۱۳۸۹ شهریور ۲۱, یکشنبه

تحقير بزرگ ايرانيان / احمدي نژاد بر گردن "كورش" چفيه سياه آويخت!

تحقير بزرگ ايرانيان؛

احمدي نژاد بر گردن "كورش" چفيه سياه آويخت!

امروز احمدي نژاد بر گردن سمبل كورش، يك "چفيه" سياه رنگ آويخت! چفيه سياه رنگ و چركين كودتاچياني كه ايران را به كام نابودي و نيستي مي برند. دلم براي ايران و ايرانيان نگون بخت گرفته است. آيا ايران به راستي يك "كشور اشغال شده" نيست؟ كجاست آن روح ايراني كه دستمايه اي شد براي نگارش لوحي كه كورش بر سنگ نگاشت و بر حق بشر آزاد و آگاهي و راستي بر آن تأكيد كرد؟ چفيه سياهي كه احمدي نژاد بر گردن "كورش نمادين" آويخت، بوي خون و جنون مي دهد! ما را چه مي شود با اين سكوت؟ با اين خواب زدگي؟ بر ما چه مي رود؟ ايران كه روزي سراي دليران بود، چرا اكنون به چنين ذلتي افتاده است؟ آيا نه اين است كه سرنوشت هيچ ملتي تغيير نمي كند، مگر آنكه خودشان بخواهند؟ چرا كسي بر خواري و تحقير ايران خون نمي گريد؟

شهر ياران بود و خاك مهربانان اين ديار!

مهرباني كي سر آمد؟ شهرياران را چه شد؟

كورش! ديگر خفتن كافيست. برخيز كه ما مردمان را خواب برده و آرامگاه تو را هم آب "سد سيوند" برده است. چه جاي خواب است ديگر كورش؟ اين چفيه ي چركين را با دست خود بردار و به نام ايران بخوان: "بيدار باد ايران. زنده باد آزادي"...

فيس بوك بابك داد

۱۱ نظر:

سپاهی فراری گفت...

سلام آقای داد
واقعا که تن کورش کبیر دارد در گور میلرزد. واقعا نمی دانم در طی تاریخ ایران شخصی به منفوری و رذالت احمدی نژاد را کجا میتوان پیدا کرد. از بی خردی و دشمنی او با تاریخ این کشور آرامگاه کورش در حال نابودی است و او امروز مزورانه لوح کورش را بازدید میکند و از عظمت آن یاد میکند. این آدم هزارچهره برای بقای خودش فکر کنم حاضر است ناموس خودش را هم فدا کند و دائما در حال تناقض گویی است.
آقای داد یک بار از شما و سایر دوستان هم خواهش کردم که سایتی را برای افشای تناقض کویی مقام معظم و احمدی نژاد و دارو دسته اش راه اندازی کنید درست است که شما افشاگری میکنید ولی اگر در یک صفحه مشخص تناقش گویی این هزارچهره ها مشخص باشد خیلی روشنگری بیشتری خواهد بود.
ای کاش هر ایرانی یک مجسمه از احمدی نژاد در خانه اش داشت و هر روز و روزی چند بار بر آن تف میکرد.
به امید درست شدن اساسی ایران و ایرانی

GreenBlogger گفت...

آقا چرا احساساتی می شید؟ بعد به مردم حزب اللهی می گیم چرا غیرتی هستند. آقا این کار ایشون خیلی اشتباه بوده ولی دلیل نمی شه این طوری احساساتی بشیم و بخواهیم بقیه رو هم احساستی کنیم که. اگر این قضیه منطقا اشکال داشته باشه که داره می شه توضیح داد و اطمینان داشته باشید که همه قبول می کنند و شاید کاری بشه کرد ولی با این احساسی کار کردن هیچ کاری پیش نمی ره.
منطقا کوروش هیچ ربطی به بسیجی نداره . بسیجی کلا خیلی عالی و در جنگ از مملکت دفاع کرده ولی ما به چه دلیل کوروش را هم بسیجی می کنیم؟ به نظرم همین دو جمله موثر تر از کارای احساسی باشه.

