۱۳۸۹ اسفند ۱, یکشنبه

پوشش خبري و تحليلي رخدادهاي اول اسفند/ تاكتيك «تجمعات پراكنده» مردم، نظام را كلافه كرده است!

خبرها و نكته ها و شنيده هاي امروز از ايران. اين متن بر اساس ساعت به وقت تهران تنظيم و به روزرساني مي شود. براي ديدن مطالب تازه دكمه رفرش را بزنيد.
نكته هاي اول اسفند
نكته اول: «امتياز تجمعات پراكنده» / اگرچه امروز روز خسته كننده و سختي براي مردم شجاع ايران بود و بايد به همگي آنها يك خداقوت و خسته نباشيد بزرگ گفت، ولي بيشر از مردم، امروز اين نيروهاي امنيتي و بسيج و پليس بودند كه دچار مشقت و گيجي و فشار وحشتناكي قرار گرفتند. علت اصلي اين فشار سخت بر نيروهاي سركوبگر، اين بود كه اين بار نمي دانستند از كجا؟ و كي؟ و چگونه؟ با مردم معترض مواجه مي شوند! در حقيقت «تجمعات پراكنده» امتياز بزرگ مردم در اول اسفندماه بود و باعث فرسوده شدن نيروهاي سركوبگر شد. از طرفي باراني بودن تهران از پرواز هلي كوپترهاي شناسايي تاحدودي جلوگيري كرد. براي همين نيروها نمي دانستند بايد به سعادت آباد در غرب بروند و يا مراقب بلوار كشاورز و ميدان ونك و صداو سيما باشند. اين پراكندگي تجمعات براي مردم محلات مختلف هم اين حسن را داشت كه از هر كجا كه مي توانستند تبديل به يك جمع دهها نفره شوند، اعتراض را شروع مي كردند و براي پيوستن به يك مسير اصلي، نيازي به سفر شهري نداشتند و از ممانعت پليس و مسدودي خيابانهاي مركزي شهر هم راحت بودند. پس امتياز اول و بزرگ «تجمعات پراكنده» امروز را در آكسيونهاي بعدي مي توان به عنوان يك تاكتيك خوب و اثربخش مورد نظر قرار داد.
نظريه: از برآيند مبارزات مردم شجاع در داخل و اجتماعات ايرانيان هموطن در مقابل سفارتخانه ها به اين ارزيابي رسيده ام كه با استمرار حضور خياباني و «مبارزه مداوم» موافقم. هرچند استراحت لازم است، ولي نبايد بگذاريم استراحت، فاصله اي بين حضور خياباني مردم بياندازد. نبايد بگذاريم حكومت، فرصت بازسازي روحيه نيروهاي ترسيده اش را بيابد و با «جنگ رواني» و شايعه و اقدامات رسانه اي و دستگيري هاي بعدي فعالان، امكان حضور خياباني مردم را كمتر كند. بايد حكومت ديكتاتوري را كلافه كرد.   
نكته دوم: بايد «هدف هاي ايستگاهي» و گام به گام روشن و مشخص شوند تا مردم در صورت فروريزي وضعيت امنيتي در يك نقطه بتوانند گام بعدي را با تشخيص خودشان بردارند. همه مي دانيم كه «هدف نهايي» سرنگوني ديكتاتوري است. اما اين هدف نهايي را بايد در ايستگاههاي كم فاصله و قابل دسترسي تعريف كرد و قدم به قدم آنها را به دست آورد. منتها با فاصله گذاريهاي دقيق و خودداري از بي برنامگي فرسايش دهنده براي مردم. يك ضرب المثل مي گويد مي توان فيل بزرگي را خورد، اما به شرطي كه آن را «لقمه به لقمه» بخوريد! هدفهاي ايستگاهي را بايد مشخص و نقطه گذاري كرد و بر اساس «پيشنهادات مردمي» جدولي از آنها تهيه نمود. در غير اين صورت، آن فرسايشي كه ما بايد در حريف به وجود بياوريم ممكن است مردم خودي را از پاي در بياورد.
(اين تحليل هنوز ادامه دارد و به روز مي شود...)
-------------------
21:00  شبكه اول صداوسيما خبرهاي بخش ساعت 21 خود را با اين خبر بسيار مهم آغاز كرد:«مردم ايران در حال آمادگي براي جشن ميلاد پيامبر اسلام»! و در حال نمايش رقص هاي سنتي و محلي است!
20:30 خيابانهاي شهرهاي رشت، سنندج، مريوان و مهاباد محل درگيري شديد بين مردم و مأموران است. از خيابانهاي وليعصر، سعادت آباد، پونك و خيابانهاي منتهي به ميدان آزادي تهران هم خبر مي رسد جمعيت معترض، نيروهاي پليس و بسيجيان را كلافه كرده اند. در ميان بسيجيان نوجوانان كم سن و سال ديده شده كه گاز فلفل به سوي معترضان مي پاشند. از دانشگاه صنعتي شريف خبرهايي از درگيري بين دانشجويان و مأموران مي رسد.
20:10 آيت الله مكارم شيرازي «مرجع تقليد حكومتي!» از شيعيان جهان خواسته از مبارزات ظلم ستيزانه مردم شيعه بحرين حمايت كنند و مانع از ادامه ستم حكومت استبدادي بر مردم بحرين شوند!
20:00  براساس خبر خبرگزاريهاي دولتي خانم فائزه هاشمي آزاد شده است. اكنون بايد تمركز خبري روي تجمعات مردم در شب تهران و شهرهاي ايران باشد كه با تاريكي هوا خبر مي رسد تجمعات و درگيريها به نفع مردم شدت بيشتري گرفته است. خبر خوب ديگر اينكه سايت آيت الله خامنه اي هم توسط هكرهاي سبز «هك» شده است.

