۱۳۸۹ شهریور ۱۳, شنبه

تحصّن بزرگان در منزل كروبي! / شخصيتهاي سبز به دژ آزاديخواهي بروند و بمانند!

تحصّن بزرگان در منزل كروبي!

شخصيتهاي سبز به دژ آزاديخواهي بروند و بمانند!

امروز نگاه مردم ايران و كشورهاي جهان به خانه اي در كوچه نسترن و محله ديباجي تهران دوخته شده كه نماد آزادخواهي و شجاعت در آن استوار ايستاده است. محله ديباجي و منزل شيخ فاش گو و شجاع ايرانيان، مهدي كروبي كه در يك سال اخير بيش از ده مرتبه مورد تعرض و برخورد و هجوم فدائيان ولايت قرار گرفته، اينك صحنه ي آزمايش طرفداران حقيقت با سربازان باطل و عده اي لات و عربده كش "فدايي رهبر" قرار گرفته است. آقاي كروبي بعد از شش روز، با شجاعت قابل تحسيني در مقابل اين هجوم بي سابقه ايستادگي كرده و به رغم قطعي برق و تلفن و آب و تخريب محل سكونتش، حاضر به ترك آن نشده است. اين يك پيام واضح براي آقاي خامنه اي است: "من مهدي، فرزند احمد عقب نخواهم نشست!"

اكنون وظيفه سايرين چيست؟ آيا بايد نشست و نظاره كرد؟ آيا قبل از حضور و دفاع آحاد ملت از حريم شيخ شجاع، وظيفه اي بر گردن سياسيون و همراهان سبزانديش نيست؟ اگر امروز حريم شيخ به "خط قرمز" جنبش تبديل نشود، و اگر امروز چاره اي قاطع و درخور براي اين حملات سازمان يافته حكومتي به منزل يكي از مردمي ترين رهبران جنبش صورت نگيرد، ترديد نكنيد حكومت از تكرار همين جنايت با ساير شخصيتهاي منتقد و مخالف (موسوي، خاتمي، نوري، خوئيني ها و...)‌ هيچگونه ابائي نخواهد داشت.

پيشنهاد مي كنم منزل مهدي كروبي را به "دژ دفاع از حريم مخالفان" تبديل كنيم. ضروري است از امروز شخصيتهاي سياسي معترض همچون آقايان خاتمي، ميرحسين موسوي، موسوي خوئيني ها، سيدحسن خميني، عبدالله نوري، بيات زنجاني و ديگراني كه با اين حرمت شكني ها مخالفند به منزل شيخ اصلاحات بروند و در همآنجا بمانند و تا پايان اين اوباش سالاري حاكميت، در آن بيت تحصّن كنند. قطعا" ساير شخصيتهاي ملي، مذهبي در مرحله هاي بعد به "دژ آزاديخواهي" مي پيوندند و خواهيم ديد يكبار براي هميشه، بساط "حصر و آزار آزاديخواهان" در اين كشور مصيبت زده برچيده خواهد شد.

با تمركزي كه دنيا بر محله ديباجي تهران دارد، شك نكنيد حكومت جرأت نمي كند به خانه اي كه همه متحصّنين در آن، هر كدام يك "كروبي" هستند و هيچكدام هم بناي عقب نشستن از موضع برحق خود را ندارند، بيش از اين جسارت و تعرض و گستاخي كند. حكومت يكبار براي هميشه خواهد فهميد هزينه ي حمله به حريم مخالفان و منزل معترضان، هزينه اي بسيار بيش از جناياتي خواهد داشت كه سالها در حق مرحوم آيت الله منتظري روا داشتند و گستاخ ترشان كرد.

اينگونه ما نيز، دوباره و هزارباره "ما" خواهيم بود. همان ملتي كه براي خاموش كردن صداي حق طلبانه اش، هر جنايتي كردند و به موفقيتي دست نيافتند. اين بار به هوش باشيم كه مبادا كه "دژ آزاديخواهي" ما را تصرف كنند. اميدوارم از امشب و فردا، صداي قاطع حضور آقايان خاتمي و حسن خميني و ميرحسين موسوي و سايرين را از خانه ديباجي مي شنويم كه به راستي به "دژ آزاديخواهان" تبديل شده است. به مرام شيخ شجاع مهدي كروبي و مقاومت جانانه او و اعضاي محترم خانواده اش در مقابل زور و زر و تزوير استبداد درود مي فرستم. كروبي صداي مظلوميت بچه هاي كهريزك و پاسبان حرمت جوانهاي ما بود، نگذاريم صداي حق طلبانه اش را خاموش كنند. تاوان اين سكوت، سمگين است. و براي بزرگان، سهمگين تر و تلخ تر.

