۱۳۸۹ آبان ۳۰, یکشنبه

كيهان، پرده از «نفاق افكني جمهوري اسلامي» برداشت!


كيهان، پرده از «نفاق افكني جمهوري اسلامي» برداشت!
كيهان امروز يكشنبه در خبري ويژه درباره مطلب اخيرم "چگونه سبز بودن؛ مسئله اين است!" مطالبي نوشته كه از وحشت حكومت از مدارا و اتحاد ميان سبزها و ضرورت همدلي ميان مخالفان جمهوري اسلامي حكايت مي كند. كيهان به صورت ضمني اعتراف مي كند كه نفاق افكني ميان سبزها و معترضان، «پروژه جمهوري اسلامي» است و از هر كسي كه اين پروژه منافقانه را افشا مي كند و به دوستان هشدار مي دهد كه مراقبت بيشتري از اتحاد و همدلي خويش بكنند، به شدت عصباني مي شود.
واكنش روزنامه كيهان كه توسط ياران اندروني بيت همايوني(!) اداره مي شود، اين حقيقت را فاش مي كند كه همدلي و يكدلي همه معترضان و مخالفان براي از بين بردن سياهترين استبداد ديني تاريخ معاصر، چقدر آنان را به وحشت و هراس مي اندازد. اين رمز موفقيت طلايي را هرگز نبايد از ياد ببريم و مراقب پروژه هاي اختلاف افكنانه و طرحهاي منافقانه جمهوري اسلامي باشيم. لينك اين خبر را نمي گذارم چون شنيده ام سايت روزنامه كيهان آلوده به ويروسهاي جاسوسي اينترنتي است و به خصوص براي كاربران داخلي حطرناك است. اما تصوير اين خبر را مي توانيد در زير ببينيد:

۳ نظر:

دوست سبز گفت...

ننگ بر کیهان و دوستان کیهانی
ننگ بر دولت کودتا
ما سبز بودیم سبز هستیم سبز خواهیم ماند

ناشناس گفت...

بابک جان، نوشته قبلیت "چگونه سبز بودن . . " فوق العاده بود و گوشزد اتفاق تلخی بود که هرجا را نگاه میکنم، بوی خطرش را احساس می کنم. دشمن، به طور همه جانبه ای، درصدد ایجاد نفاق بین ما است و ما غافل از این امر، با کوچکترین تحریکی، 16000 نفرمان در گروهی عضو میشویم که بر اساس یک خبر دروغ بنا شده. لیلا اوتادی را با حدس و گمان، به قهقرا میفرستیم و شب، پای سریال کسانی می نشینیم که در روز ملاقات با رهبر، دست و روی او را میبوسند. امیدوارم، سبزها، با درک درست از شرایط، و با استفاده از تجزبیات همه جنبش های مردمی، به این نکته توجه داشته باشند که دشمن، برای جدا کردن حتی یک نفر از این مجموعه انسان های آزادیخواه، تلاش و برنامه ریزی بلند مدت میکند و آب به آسیاب او ریختن، می تواند منجر به فراموشی حادثه درگذشت مادر آرش صادقی و فراموشی اهالي روستاي گاودانه در بحبوحه حمله به دشمن فرضی شود.

ناشناس گفت...

با نوشته ات درمورد مدارا با یکدیگر ودر دام دروغ ولایت وقیح نیفتادن موافقم وخواهش میکنم این مطالب را در صدای آمریکا گوشزد کن چون بیننده زیاد دارد وبه پاکتر بودن سبز ها کمک زیادی میکند موفق وپیروز باشید