تاكتيك «پراكندگي تجمعات» امتياز ماست!
19:00 به رغم تاريكي هوا، امكان عمل براي مردم بيشتر شده و هلي كوپترها نمي توانند تجمعات پراكنده را به نيروهاي تحت امر گزارش كنند. تجمعات پراكنده ماشين سركوب را دچار خستگي شديد كرده و از طرفي به مردم امكان تجديدقوا و حضور دوباره در ميدان را مي دهد. تجمع مردم در مقابل صدا و سيما و حوالي پارك ملت و ميرداماد هنوز ادامه دارد. همچنين مردم در نزديكي ميدان ونك يك ماشين «ون» پليس را از بازداشتي ها تخليه و آنها را آزاد كرده اند. در ميدان هفتم تير متأسفانه يك شهروند معترض با شليك مستقيم مأموران به شهادت رسيده است. در شهرهاي سنندج، مريوان، مهاباد، كرمان، رشت، تبريز و شيراز و اصفهان و مشهد هم هنوز درگيري ها ادامه دارد. / تحليل: امروز جامعه تشنه خبرهاي تازه است. ولي بايد مراقب جنگ رواني رسانه هاي حكومتي هم باشيم. آنها سعي دارند اوز،ين عطش خبري را «هدايت» كنند. براي همين خبرها را با اولويت بايد خواند. خبرهاي پراكنده اي مثل زلزله شريف آباد (كه 4 ريشتري و مطلقا" بدون خسارت بوده) و يا خبر خوب پيوستن يك ديپلمات به جنبش سبز (كه در جاي خود قابل تحسين است) نبايد باعث شود فضاي خبري جامعه دچار سردرگمي شود. فراموش نكنيم امروز مردم با «تجمعات پراكنده» مأموران را دچار سردرگمي كرده اند. پس متقابلا" بايد مراقب باشيم «خبرهاي پراكنده»، خود ما و مردم را دچار سردرگمي نكنند و هدف اصلي را از نظرمان دور نكند. كساني كه هنوز در خيابانها هستند، به عقبه اي هوشمند نياز دارند. پشتيبانان هوشمند آنها باشيم.
فائزه هاشمي در تجمع خيابان فاطمي بازداشت شد
17:00 ايرنا خبرگزاري جمهوري اسلامي در خبري فوري از «بازداشت فائزه هاشمي رفسنجاني» خبر داد. به گزارش خبرنگار ايرنا :{فائزه هاشمي در حالي كه قصد داشت با اظهارات تند و سر دادن شعارهاي تحريك آميز، ناآرامي ايجاد كند، در خيابان ولي عصر(عج) بالاتر از تقاطع فاطمي، از سوي نيروهاي انتظامي و امنيتي شناسايي و بازداشت شد.} / تحليل: احتمالا" بازداشت دختر آقاي رفسنجاني براي فشار بيشتر در راستاي «ايجاد بصيرت فوري!» در آقاي رفسنجاني انجام شده است!
تاكتيك «تجمعات پراكنده» 
باعث خشم و سردرگمي مأموران شده است!
16:40 پراكندگي تجمعات مردمي در خيابانهاي مختلف باعث سردرگمي مأموران و حكومت شده است. با تاريك شدن هوا امكان رصد كردن مردم در خيابانها توسط هلي كوپترهاي انتظامي وجود ندارد و امكان تحرك براي مردم معترض بسيار بيشتر مي شود. همچنين خبرگزاري فارس وابسته به سپاه در اقدامي نااميدانه به جعل خبر از بي.بي.سي پرداخته و از قول اين رسانه نوشته تجمع انبوه مردم در يك نقطه شكل نگرفته است! اين در حالي است كه تاكتيك «پراكنده شدن در محلات» امروز خبرهاي فراواني از نقاط مختلف ايران و كلافه شدن حكومت مي رسد. همچنين خبر از تيراندازي در ميدان هفتم تير و كشته شدن احتمالي يك نفر از مخالفان حكومتي. در رشت خشونت بسيجيان با مردم باعث خشم بيشتر اهالي رشت شده است. در ميدان انقلاب تهران درگيري شديد گزارش مي شود.
