۱۳۸۹ فروردین ۲۸, شنبه

ساخت بمب حلال، و كاربردش حرام است! البته فعلا"!

ساخت بمب حلال،

و كاربردش حرام است!

البته فعلا"!

آيت الله خامنه اي امروز در پيامي براي جهانيان گفت:" ما كاربرد سلاح هاي هسته اي را حرام مي دانيم."

اين سخن ايشان بدين معني است كه برخلاف آنچه بارها ادعا شده، برنامه اتمي ايران در جهت صلح آميز حركت نمي كند و نظام اسلامي در صدد ساختن سلاح اتمي بوده و هست؛ اما به دليل "حرام بودن كاربرد بمب"، آن را "مورد استفاده" قرار نخواهد داد. در حقيقت پيام آيت الله خامنه اي كه بر روي "عدم كاربرد" سلاح اتمي تأكيد مي كند، بدين معناست كه ايشان قبلا" فرمان "ساخت" سلاح اتمي را صادر نموده است و اگر چنين باشد كه نشانه هاي زيادي براي آن هست، اين سئوال پيش مي آيد كه آيا سالها پنهان كاري و دروغ درباره صلح آميز بودن برنامه هسته اي ايران، نوعي دروغگويي نبوده است؟ و آيا در دين مبين اسلام، دروغ، فعلي حرام نيست؟ شما بهتر مي دانيد كه به گفته بزرگان دين دروغ زشت ترين گناهان است!(امام علي ع). پس چگونه مي توان قول امروز رهبري را باور كرد كه به راحتي دروغ مي گويد و به انجام ساير كارهاي حرام مبادرت مي كند؟

معناي ضمني اين پيام آقاي خامنه اي اين است كه ايران، حداقل در چند سال اخير به دنيا دروغ گفته و بارها مرتكب يك حرام بزرگ (دروغگويي) شده و در پي ساختن سلاح اتمي بوده است! آيا حكومت اسلامي، كه به راحتي يك حرام (دروغ) را انجام داده، قادر به انجام ساير كارهاي حرام مانند استفاده از بمب اتمي نيست؟ هرچند متأسفانه آيت الله خامنه اي بارها نشان داده از گفتن دروغهاي بزرگ ابايي ندارد، اما اين مرتبه با ظرافت بيشتري سخن گفته و فقط از حرام بودن "كاربرد بمب اتمي" سخن رانده است و با ظرافت از كنار حرام بودن "ساختن" اين سلاحهاي مرگبار عبور كرده است! در حقيقت اگر ايران واقعا" بدنبال نيات تسليحاتي نبود، رهبر مذهبي آن مي توانست هم بر حرمت كاربرد و هم بر حرمت ساختن اين سلاحها تأكيد نمايد! در حاليكه اين سخن، نشان مي دهد به زودي ايران به بمب هسته اي دست خواهد يافت و فعلا" براي آرام كردن فضاي جهاني، رهبر آن بر عدم كاربرد بمب تأكيد مي كند.

