۱۳۸۹ خرداد ۷, جمعه

"پوتين" به "نعلين" وفادار نماند! چكمه هم نمي ماند!

پوتين به نعلين وفادار نماند!

احمدي نژاد بالاخره واقعيت را از زبان "دوست" شنيد:

"عوام فريب!"

شارلاتانيزم محمود احمدي نژاد، چيزي نيست كه مدت زيادي بتواند مخفي اش كند و هر بار مثل يك دم خروس سمج، از لاي قبايش بيرون مي افتد و رسواترش مي سازد. او هنوز از رسوايي "دكتراي" محمدرضارحيمي معاون رئيس جمهور كودتايي و تقلبي بودن مدرك تحصيلي اش پريشان بود كه در سفر به كرمان، خبر همسويي روسيه با شوراي امنيت را شنيد و همانجا ناگهان به رئيس جمهور روسيه حمله كرد و نشان داد بيش از هر چيز از "كاغذپاره"هاي شوراي امنيت سازمان ملل وحشت دارد و سخنان قبلي اش همگي "بلوف" بوده اند. بخصوص آن سخن كه مي گفت: "آن قدر قطعنامه بر عليه ما صادر كنيد تا قطعنامه دانتان پاره شود!"

حالا و بعد از پذيرش شكست بزرگ در پرونده هسته اي و با اينكه در توافق با تركيه و برزيل، احمدي نژاد همان كاري را كرده كه غرب و تركيه به او ديكته كرده بودند، اما با كمال تعجب مي بيند جهانيان هيچ اعتمادي به دولت كودتايي او ندارند و با تصويب يك قطعنامه ديگر در صدد مهار اين حكومت هستند و اين مرتبه، حتي كشور "دوست و همسايه عزيز!" روسيه هم به جمع تحريم كنندگان ايران خواهد پيوست. در اين سالها احمدي نژاد همواره تلاش كرده بود با بخشيدن درياي خزر و دادن امتيازهاي مالي و اقتصادي در طرح نيرواه بوشهر و عقد قراردادهاي زيان آور بي شمار با دولت روسيه، دولت نامشروع و غيرمردمي خود را پشت نيروي "شرق" پنهان كند و از گزند قطعنامه هاي شوراي امنيت بر عليه خود مصون بماند. حال رئيس دولت كودتايي ايران مي بيند كه به رغم پذيرش شرايط غرب و ارسال سوخت به تركيه، باز هم آن "كاغذ پاره ها" در حال طي مراحل تصويب خود هستند و به زودي يك "كاغذپاره" ديگر بر عليه حكومت ايران صادر خواهد شد و اين بار دولت روسيه هم به جمع صادركنندگان قطعنامه ها پيوسته است. آقاي احمدي نژاد با ديدن اين واقعيتهاي هولناك، ديگر نمي تواند لبخندهاي دروغين بزند و خود را بي خيال از صدور كاغذپاره ها نشان بدهد. بلكه با درك خطري كه بعد از صدور اين قطعنامه، او و دولت كودتايي اش و حكومت غيرمردمي ايران را زير فشارهاي وحشتناكي قرار خواهد داد، با دهاني كف كرده در جمع مردم كرمان به "ديميتري مدوديف" رئيس جمهوري روسيه تاخت و به طرز بي سابقه اي وحشت خود را از همسويي روسيه با صادركنندگان آن كاغذپاره ها به نمايش گذاشت. ظاهرا" او اينك فهميده است كه چيزي كه پاره مي شود، "قطعنامه دان شوراي امنيت" نيست؛ بلكه "گلوي" سياستمداران شارلاتاني مانند احمدي نژاد و آقاي خامنه اي است كه حتي با تاراج درياي خزر هم نتوانست جلوي سقوط قريب الوقوع خود را بگيرد و با همه اينها، عاقبت از زبان "دوست" خود روسيه، واقعيت تلخ را شنيد:"از عوام فريبي دست بردار!"

