۱۳۸۹ مرداد ۱۵, جمعه

مراجع! حق مردم پيشكش! به فكر آبروي روحانيت باشيد!

بعد از ادعاي عجيب آيت الله احمدجنتي دبير شوراي نگهبان درباره اينكه "سران جنبش سبز يك ميليارد دلار پول براي سرنگون كردن نظام از قدرتهاي خارجي گرفته بودند!" بحثهاي زيادي در جامعه درگرفت. آيا آقاي جنتي از روي اعتقاد ديني چنين اتهامات ناروايي را مطرح مي كند؟ اگر چنين است چرا سند اين اتهام بزرگ را افشا نمي كند؟ و اگر چنين اتهامي مستند نيست، چرا او به عنوان يك روحاني و دبير شوراي نگهبان به خود اجازه مي دهد چنين راحت دروغ بگويد و چنين ساده تهمت بزند؟
آقايان موسوي و كروبي نامه اي به مراجع تقليد نوشته اند و از آنها خواسته اند از آبروي روحانيت شيعه در مقابل اين دروغ پراكني يك آيت الله روحاني! واكنش نشان بدهند. به گمان من مرجعيت فعلي كه زماني در سالهاي دور، ملجاء و مرجع "تظلم خواهي" مردم از حاكمان زمانه بود، اكنون در دوران حكومت بيست و يكساله آقاي خامنه اي به مراتب دچار افول و انحطاط و خفقان شده است و ديگر نه تنها نمي تواند حقوق ملت مورد ستم را از حاكمان مطالبه كند، بلكه همين قدر كه بتواند به توصيه آقايان موسوي و كروبي آبروي روحانيت را از دست كساني مثل آقايان خامنه اي، جنتي و ... حفظ كند، كار بزرگي كرده است!
گفتگويم با راديو فرانسه دربار اين نامه آقايان موسوي و كروبي به مراجع تقليد است و نگاه از اين زاويه كه چرا روحانيت در حال سقوط است؟ و چرا مرجعيت شيعي در ايران، پس از رهبري آقاي خامنه اي به چنين سرنوشتي دچار شده كه حالا حتي توان دفاع از آبروي خود و روحانيت را هم ندارد؟ اين گفتگو را مي توانيد در فايل زير بشنويد و متن خبر را هم مي توانيد در سايت راديو فرانسه بخوانيد.

۲ نظر:

صهبا گفت...

علاوه بر شیطان صفتی، متقلب بودن و رنج بردن از بیماریهای مختلف روانی و ذهنی، از جمله آلزایمر که شما به اون اشاره فرمودید، این آخوند کیلویی عمیقا دچار وحشت شده و به همین دلیل درجه هجوگویی او و دیگر همتایانش در ماههای اخیر به حد بی سابقه ای بالا زده..
باشد تا صبح دولتش بدمد!

درنین گفت...

سلام

بهترین ها