آراد گفت...

به یزدان که گر ما خرد داشتیم
کجا این سرانجام بد داشتیم

اگر مایه زندگی بندگی است
دوصد مردن به از بندگی است

چه کردیم کین گونه گشتیم خار؟
خرد را فکندیم این سان زکار

نبود این چنین کشور و دین ما
کجا رفت آیین دیرین ما

پـــارســـا گفت...

دوستان من از این حرکت اخیر احمدی نزاد عصبانی نشوید
چراکه کورش بزرگ در طول تاریخ همیشه مورد ستایش دشمنان خویش نیز بوده است و این تکرار تاریخ است
عکس احمدی‌نژاد در حالی که چفیه بر گردن کوروش می‌اندازد بسیار با معنی و گویا بود. از یک نظر نماد شکست کامل ایدئولوژی اسلامی بود که ۳۲ سال تمام خواست هویت ایرانی ایرانیان را پس از اسلام قراردهد ول...ی بازهم شکست خورد. این ایدئولوژی در آن زمان که طرفدارانی داشت. چهارشنبه سوری را متعلق به آتش پرستان، نوروز را آیینی خرافی و کوروش و داریوش را شاهانی ستمگر از سلسله‌های ستم‌شاهی پیش از انقلاب می‌دانست. همه این تلقین‌ها که به زور دگنک هم در گوش ما بچه‌های انقلاب (ضد انقلابیون امروزی!) نرفت، یک‌جا شکست خورد و پس از ۳۲ سال باز فرهنگ و آیین ایرانی برقرار ماند بلکه با توسل با آن بتوان چند صباحی دیگر دکان از رونق افتاده جمهوری اسلامی فاقد مشروعیت را سر پا نگه داشت.

هنوز یادمان نرفته روزهای نخست انقلاب که مجسمه سرهای پادشاهان در پارک ملت (پارک شاهنشاهی سابق) که اتفاقا سر کوروش هم درمیان آنها بود جمع آوری شد تا پارک شاهنشاهی پارک ملت شود و همین ملت خاطره شاه و شاهنشاهی را از یاد ببرد

ناشناس گفت...

شما هم انگار کلی نا امیدی که دست به دامن کوروشی که بیدار بشه بیچاره کورش نمی دوهچکار کنه یکی بهش میگه اسوده بخواب من بیدارم کوروش می یاد تا چشمش گرم بشه یه چرت بزنه یارو گند میزنه به کشور و میره الان هم که بتید بیدار بشه ببینه چه خاکی تو سرش باید بکنه و این کشور را به کی باید بسپاره.

خصم استبداد گفت...

منشور کورش با اوضاع امروز ميهن سنخيتي ندارد بلکه درتناقض است وورودش به ايران دلي راشاد که نه بلکه غم وغصه را مي افزايد.

Mina گفت...

آن چفیه بر کردن کورش هیچ معنائی ندارد مگر سند اعتراف رژیم به شکست نهائی خود ، مگر اخرین دست و پا زدن کسانی که انچنان گیر افتاده اند که دیگر نمیدانند چه میکنند. ان چفیه نه نشانی از عقل در خود دارد و نه نشانی از دل. تنها تکه پارچه ایست بر گردن یک بسیجی که اصلا ربطی هم بکورش ندارد.

ناشناس گفت...