اين نكته كه دين اسلام با نسل كشي مخالف است بارها توسط رهبر مذهبي ايران گفته شده، اما آيا اين سخن را مي توان از شخصي مثل آيت الله خامنه اي باور كرد؟ آيا آقاي خامنه اي در طول دوران حكومت بيست ساله خود، از ساير كارهاي حرام نيز با جديت خودداري كرده كه اكنون بتواند از اين كار حرام (كاربرد سلاح اتمي) نيز پرهيز كند؟ چگونه مي توان اين پيام آقاي خامنه اي را باور كرد در حالي كه ايشان و حكومت ولايي به حرام هاي بي شماري آلوده است؟ آيا به بند كشيدن مردم و شكنجه كردن آنان در زندانها حرام نيست؟ آيا صدور فرمان قتل مردم در كف خيابانها، حرام نيست؟ آيا دستور تجاوز جنسي به جوانان مردم در زندانها و آزار جوانان در مساجد حرام نيست؟ آيا صدور تروريسم به نقاط مختلف دنيا و كشتن مخالفان سياسي حرام نيست؟ آيا حصر مراجع ديني شريف مثل آيت الله منتظري حرام نبود؟ آيا فسادهاي بي سابقه مالي و قضايي و اداري كه در دولت زيرنظر مقام رهبري انجام مي شود، و سكوت ايشان و فرمان عدم پيگيري حرام نيست؟ بي شمار است فهرست اين حرامها، كه چون به بهانه دفاع از كيان نظام و اسلام رخ داده اند، به وقتش حلال شده اند. وقتي مي شود با جادوي دفاع از نظام اسلامي، هر حرامي را حلال كرد، وقتي فرمانده سپاه پاسداران منصوب ايشان، چندي قبل فرمان داد براي حفظ نظام اسلامي، حتي مي توان نماز را تعطيل كرد، نمازي كه روزگاري آن را "ستون دين" مي خواندند، آيا ممكن نيست روزي هم كاربرد سلاح اتمي را از حرمت درآورند و آن را هم حلال اعلام نمايند؟

يعني آيا ممكن نيست اين رهبر مذهبي كه اكنون ادعاي خدايي دارد، و به راحتي فرمان قتل و تجاوز جنسي و دروغهاي بي شمار (حرام هاي فراوان) را صادر مي كند، روزي نيز به بهانه دفاع از اسلام، فرمان حرام استفاده از بمب اتمي را نيز صادر كند؟ آيا وقتي دروغ و فساد و جنايت در نظام ولايي نهادينه شده، نبايد منتظر روزي بود كه ايشان همين پيام امروز خود را انكار كند و يا به عنوان "تقيه"(دروغ مصلحت آميز) از آن عبور نمايد و فرماني برخلاف اين صادر فرمايد؟ آيا مي توان به ايشان كه ادعاي خدايي دارد، اعتراض كرد كه چرا از امكانات خدايي خود استفاده كرده و حلالهايش را حرام و حرامهايش را حلال مي كند؟ امروزه ديگر هيچ ترديدي باقي نمانده كه حكومت اسلامي ايران در مسير ساختن بمب اتمي است، ولي رهبري نظام فعلا" وعده مي دهد كه با كاربرد آن مخالفيم! اين ساده ترين مدل بازي فرسايشي و خريد زمان است كه دنيا هم قاعده آن را شناخته است. طبيعتا" روزي كه پروژه ساختن بمبهاي اتمي به سرانجام برسد، به فرمان ولي امر مسلمين جهان، كاربرد اين سلاحها نيز حلال خواهند شد! در آن روز، چه بر سر ايران و ايرانيان خواهد آمد؟

طبيعي است كشورهاي نگران جهان نمي توانند به حكومتي كه چنين بي واهمه دروغ مي گويد، اعتماد كنند و با اين مجامله ها و زبان آوريها، خام شوند. بايد براي روزهاي سختي آماده شويم. روزهايي كه ممكن است ايران، ويران شود؛ زيرا اكنون ديري است به تصرف گرگها درآمده است.

۶ نظر:

نرگس شيراز گفت...

آقاي داد تمام صحبتهاي شما كاملا درست است. دروغ براي اينها يك چيز عادي شده در واقع اگر روز را بگويند روز است بايد ترديد كرد. حتي اگر خورشيد در آسمان باشد. فكر مي كنم صحبتهايي هم كه در مورد زلزله گفته ميشود يك كاسه اي زير نيم كاسه دارند. به اينها هيچ اعتمادي نيست.

یک جوانه سبز گفت...