زلزله خفيف در «شريف آباد»، 
زلزله اصلي در خيابانهاي ايران است!
17:45 با وجود تلاشهاي رسانه هاي حكومتي، خبر وقوع زمين لرزه 4 ريشتري در شريف آباد تهران، باعث انحراف ذهن مردم از خبرهاي داغ اعتراضات نمي شود. رسانه هاي حكومتي با دامن زدن به اين زمين لرزه خفيف كه خوشبختانه هيچ خساراتي نداشته، سعي دارند بازي رواني تازه اي را براي انحراف افكار عمومي مردم از آنچه دركف خيابانهاي چندين شهر ايران مي گذرد ايجاد كنند. 
17:44 در مهاباد مردم خشمگين بعد از هجوم نيروهاي سپاهي، يك خودروي پاسداران را به آتش كشيده اند.
دروغ هاي «فارس نيوز» تمامي ندارد:«تهران در آرامش كامل»!
17:40 در حالي كه از كرمان، شيراز، اصفهان و خيابانهاي متعددي در تهران خبرهاي موثق مي رسد كه تجمعات مردم باعث عقب نشيني نيروهاي امنيتي و پليس شده، خبرگزاري فارس متعلق به سپاه در دروغي آشكار خبر داد:{ با وجود تبليغات گسترده رسانه‌هاي صهيونيستي و فراخوان منافقين براي برگزاري تجمع در خيابان‌هاي تهران و همچنين اتخاذ تصميماتي در خارج براي كشته‎سازي، شاهد برقراري آرامش كامل در تهران هستيم.} خبرگزاري فارس همچنين نامه اي منتشر كرده كه ادعا مي كند با امضاي تمامي اعضاي خانواده شهيدسبز «صانع ژاله» است و در آن خانواده ژاله خود را دوستدار ولايت(!) عنوان كرده اند./ تحليل:خانواده شهيد سبز صانع ژاله كرد و از اهل تسنن هستند و «ولايت» در ميان اهل تسنن شرك محسوب مي شود. 
17:14  مهندس موسوي در گفتگوي تلفني با نزديكانش با روحيه اي خوب از سلامتي خود و همسرش خبر داده و ديواركشي آهني منزلش و عزل محافظان قبلي و جانشيني مأموران امنيتي ناشناس به جاي محافظان قبلي را تأييد كرده است. سايت «روز» به نقل از دختران موسوي، روحيه او را همچون گذشته بسيار خوب توصيف كرده است.
بسيجيان در خانه بمانيد! «شهادت تصنعي» توسط سپاه در انتظار شماست!
17:03 گفته مي شود دو مقر سپاه از برخورد با مردم خودداري و تمرد كرده اند. با اين حال جو امنيتي و حضور پررنگ بسيجيان و مأموران امنيتي در سطح شهر كه از آغاز صبح گزارش شده بود، اكنون با هجوم مردم به عقب رانده شده اند. خبرگزاري فارس وابسته به سپاه پيش بيني كرده بود امروز «قرار است منافقين دست به ترور و كشتار مردم بزنند!» / تحليل: بر اساس نقشه شومي كه «فارس» به آن اعتراف كرده جان بسيجيان توسط خود مأموران حكومتي امروز در خطر است. بسيجيان در خانه بمانيد. امروز ممكن است حكومت با گلوله هاي پاسداران از شما «شهيد» بسازند و بر گردن مخالفان بيندازند.