فيس بوك بابك داد



۱۱ نظر:

ناشناس گفت...

سلام جناب داد
با نظر شما موافقم . این حکومت پست فقط با مقابله به مثل سرجایش مینشیند
در قم هم بعد از اینکه اوباش به بیت مراجع حمله کردند وقتی مردم به خانه روباه بزرگ و مرجع قلابی (نوری) حمله کردند این وحشی بازی تعطیل شد.
کار دیگر گرفتن عکس از این اراذل و پخش آن در اینترنت است تا آنان هم آرامش نداشته باشند.

سپاهی فراری گفت...

با سلام
میخواستم از یکی از بیانات مقام معظم رهبری و رهبر مسلمین جهان استفاده کنم برای اینکه بفهمم ایشان ولی خانه خودش هم نیست چه برسد به دنیا :
" من برحذر ميدارم جوانهاى عزيز را، فرزندان عزيز انقلابىِ خودم را از اينكه يك حركتى را خودسرانه انجام بدهند؛ نه، همه چيز بر روال قانون. "

اگر ایشان راست میگوید که پس خیلی بی ارزه تشریف دارند که اراذل و یارانشان چندروز یک محله را به هم ریخته اند و ایشان بی خبر است
یا دروغ میگوید
در هر دوصورت علامت سوال خوبی جلوی مقام ولایت ایشان قرار میگیرد و خداوند چگونه دروغگویان را رسوا میکند

ناشناس گفت...

بانظرتان آزاده مرد ملت ايران موافق است اگرامروز شيخ دلاور را همراهي نکنند فردا نوبت زانوزدن اين شتر درب منزل خودشان است.
پس کو خاتمي .
از هاشمي که از اول هم اميدي نبود .
از سيد حسن خميني هم خبري نيست .

ناشناس گفت...

آقای داد عزیز،باورتون نمیشه چه قددددددددر دلم میخواست به اندازه ی شما خوش بین باشم،ولی واقعا چقدر میشه احتمال داد که همچین اتفاقی بیفته؟

ناشناس گفت...

درمنطقه لامرد فارس مثلي است وميگويند:

زکوخردي نيايد بوي مردي
با خاتمي از اين شوخيها نکن برادر

ناشناس گفت...

من هيچ وقت نفهميدم اقاي خاتمي چرا سياستمدار شد يه سياستمدار بايد بعضي وقتا يکم شجاعت از خودش نشون بده نه هر جا که به مصلحت بود عمل کنه مصلحت يعني پايمال کردن حق اقاي خاتمي بهتر نبود شما معلم پرورشي ميشديد

Kianush گفت...

بابک جان سلام.
شک نیست که مردم منتظرند که رهبران جنبش با یک حرکت مناسب هماهنگ به حکومت نشان بدهند که چنین بیحرمتی را تحمل نمیکنند.
البته آقای موسوی فورا حمله ی شرم آور به خانه ی آقای کروبی را محکوم کردند و تلفنی پیشنهاد کردند که به سوی خانه ی ایشان حرکت کنند. ولی کاش همان وقت با دیگران هماهنگ میکردند و همه با هم میرفتند. حالا هم دیر نشده، ولی دیگر مسئله آبروی جنبش سبز است و مردم منتظریک جواب محکم قانونی و اخلاقی و بدون خشونت از جانب رهبرانشان هستند.

ناشناس گفت...

با سلام
سکوت و سکون مردم نکند نشانه نا امیدی و قهر با جنبش سبز باشد ؟ اگر اینطور باشد دیگر با دعوت میر حسین یا کس دیگری هرگز آرامش را نخواهند پذیرفت و هدایت مردمی که دیگر پاکباخته شده اند به سمت خیر و صلاح عملی نخواهد بود .

ناشناس گفت...

ای کاش سیاستمدارن ما کمی سیاست داشتند وقتی این فرصتها را به جای اینکه تبدیل به یک حرکت محکم و تاثیرگذار بکنند فقط به دنبال مصلحت هستند سوال همه آنانی که برای جنبش سبز هزینه پرداخت کرده اند این است تا کی مدارا چرا به دنبال منافع خود هستید

hormoz1351 گفت...

beh nazareh man hanoz ghodrat dar dasteh khamenee ast va siasion nabayad ziad mokhalefateshan ra neshan dahand chon dar tir ras khahand bod ,bayad beh nahvi ghodrat ra az dastash begirand

ناشناس گفت...

حفظ آثار
با سلام من معتقد هستم كه نشانه‌هاي اطراف خانه‌ي آقاي كروبي بايد به همان صورت به عنوان يك سند تاريخي حفظ شود. تا آيندگان پي به ....
مهدي