من نمی دونم چرا همه هی می گن : ایرانی بپاخیز ... ایرانی پاشو ؟؟؟ ایرانی پاشد با چماق زدن تو سرش. جوونارو توی سیاه چالهایی که چفیه بندازاش نی انداخته بودن ، نیست و نابود کردن، حرمت زنها رو شکستن و حریم خونه ها رو نابود و ممه ها رو لو لو برررررررررد.
ایرانی هی داره داد میزنه صداش به هیچ جا نمیرسه ... روزنامه نگارامون می نویسن و کاریکاتوریست هامون هی میکشن و گردنی که دورش چفیه است روز به روز کلفت تر میشه ... هی ایمیل فوروارد می کنیم و تا می تونیم توی این پیج های حمایت سبز عضو میشیم !!! ایراین کجا پاشه ؟؟؟ مگه واسه ایرانی نای و رمقی هم مونده ؟؟؟ بعضی هاشون که اینقدر شکماشون گنده شده که کمره تا نمیشه اینا بلند شن !!! اونایی هم که دارن ماهی میگیرن دیگه واسه چی بلند شن؟؟؟ اون بنده خداهایی هم که بلند شن که با مینی بوس از روشون رد میشن ...
به نظر من شما مردم رو به انقلاب فرهنگی دعوت کنی بهتره
اینا خیلی از این حرفا زرنگترن ... ایمیل ها و وبلاگ من و شما رو می خونن می دونن نقطه ضعف مردم کوروش و فلسطینه !!! نقشه می کشن واسه جنگ روانی ...

به قلم فرشته

ناشناس گفت...

یکی این پارادوکس رو برای من حل بکنه. آوردن منشور کوروش کبیر به ایران با زیر آب فرستادن آرامگاه کوروش. ما بالاخره دم خروس رو باور کنیم یا قسم عباس رو؟؟؟

ناشناس گفت...

Bebakhshid ke pinglish miynevisam emkane farsi neveshtan nadare systemam.

miykhastam begam bale aghaye Dad Iran sarzamine eshghal shodeh hast. khodam ham ino chand roz pish fahmiydam. fahmiydam ke mamlekat ro 2 dasti bi saro seda 32 sale pish chenan taghdim kardim ke khodemon ham nafahmiydim che kolahe goshadi saremon raft. hatman alan ke dor az vatan hastin az inke kasi az shoma beporsad arab hastid ya zabanetan arabi hast hesabi deleton gerefteh va hatman ham mesle hame iranian saii kardeiid befahmanid be mokhatab ke iran ba arabestan fargh dare va ma arab niystim. dar yeki az hamin porsesho pasokhha kasi porsid ro parchame shoma chi neveshteh. goftam Allah. goft baram benevis. bad porsid in farsi hast. goftam na arabist. goft pas age zabanetan arabi niyst chera ro parchame shoma arabi neveshte!!!!! inja bod ke fahmiydam oza cheghadr kharabe, battar az on inke in hame sal enghar to zehne khodam ham sansor shodeh bod ke in loghat arabi hast. kodome ma moghe moshkel miygim alahh??!! hame miygim khoda. inja bod ke fahmiydam iran sarzamiyne eshghal shodeii hast ke hanoz khodesham nafahmiydeh chetor eshghal shode 32 sale pish.
enghadr naraht shodam ke khastam ino be jaii begam shayad khily ha mesle man zehneshon sansor shodeh bashe ama nemiydonam be koja. ine ke tasmim gereftam be shoma begam.
miydonid Iran tanha keshvari hast dar donya ke roye parchamesh be zabani joz zabane rasmiye keshvaresh neveshteh shodeh.
bale be in vaz pish bere va kari nakonim dor niyst rozi ke az iran o iran zamin afsaneii biyshtar baghi namanad.
albateh ba dostan movafegham ke in ha ehtemalan kam avordan ke be sambole Korosh ham rahm nemiykonan.
be omide azadi iran.

ناشناس گفت...

بابک عزيز سلام
حلقه محاصره مير حسين وکروبي تنگ وتنگ تر ميشود به نظر ميرسد روزهاي آتي آبستن حوادثي باشد احتمالا آقايان را دستگير ويا حد اقل حبس خانگي ميکنند .
ولي بدون رودربايستي بايد عرض شود که مسبب اين اوضاع را که به اينها جرعت داده تا اين حد جلو بيايند خود آقايان هستند که با آرام کردن جوانان بجان آمده بدينجا رسيديم
اين هنوز از نتايج سحراست .
مثل اينکه آقايان اين کاره نيستند.