16.56 اعتراضات در مهاباد. یک شاهد عینی به راديو زمانه گفت که شهر مهاباد شلوغ شده و مخالفان دولت در چند خیابان اصلی این شهر تجمع کرده‌اند و و با آتش زدن لاستیک و سطل های زباله خیابانها را بسته اند. وی به زمانه گفت که از سنندج نیز برخی «تحرکات مردمی» گزارش شده است.
16:54 شيرازي ها در خيابانهاي ملاصدرا و حوالي ميدان نمازي و دانشگاه مهندسي تظاهرات كرده اند.
16:41 مهدي كروبي در نامه اي به صادق لاريجاني رئيس قوه قضائيه با تأكيد بر مواضع مستحكم خود، خواهان برپايي يم دادگاه علني شد. او از تجمعات شبانه اراذل و اوباش در مقابل منزلش به عنوان اقدامي رسوا نام برد.
16:40 جوانان و مردم از همگي هموطنان خود مي خواهند به سيل مردمي كه در حال تشكيل است، بپيوندند.
16:30 سايت جرس خبر مي دهد: خبرهای رسیده از سطح خیابانهای شهر حاکی است، جمعی از مردم در برابر ساختمان صدا و سیما در خیابان ولی عصر تجمع کرده اند. به گزارش شاهدان عینی مردم در خیابانهای سهرودی، میدان هفت تیر، انقلاب و ولی عصر تجمع کرده و شعار می دهند.
16:10 از خيابان اميرآباد و بلوار كشاورز، خيابان ولي عصر، ميدان ونك و ميدان وليعصر خبر از تجمع هاي مردمي مي رسد. موبايلها در مركز شهر تهران قطع شده اند و سرعت اينترنت بسيار پايين است ولي قطع نشده.
15:49 وب‌سایت حكومتي «الف» در گزارشی اعتراف کرد یگان ویژه پلیس و سربازان این نیرو روز ۲۵ بهمن ماه «ترسیده» بودند و گروهی از بسیجی‌ها که برخی از آن‌ها نیز بلاگر هستند با «باتوم فنری» در سرکوب‌های این روز دخالت داشتند.
15:45 اعتصاب سراسري مردم شريف كردستان. طبق اخرین خبر از شهر سنندج، اين شهر کاملا در اعتصاب بسر می برد. درب همه مغازه ها بسته است. نیروهای سرکوب و لباس شخصی ها کاملا در تمامی شهر مستقر شده اند با در دست داشتن سلاح قناسه دوربین دار مشغول به گشت زنی هستند.
15:40 تجمع مردم از خيابان وليعصر، تقاطع پارك وي، مقابل جام جم و ميدان وليعصر و سه راه منيريه گزارش مي شود.
15:33 حجت الاسلام حمید رسایی، نماینده وابسته به جناح احمدی نژاد در مجلس هشتم، وعده داد که موسوی و کروبی دستگیر می‌شوند و گفت که هواداران آنها هم هیچ غلطی نمی‌توانند بکنند. سایتی که این نماینده حامی دولت با آن مصاحبه کرده هم خواستار خون‌ریزی و کشتار معترضان در ایران شد. در جدیدترین تیترهای این سایت که به نزدیکان حسین شریعتمداری تعلق دارد، آمده است: "باید که شست با خون، اشرار فتنه‌گر را" و "ایران؛ تشنه انتقام از جنایتکاران فتنه‌گر بود. / خبر تكميلي: حميد رسايي يك پرونده فساد مالي در قوه قضائيه دارد كه بر اساس «بصيرت» او، آن پرونده معلق است! او در تجمع 26 بهمن در ميدان ارگ تهران، آدمك موسوي و كروبي را به دار كشيد و گفته مي شود سردسته كساني است كه شبها مقابل منزل كروبي فحاشي مي كنند.
