۱۳۹۰ فروردین ۲۳, سه‌شنبه

سال جهنمي رهبري شروع شد: ديگر كسي براي هشدارهاي آقا تره هم خرد نمي كند! / بابك داد

امسال براي آقاي خامنه اي، سال بدي خواهد بود. حتي شايد بشود گفت رهبر معظم، امسال يك «سال جهنمي» در پيش دارند. چرا؟ چون هنوز تكليف شعار «جهاد اقتصادي» ايشان معلوم نشده، تنها توصيه محكم و هشدار جدي اش به مسئولان، با بي توجهي مطلق مقامات جمهوري اسلامي روبرو شده و حالا آنها نه فقط بر خلاف نظر آقاي خامنه اي از همديگر «گلايه و انتقاد علني» مي كنند، بلكه در بيستمين روز از فروردين سال جديد، كار به جاهاي باريك تري كشيده شده است! پرده از رسوايي اخلاقي و مالي معاون احمدي نژاد (بقايي) برداشته مي شود و پرونده او در رسانه هاي حكومتي «رو» مي شود كه چند سال است خاك خورده است! آقاي بقايي كه يك شبه به جاي «مشايي» معاون اجرايي رئيس جمهوري شد، زماني كه در راديو مدير بوده با ادعاي اينكه «خواب امام زمان را ديده» يكي از بانوان زيردستش را به همخوابگي و بچه دار شدن مجبور مي كند: «زيرا امام زمان در خواب به آقاي بقايي چنين دستوري داده است!»
امسال سال بدي براي «رهبر تنهاي ايران» خواهد بود، زيرا صداي شكستن چوبهاي نردباني را مي شنود كه بالاي آن نشسته و پايه هاي آن را يك به يك بريده است! او هر چقدر نداند، اين را ديگر مي داند كه حكم حتمي روزگار است كه «لاجرم آن كس كه بالاتر نشست، استخوانش سخت تر خواهد شكست!» شايد براي همين در نخستين خطابه عمومي اش در مشهد، آقاي خامنه اي از مقامات كشوري خواست در منظر عمومي از همديگر انتقاد و گلايه نكنند. بالاخره سفره اي پهن است و حاكميت يكدست شده و فتنه گران در حبس و دور هم باشيم! شايد بلايي كه بر سر مبارك و بن علي آمد، بر سر «سيد علي» نيايد!
اولين كسي كه توي ذوق «آقا» زد، رئيس جمهوري «منصوب» او بود! احمدي نژاد گفت:«ايشون گفته انتقاد نكنيد، مام نمي كنيم!» ولي مجلس از يك طرف دولت را به باد انتقاد گرفته كه «بودجه» را چرا دير داديد؟ و قوه قضائيه از يك طرف مي گويد كه با اين بودجه دولتي، ما نمي توانيم امنيت را تأمين كنيم! اين ميان، خود احمدي نژاد هم بيكار ننشسته و «مشايي» يار شيرينش را از معاون اجرايي رياست جمهوري عزل كرده و «بقايي» يار ديرينش را به جاي او گمارده است. اين وسط، صدا از هيچكس از معترضان و فتنه گران(!) در نيامده، بلكه خود حكومتي ها به فغان و فرياد درآمده اند كه اي بابا! اين آقاي بقايي سابقه هاي سياهي در «خواب ديدن» براي زن و ناموس مردم و براي «قاچاق» اشياي عتيقه ملي دارد و در مدتي كه در راديو و رياست سازمان ميراث فرهنگي «خدمت!!» كرده، حتي يك تپه گلگاري نشده هم باقي نگذاشته است! و تازه اين آقاي بقايي، نسخه دوم همان اسفنديار رحيم مشايي است كه رفته و الي آخر! اينگونه است كه خود به خود «هشدار جدي» مقام عظماي ولايت، در همان فروردين ماه سال بي اثر مي شود و آقاي خامنه اي، سال تلخ تنهايي و تلخ و احتمالا" يك «سال جهنمي» را در هزار و سيصد و  نود آغاز مي كند. سالي كه «جهاد اقتصادي» واقعي، بين كساني در مي گيرد كه بر سر سفره ي نظام نشستند تا «حاكميت يكدستي» تشكيل بدهند ولي پاي رقابت كه يه ميان بيايد، در عزلت و انزواي آقاي خامنه اي، اي بسا به جان همديگر بيفتند و در انتخابات مجلس نهم كه در پيش روست، گوشت و استخوان همديگر را هم بخورند و نهايتا" به كابوس آقاي خامنه اي واقعيت ببخشند و از «نظام مقدس جمهوري اسلامي» يك تونس و مصر ديگر بسازند و از خامنه اي هم يك بن علي يا مبارك تحويل تاريخ بدهند! آقاي خامنه اي نمي داند در غياب مردم، نبايد دست به دامان ريزه خواراني مثل احمدي نژاد و مشايي و جنتي و مجلسيان مي شد زيرا عادت ريزه خواران همين است كه بالاخره بر كل سفره طمع كنند. اكنون تلاشهاي ديرهنگام آقاي خامنه اي براي نجات خود از اين وضع، كمكي به تغيير اين پايان تلخ براي ولي فقيه و سقوط حتمي اش نمي كند. خدا به داد كشوري برسد كه رهبرش بنده نوازي چنان بي كفايت است و مقاماتش هم ريزه خواراني چنين بي چشم و رو كه مثل احمدي نژاد در جواب هشدار آقايشان درباره «انتقاد نكردن از يكديگر» چنين مي گويند:« گفته انتقاد نكنيم، خب نمي كنيم!» حال آنكه همين احمدي نژاد در خفا هر كار كه خواست، مي كند!
خلاصه بدا به سالي كه آقاي خامنه اي در پيش دارد. زيرا گفته اند سالي كه نكوست از بهارش پيداست. و بهار آقاي خامنه اي، تا حالا كه بهار سياهي بوده است.
پي نوشت: مصاحبه ديشبم با صداي آمريكا (برنامه روي خط  يكشنبه 21 فروردين) درباره دلايل و عواقب هشدار رهبري به مقامات براي «خودداري از انتقاد علني» را در اين لينك مي توانيد ببينيد. بخش خيلي كوتاهي از آن مصاحبه را در زير مي توانيد بشنويد (به دليل فضاي محدود وبلاگ، تمامي اين مصاحبه در اين لينك قابل مشاهده است.)