توضيح: احمدی نژاد روز چهارشنبه در جمع مردم کرمان از موافقت روسیه با تصويب قطعنامه جديد تحریم ها علیه ایران انتقاد کرد و خطاب به مدوديف گفت:" امروز توضیح رفتار مدوديف برای ملت ایران ، برای ما مشكل شده است. مردم نمی ‌دانند اینها دوست ما هستند ، در كنار ما هستند، با ما هستند یا اینكه دنبال چیز دیگری هستند؟ رهبران روسیه اجازه ندهند كه ملت ایران آنها را در صف دشمنان تاریخی خود به حساب بیاورند." روز بعد مشاورعالی سیاست خارجی کاخ کرملین ( و نه آقاي مدوديف "همتاي" روس احمدي نژاد) در واکنش به این اظهارات، خطاب به محمود احمدی نژاد گفت :"ازعوام فریبی سیاسی دست برداريد. تاکنون هیچکس نتوانسته است با عوام فریبی سیاسی اقتدار خود را حفظ کند . من معتقدم تاریخ هزار ساله ایران موید این موضوع است . فدراسیون روسیه بر اساس منافع دراز مدت خود تصمیم گیری می کند موضع ما موضع روسی است مواضع ما برگرفته از منافع همه مردم روسیه بزرگ است و نمی تواند حامی امریکا و یا حامی ایران باشد."

پي نوشت: سخنان احمدي نژاد بر عليه روسيه از اخبار صداوسيماي آقاي خامنه اي "سانسور" شد تا دل آقاي پوتين بيش از اين نرنجد! دو سال قبل (آذر 86) داود احمدي نژاد رييس دفتر بازرسي نهاد رياست‌جمهوري گفت:« ولادیمیر پوتین رییس جمهور روسیه (بعد از ملاقات با آقاي خامنه اي) گفت در ملاقات با رهبر ايران، تمام ويژگي‌هاي نوشته شده براي مسيح را در آيت‌الله خامنه‌اي ديده و برايم متجلي شد»! مهمترين قراردادهاي ايران و روسيه در همان سفر و با نهايت گشاده دستي حكومت ايران منعقد شدند و در عوض، "ديكتاتوري پوتين" آموزگار سياسي "ديكتاتوري نعلين" شد و چنانچه ديديم در طول حوادث خونين سال گذشته، استبداد ديني با "روش روسي"، ملت را به خاك و خون كشيد. اينك استبداد نعيلن ، بي پناه و تنها مانده است و "تشت عوام فريبي اش"، از پشت بام دنيا فرو افتاده است. آن هم به دست يك دوست! مبارك باد!

پيش گويي ساده: همانطور كه ديديم پوتين به نعلين وفادار نماند، به زودي آقاي خامنه اي خواهد ديد "چكمه" پاسداران هم به "نعلين" او وفادار نخواهند ماند.

۵ نظر:

ناشناس گفت...

عالی مثل همیشه
ولی بابک جان انفعال بیش از حد مردم داخل - به هر دلیل که باشد - سرانجام این سقوط را نه به سوی آزادی که سوی دیکتاتوری جدیدی خواهد برد. فرض بر پیروزی جنبش سبز با آقای موسوی تازه باید جمهوری اسلامی 2 را تجربه کنیم اگر هم آمریکا و دنیا قصد سرنگونی حکومت را دارند خوابهای بدی برای تراج ما دیده اند. من متاسفانه بسیار ناامیدم
ای کاش راهی به آزادی بود

علی گفت...

سلام این ریس جمهور روانی فکر می کرد با دادن مقداری از خزر نفت مجانی و خیلی چیزهای دیگه روسیه تا آخرش پشت این دولت کثیف می باشد. سبز باشید

ناشناس گفت...

همه دولتمردان دنیا سیاست گزاریهاشان بر اساس منافع مردم کشور خودشان است، الا ایران که در جهت منافع ولی‌ وقیح و گروه کوچکی از مردم ستیزان که خامنه‌ای دور خودش جمع کرده است.

Unknown گفت...

300 گل سرخ.In Memory of iran sacrifice regim.islamic

http://www.youtube.com/watch?v=H_Mkjkyx0Wk

یک ایرانی گفت...

لطفا بخشی را هم تخصیص بدهیم به عامیانه تر صحبحت کردن در مورد اقتصاد تا برای آن دسته از مردم جامعه که سریعا با دادن وعد های ماهی 30 40 هزار تومان خام میشوند گرانی دارد بیداد میکندهمه جوره به بهانه حجاب پاک ماشین طرح زوج و فرد و هزار جور بازی دیگه دارند جیب مردم رو خالی میکنند باید فکری به حال این وجه قضایا هم کرد دوستان عزیز لطف کنند نظراتشونو بذارند