15:25 يك ديپلمات ارشد ايراني در ميلان ايتاليا به جنبش اعتراضي مردم پيوست. احمد ملكي اين اقدام خود را در اعتراض به كشتار مردم در 25 بهمن اعلام كرده است. تاكنون 4 ديپلمات سبز از همكاري با جمهوري اسلامي انصراف داده و به مخالفان حكومت پيوسته اند.
15:20 خبرگزاري امنيتي فارس در اقدامي عجيب درباره امروز «پيش بيني» كرد: امروز منافقين با همكاري فتنه‌گران قصد دارند سناريوي "تجمعات جزيره‌اي و كوچك اما با سطح خشونت بالا و انبوه‌سازي در كشته‌ها با اقدام مسلحانه " را در دستور كار خود قرار دهند. «فارس نيوز» ادامه داد: بر اين اساس برخي تيم‌هاي جديد منافقين در روزهاي گذشته وارد كشور شده و تصميم‌ دارند در صورت هرگونه تجمع احتمالي به منظور كشته‌‌سازي و با هدف ايجاد جو آشوب و خشونت، تعدادي از هموطنانمان را به شهادت برسانند. / تحليل: معلوم نيست اگر فارس نيوز به عنوان يك خبرگزاري(!) از قصد قبلي گروههاي تروريستي برا كشته سازي خبر دارد، پس سربازان بدنام امام زمان در وزارت اطلاعات چرا تاكنون نتوانسته اند اين تيمهاي ترور را كشف و دستگير كنند؟ آيا جز اين است كه خود سپاه و بسيج براي اين امر وارد ميدان خواهند شد؟ وقتي سربازان امام زمان مي توانند هواپيماي ريگي را در آسمان شكار كنند، آيا از دستگيري چند تيم چنين ناتوانند؟
15:02 محمد عطريانفر عضو كارگزاران سازندگي (حزب نزديك به هاشمي رفسنجاني) در مقاله اي براي «فارس نيوز» بر عليه حركت مردمي 25 بهمن مطلبي نوشته است. بر اساس خبر «فارس نيوز» كه وابسته به سپاه و نهادهاي امنيتي ايران است: «محمد عطريان‎فر از فعالان سياسي شاخص اصلاح‌طلب طي يادداشتي كه براي خبرگزاري فارس ارسال كرده، به تحليل اتفاقات 25 بهمن پرداخته است.» بخشي از نوشته عطريانفر چنين است:
{بيست و دو بهمن آئينه تمام‎نماي وحدت همه اقشار ملت بود و 25 بهمن دعوتي بود به سوي افتراق‌ها و دودستگي‌ها.
22 بهمن 89 پاياني بود بر همه اختلاف‌ها و جدايي‌ها و 25 بهمن آغازي بود بر تجديد سوءتفاهم‌ها و گسست الفت‌ها و پيمان‌شكني‌ها.
22 بهمن دعوتي بود به سوي خدا و ايمان و آرمان و انقلاب خميني كبير و 25 بهمن پيامي بود به سوي خودخواهي‌ها و تفرقه‌ها و دشمن‌تراشي‌ها.
22 بهمن تصوير روشني بود از اقتدار ملي و عزت اسلامي و شكست هيمنه دشمن و 25 بهمن بستري بود براي اميد استكبار و نفوذ نفاق و رخنه مخالفان نظام.
22 بهمن نقطه آغازي بود براي هم‌افزائي‌ها و رويش‌ها و زايش‌ها، 25 بهمن عرصه‌اي بود براي ريزشها و فرصت‌سوزي‎ها.}
تحليل: محمد عطريانفر بعد از اعترافاتش در دادگاه سال قبل، هيچ فعاليت و حضوري در مراسم سياسي و حتي فرهنگي نداشته است و نوشتن مطلب براي خبرگزاري فارس در اين روز بخصوص نشان از وحشت حكومت و يارگيري هاي بي فرجام دارد. 

