۱۳۹۰ فروردین ۲۸, یکشنبه

با اعضاي شوراي «مفخي»؛ حكم ماه حقيقت، كنار زدن ابرهاست!

آقايان مخفي شوراي هماهنگي راه سبز اميد! 
حالا ما مردم منتقد، همگي به قول شما «نادان» و «بي سوات»! ولي شما با اين همه فضل و كمالات كه داريد، لااقل برنامه اي، آكسيوني، چيزي ارائه مي كرديد و دهان ما «ناآگاهان» را مي بستيد. آخر برادران مخفي عزيز! تاريخ نخبه كشي در اين كشور دارد با شكنجه و آزار موسوي و كروبي و همسران آنها تكرار مي شود و در عوض، شما آمديد مربيگري يك «تيم ملي» را بر عهده گرفتيد، تا بلافاصله تعطيلش كنيد و برويد در مخفيگاه؟ ديگر چرا منتقدان را نادان خطاب مي كنيد؟ آخر چرا زمين ورزشگاه را شخم زديد كه حتي نشود به «رنگ سبز» چمن آن هم دلخوش بمانيم؟ آكسيون تان پيشكش!
دوستان عزيز! ما با همه ي ناداني كه شما ادعا مي كنيد، به تجربه ديده ايم و شنيده ايم كه بالاخره «ماه حقيقت» شما هم از پشت «ابرهاي مخفي كاري» بيرون مي آيد و آنچه مي ماند «مسئوليت سنگين» اين مربيگري غيرمسئولانه است و عواقب تلخ و نافرجامي هاي بعد از دستگيري موسوي و كروبي بر عهده شما خواهد بود! تبعاتي كه شايد اكنون مي دانيد چقدر سنگين است و براي مصون ماندن از آن بدنامي تاريخي «مخفي» مانده ايد! ولي حكم «ماه حقيقت» خروج از پرده ي ابرهاست.

۲ نظر:

alizadeh/lahijan گفت...

چنان نماند چنين نيز هم نخواهد ماند

من ار چه در نظر يار خاکسار شدم
رقيب نيز چنين محترم نخواهد ماند

چو پرده دار به شمشير مي‌زند همه را
کسي مقيم حريم حرم نخواهد ماند

چه جاي شکر و شکايت ز نقش نيک و بد است
چو بر صحيفه هستي رقم نخواهد ماند

سرود مجلس جمشيد گفته‌اند اين بود
که جام باده بياور که جم نخواهد ماند

غنيمتي شمر اي شمع وصل پروانه
که اين معامله تا صبحدم نخواهد ماند

توانگرا دل درويش خود به دست آور
که مخزن زر و گنج درم نخواهد ماند

بدين رواق زبرجد نوشته‌اند به زر
که جز نکويي اهل کرم نخواهد ماند

ز مهرباني جانان طمع مبر حافظ
که نقش جور و نشان ستم نخواهد ماند

اهورا گفت...

ممنون واقعا. دیروز در جمع دوستان همه شاکی بودن از اینا. این شواری مخفی تو دلش قند آب شد از دستگیری موسوی و کروبی. خیلی خوبه البته. با این کارها و حرفهاماهیت خودشون رو نشون میدن