۵ نظر:

ناشناس گفت...

سلام بابک عزیز. فونتت رو یه کم درشت تر کن عزیز. کور شدیممممم. مرسی

کامیار گفت...

با سلام. سرنوشت همه دیکتاتورها در آخر راه ننگینشان همین است. البته خامنه ای به این زودی ها شرش کم نمی شود و رفتنش خونها جاری خواهد کرد ولی رفتنش قطعی است. نارهبری که ملتش را فراموش و دنبال مفت خوران چاله میدانی بدود بیشتر از این لیاقتش نیست

meysam/oromyeh گفت...

آقای داد حرف های شما کاملا درست ولی مثل اینکه کمی فراموشکار شده اید مگر نمیبینید که آخوندهای درباری فرت و فرت روایات جعلی سید بوگندوی خراسانی را نشخوار میکنند و همچنین از یاعلی گفتن "ناسید علی خامنه ای" حین پرت شدن از شکم مادرش هنگام تولد میگویند.این کنه های متعفن حالاحالاها ملت را خواهند چاپید.کجا خامنه ای سرنگون خواهد شد !! تازه قبل از سرنگونی عمرش کفاف نخواهد داد.یک عمر خورد و چریدو بعد 100 سال هم خواهد مرد. همین !!

ناشناس گفت...

روزانه صد‌ها ساعت از وقت رسانه‌های دولتی، ده‌ها هزار صفحه از رسانه‌های مکتوب و الکترونیک و ده‌ها هزار ساعت از وقت تریبون‌های رسمی جمهوری اسلامی به روحانیون اختصاص دارد. در این ظرف بسیار بزرگ و پرهزینه چه مواد و مطالبی و با چه اهداف و مقاصدی ریخته می‌شود؟ روحانیون با این سرمایه بزرگ ملی چه می‌کنند؟

ناشناس گفت...

بابک جان نیروهای امنیتی بزودی حالتو سرجاش میارن.همون دانشجوهای نازنینی که دور و ورت می چرخن اسرارت رو هویدا کردند.گنده گوزی کردی بی سواد.بخور .حیف شدی.والسلام