15:00 از لحظاتي قبل تجمعات پراكنده در تهران آغاز شده است.  سحام نیوز در خبري فوري نوشته  – در محورهای انقلاب – ولی عصر و در میدان 7 تیر و همچنین در خیابان سهروردی تجمعاتی شکل گرفته و مردم شروع به شعار دادن و فریاد الله اکبر هستند. بر اساس این گزارش ها نیروهای نظامی و گارد ضد شورش با دهها دستگاه موتور سیکلت میدان ولی عصر را بسته اند. همچنین خبرهایی مبنی بر تجمعی در حوالی جام جم و فریاد الله اکبر شنیده می شود.
























۲۱ نظر:

ناشناس گفت...

مرگ بر خامنه ای و جمهوری اسلامی

ناشناس گفت...

در ساعت 15.50 دقيقه. دربلوار جواد اكبري روبروي استاد معين(خيابان آزادي).... دو اتوبوس يگان پياده كردن .با لباس هاي ارتشي مانند... اكثرا سنشان در حدود 13 تا 20 سال است. سر تمام خيابان هايي كه به آزادي منتهي ميشود... 5 تا مامور گذاشتن...
از موتور سوار هاي كه اينجا فعلا خبري نيست.

ناشناس گفت...

khaste nabashid ..... khastam khahesh konam khati ke minevisid o ye kam bozorgtar konid o beyne saat ha fasele begzarid , khata khaily nazdike hame o vase mani ke seni azam gozashte moshkele .

tandorost bashid

ناشناس گفت...

بابک جان اگه میشه زودتر آپ دیت کن.
مردیم از بیخبری

ناشناس گفت...

ﻣﺒﻮﻻﻧﺴﻬﺎﯾﯽ ﮐﻪ ﺩﺭ ﻣﺴﯿﺮ
ﺍﺗﻮﺑﺎﻥ ﺟﻨﻮﺏ ﺗﻬﺮﺍﻥ ﺣﺮﮐﺖ ﻣﯿﮑﻨﻨﺪ ﺣﺎﻣﻞ
ﺩﺳﺘﮕﯿﺮ ﺷﺪﻩ ﮔﺎﻥ ﻫﺴﺘﻨﺪ ﺑﻪ ﺳﻤﺖ ﻣﺴﮕﺮ
ﺁﺑﺎﺩ (ﮐﻬﺮﯾﺰﮎ ﺟﺪﯾﺪ
رسانه ای کنید·

ناشناس گفت...

from 25 Bahman facebook
Farid Niroo
خیابان میرداماد:بچه هارو توی اسکان گیر انداختن. درها رو یستن.همه کسای رو که فیلم میگرفتند با تفنگ پینت بال نشونه گذاری میکردن

ناشناس گفت...

from 25 Bahman facebook
آخرین خبر از تهران همین الان : تجمعات پراکنده است و به جای هر نفر تعداد زیادی موتوری وجود دارد درگیری هایی در پارک وی ... میدان صادقیه ... امیرآباد و نقاط دیگر گزارش شده است ... نیزاینکه با تاریک شدن هوا هر آن بر تعداد معترضین افزوده میشود ... همچنین گزارشاتی از شیراز و کرمان و رشت هم حاکی ست که مردم فعال شرکت داشته اند .....

ناشناس گفت...

from 25 facebook
مامی دستگیر شدگان را در محلی نزدیک دادگاه انقلاب (خیابان شریعتی) منتقل میکنند! اطلاع رسانی کنید
رسانه ای کنید و جان دوستان را نحات دهیم
15 minutes ago ·

ناشناس گفت...

from 25 bahman facebook
8:15 دقیقه : یک نفر از معترضان بالای پل پارک وی تیر خورده که از سرنوشت او اطلاعی در دست نیست. به نقل از العربیه
http://www.hra-news.org/685/1389-01-27-05-26-53/6925-1.html

ناشناس گفت...

from 25 Bahman facebook

امروز با این تجمعات پراکنده نیروهای سرکوبگر به شدت کلافه بودند.زیر بارون هم مونده بودند نمیدونید چه قیافه ای داشتند.
همین ترسی که از تجمع مردم در دلشون میفته خودش نشوندهنده ضعف حکومته.
ممکنه کوچیک باشه و میلیونی نباشه اما کارساز خواهد بود.
با همین حرکتهای کوچک تن قدرت طلبان به لرزه میفته

ناشناس گفت...

خبرگزاری هرانا
8:15 دقیقه : یک نفر از معترضان بالای پل پارک وی تیر خورده که از سرنوشت او اطلاعی در دست نیست. به نقل از العربیه

ناشناس گفت...

cnn
http://www.youtube.com/watch?v=WBpSznDTEL4&feature=player_embedded#at=194

ناشناس گفت...

متاسفانه سایت های leader.ir و khamenei.ir رو که نیم ساعت پیش سر زدم باز بودن. البته سایت khamenei.ir با اشکال باز شد. بار اول ارور داد و بار دوم باز شد.