سلام
وقتی در اینترنت چرخی میزنم و نظر های بقول خودمان سبزها را میخوانم که چه با امید هر طرحی از بادکنک سبز هوا کردن گرفته تا پول نویسی و اتش سبز چهارشنبه سوری دلم به زنده بودن جنبش توسط جوانها گرم میشود.
اما شما فکر نمی کنید بهترین کاری که میتوان برای زنده و قوی نگه داشتن جنبش کرد فرهنگ سازی است. دیروز خبری را خواندم همراه با عکس که جوانهای دوستدار محیط زیت ساحل بندر عباس را پاک سازی کرده بودند. چه خوب است مردم در حرکتهای فرهنگی نمادین مانند پاکسازی کوه و ساحل گذاشتن لانه برای گنجشکها و خیلی ایده های دیگه مثل تشکر از هم زمان خرید یا تاکسی با گفتن جمله سبز باشید به همدیگه روحیه بدهند و جو جامعه را عوض کنند.
یا حتی دیوارهای خانه خود را با طرحهای منظره های طبیعی نقاشی کنند هم خطر نداره هم روحیه بخشه هم مطمئنن اثر گذار. اینها هم میفهمند دیگه با استفاده از جملات قرانی روی در و دیوار نوشتن و فرهنگ سازیهای به اصطلاح قرانی نمی تونن از اعتقادات مردم استفاده کنند.
آقای داد عزیز من برای شما و تمامی اهل قلم احترام خاصی قایل هستم اشتباهی که در گذشته روشن فکرهای ما مرتکب شدند را تکرار نکنیم مردم در هر کشوری خطوط اصلی خود را از روشن فکران خود میگیرند بیایید فرهنگ را بسازیم تا به دموکراسی برسیم.
ممنون میشم نظرتون را بدونم

سبز باشید و پیروز

ناشناس گفت...

بر همگان امروز واضح است که دستگاه ولایی خامنه ای به دنبال بمب اتم است . اگر هم کسی تا پیش از وقایع سال 88 شک داشت دیگر حجت تمام شده است. باید همه دعا کنیم که این دیوانگان سیاست و عربده کشان حکومت به قول خودشان اسلامی به این سلاح دست پیدا نکنند چون اینها حتی یک حرف راست به این مردم نمی زنند و هر چه می خواهند می کنند و خدا داند که آن روز چه ها که نخواهند کرد!

درود بر جنبش سبز ایران

ناشناس گفت...

عالی نوشته اید ولی قضیه این است که آمریکا همان طور که نگذاشت شاه - هم پیمان خودش و اسراییل - به بمب برسد نمی گذارد اینها به بمب برسد ولی بدبختی اش نصیب ماست که یا باید جنگ دیگری را تحمل کنیم یا سختی و فقر شدید را. به هر حال در ایت دنیای پسامدرن لامروت کشوری مثل ایران هیچ گاه نه پیشرفتی خواهد کرد و نه می گذارند پیشرفتی کند اگر هم پیشرفتی باشد که نیست باید در جهت منافع آمریکا باشد. دریغا دریغ که حاکمان نادان با سرعت نور در جهت نابودی ایران پیش می روند

ناشناس گفت...

در رابطه با بنداخر مطلبتان باید بگویم:ممکن است امروز روز ترک تازی این گرگان باشد ولی تجربه نشان داده دنیا همیشه بر روی یک چرخ نمی چرخد.امروز با دوز و کلک انتخابات عراق را بایکوت و به نفع خودشان تمام می کنند و روشنفکر زندانی میکنند و شکنجه می کنند و .....ولی مردم ازاده ی دنیا را نمی توان کاری کرد ان ها شما را نابود میکنند .(وای اگر از پس امروز بود فردایی)

ناشناس گفت...

hala az hameye in goftareh sad dar sad dorosteh aghyeh babak ke begozarim vaghti Bomb sakhteh shod oon moghe jenabe Mojtaba ya ye khareh digeyi miad o migeh bale estefadeh az Bomb ham haroom nist.Hamantor ke modonid Islame Shia be delkhahe khodesh harb rangi ro be hadisa va farmayeshateh Elahi mizanand bedoon hich golgoon shoaneh lopashoon!!