مصاحبه کامل تون رو ببینم , اگه به صورت متن باشه فکر کنم به مخاطبان بیشتری هم میتونه برسه .





با درود و سپاس فراوان : شهرام

ایرنی دربند گفت...

ولی بابک قبول دارید دولت های اروپایی نقش مادری مهربان برای جمهوری اسلامی دارند....
مردم ما باید اینرا بفهمند ...