ناشناس گفت...

bbc:
17:30 وبسایت "عدالت برای ایران" با انتشار بیانیه ای از مردم ایران خواست که در شناسایی کسانی که به سوی معترضان شلیک می کنند، به این نهاد کمک کنند. امروز گزارش های تایید نشده ای از تیراندازی به معترضان در میدان هفت تیر تهران و کشته شدن یک نفر در این میان، حکایت داشت
http://justiceforiran.org/nr1.htm

ناشناس گفت...

from facebook:
Yekome Esfand
عزیزان خارج از کشور لطفا همراه بشید کمک کنید سایت فارس نیوز رو زیر فشار بزارید که از دسترس خارج بشه

ناشناس گفت...

from 25 bahman facebook:
mardoom nirohaye regime ro nachar be farar mikonan va dastgir shodegan ra azad minamayand

ناشناس گفت...

Public protests against the Islamic Republic of Iran
http://www.youtube.com/watch?v=W4XUFmpASlk&feature=player_embedded

BabakDad گفت...

دوست عزيزي پيغام داده اند:
فونت مطالب وبلاگ براي ايشان كوچك است و به راحتي قادر به خواندن آن نيستند.
براي درشت كردن مطالب هر وبلاگ، كافي است كليد «كنترل و +» را همزمان فشاربدهيد.
فيلم يوتيوب بالا هم كه دوستي گذاشته اند، احتمالا" و بر اساس اطلاع دوستان مربوط به پارسال است. امروز وضعيت خيلي بهتر از همين اتفاقات هم بوده است.

ناشناس گفت...

بابک جان سلام و خیلی ممنون که با وجود مشغولیتهای دیگربه اطلاع رسانی ادامه میدهید،
با برگشتن مردم به به میدان علائم فروریختن نظام روزبه روز بیشتر میشود: درماندگی و هراس نیروهای نظامی از مقابله با مردم، استعفای دیپلمات ارشد سفارت ایران در میلان، تهدید به افشاگری از طرف تعدادی از فرمانداران با وجدان و صادق خرازی، یکی از با آبرو ترین دیپلمات ها.
بزودی شجاعت و هوشیاری مردم از جان گذشته ی ایران، در تهران، اصفهان، شیراز، تبریز، رشت، بهبهان، سنندج و سایر شهرهای کشور به همه ی کسانی که که هنوز همدلی خود را با مردم ابراز نکرده اند جسارت حضور در صحنه را خواهد داد.
با تبریک به ملت ایران وهمدردی با خانواده ی شهیدان ۲۵ بهمن و ۱ اسفند که تعدادشان مطمئنا بیش از آنست که خبر داریم.

محمد گفت...

درود و صد درود بر بابک عزیز

و سلام بر این جوانان شیر دل که دیکتاتوری آخوندی را به سخره گرفته اند !

مرگ بر این حکومت دروغ و دغل و ریا!

ناشناس گفت...

سلام
بابك داد عزيز ، مرا مي شناسي . يعني اميدوارم كه يادت بيايد كه مرا ميشناسي . اين الان مهم نيست . مهم اين است كه با تو هم قدم بشم . هر چند مي ترسم . ديروز ( 1 اسفند 89 )به اصرار و تشويق همسرم و در ميان نارضايتي دو دخترم راهي خيابان ملاصدرا شديم . هر دو مي ترسيديم ولي دير هم رسيديم . آنچه ديدم جمعيت زيادي بود كه تا آن موقع در ملاصدراي شيراز نديده بودم . بسيجي هايي را هم ديدم كه با زدن ماسك هر دو طرف خيابان در رفت و آمد بودند . چند تاييشان را شناختم . در اداره ها آنها را ديده بودم . همشهري مسني هم وقتي به همسرم گفتم « اينهايي كه پوزبند زده اند بسيجي هستند » حرفم را تاييد كرد و گفت اينها كارمند هستند و براي صنار سه شاهي آمده اند كه گفتم 250هزار تومان براي يك روز حقوق يك ماه يك كارگر است . حرفم را تاييد كرد و سري تكان داد . قبل از آن هم چند نفر از بسيجي ها جلوي ماشيني را گرفته بودند كه چرا بوق مي زني . راننده كه دختر جواني بود شروع به بحث كرد ولي با اصرار مامور راهنمايي كه انجا بود و چند نفر ديگر آنجا را با بوق ممتد ترك كرد .
اين دفعه اخبار شيراز بيشتر از شهر هاي ديگر بود و يك شهيد هم داديم . شهيدي كه مهمان ما بود و اميدوارم بسيجي نشود .
من با اسم ناشناس مي آيم و اميدوارم در اينده با اسم واقعي بيايم و تو هم مرا بشناسي .
به اميد پيروزي بدون خونريزي