۱۳۸۸ اسفند ۲۳, یکشنبه

پيروزي نور بر سياهي؛ چهارشنبه سوري!

چهارشنبه سوري، جشن پيروزي نور است!

دشمنان نور، از وحشت چراغهايي كه به سنت نياكان خود خواهيم افروخت، به زاري افتاده اند. هذيان مي گويند و براي ملتي كه با چراغ افروختن، به نبرد با تاريكي خواهند رفت، خط و نشان مي كشند. آنها ابزاري جز تحقير ما ندارند و سنت هاي نيكوي ما را به خرافه و حماقت تعبير كرده اند. اما ما با اين سنت ايراني و نه آنگونه كه حاكمان مي گويند سند حماقت خود (جشن چهارشنبه سوري) بر حماقت تاريخي خود (استبداد ديني) غلبه مي كنيم و با چراغ، به جنگ سياهي و تاريكي مي رويم. سربازان سياهي خواهند ديد اين "نور" بر "سياهي" غلبه خواهد كرد.

اي آتش! سبزي تو از من. سبزي پرچم ايران و خاك ايران از من. سبزي ايمان سبزم از ما. سبزي اراده راسخم از من. نور از تو باد! اي آدمهاي زرد! اي آدمهاي بي خيال! زردي شما از بي خيالي است. از بي تفاوتي است. بر آن غلبه كنيم و به عرصه بياييم. بايد تمام سنت هاي ايراني را كه سالهاست از ما ربوده اند، پس بگيريم. كشوري را از ما دزديده اند، بايد پس بگيريم. با چراغ به جنگ تاريكي خواهيم رفت و نور مي افروزيم. نور...

دروغ در نظام اسلامي!

در گفتگويي كه جمعه 21 اسفند با برنامه خبرها و نظرهاي صداي آمريكا داشتم، به بهانه ادعاي جديد احمدي نژاد كه يازده سپتامبر را يك دروغ بزرگ لقب داده بود، به مقوله دروغ در نظام اسلامي پرداختم و در ادامه به مناسبت آزادي مصطفي تاج زاده، به خصوصيات مردان ميدان سياست اشاره اي گذرا كردم. متن اين گفتگو را در زير مي آورم و دوستاني هم كه اينترنت مناسبي دارند مي توانند ويدئوي آن را در زير ببينند.

امروز جمعه ؛ آيت الله امامي كاشاني امام جمعه تهران گفت اگر نظام اسلامي عيبي دارد، آن را نگوييد و عورت اسلام را بپوشانيد و برملا نكنيد! به اصطلاح فقهي، بيضه اسلام را بپوشانيد!

كوچكترين عيب نظام اسلامي؛ دروغگويي آشكار است و دروغ هميشه محكوم به رسوايي است. دروغگويي هم در همه اديان و مذاهب، زشت ترين كار است. آقايان بگويند جز دروغگويي، نظام اسلامي چه حسني دارد؟ از احمدي نژاد انتظاري جز دروغ و پشت هم اندازي نداريم. او بدون خصلت دروغگويي، مهره مناسبي براي كودتاي رهبري و سپاه نبود و هنرش دروغگويي در كمال وقاحت است. صاف به چشمان ملت خيره شود و دروغ بگويد و اساس دولت احمدي نژاد بر مبناي دروغ استوار شده است و از او انتظاري نيست.

انتظار از كسي است كه خود را نماينده خدا مي داند، خود را علي زمان و اخيرا" نوح پيامبر مي داند و مي خواهد مردم را سوار كشتي نجات خود كند. آيا به فرموده مولا علي: دروغ بدترين زشتي دنيا نيست؟ در اين سالها رهبر نظام و مراجع ديني وابسته به حكومت، بر سر دين و ايمان مردم چه آورده اند؟ آيا بخصوص در امسال، بدترين دروغها را به مردم نگفتند؟ هالوكاست دروغ است. 11 سپتامبر دروغ است! اما آيا كهريزك هم دروغ است. 114 كشته انتخاباتي در ام القراي اسلام هم دروغ است؟ 24 نفر مورد تجاوز قرار گرفته، دهها هزار زنداني سياسي , شهروند معترض، اينها دروغ است؟ آيا شكنجه ها دروغ است؟ آقاي خامنه اي گفته: "نظام اسلامی مبتنی بر نقشه خداوند است برای جامعه." آيا خداوند نقشه داشت جامعه ما را دچار چنين حكومت فريبكار و دولت دروغيني كند؟ يا اين حاصل سوء تدبير عده اي حاكم دروغگو و خائن است؟ آيا خدا نقشه داشت ما را گرفتار تورم بالاي 40 درصدي كند؟ فقر بالاي 80 درصدي؟ فحشاي بالاي 12 درصدي؟ بيكاري بالاي 40 درصدي؟ آيا نظامي كه مبتني بر دروغ و ريا و فريب است، حق دارد دنيا را به دروغگويي متهم كند؟ من فكر نمي كنم. وقتي اين دروغهاي بزرگ را مي شنويم، با خود مي انديشيم آيا آخرالزمان فرارسيده؟ به نظرم آري. آخرالزمان حكومت دروغگويان فرارسيده و اين فقط كمي همت ما ايرانيان را طلب مي كند و بس.

درباره آزادي مصطفي تاج زاده:

هيمنه و ابهت حكومت اسلامي شكسته شده. اين روزها زندانيان با نشان دادن علامت پيروزي از اوين بيرون مي آيند. تاج زاده با لبخندهايش بهترين نمونه براي شكسته شدن ابهت دروغين زندانهاي نظام است.اين يعني خداحافظي يك ملت از ترس و شكنجه و زندان.

تبريك به خاطر آزادي تاج زاده و بخاطر آزادگيش. تبريك به ملت ايران بخاطر داشتن چنين مردان سياسي. مردي كه نه ماه نه شكست، نه اعتراف كذايي كرد و نه كم آورد و ابهت نظام را تحقير كرد. اين لازمه كار سياسي در كشور ماست كه مردانش، مرد ميدان خوشي و ناخوشي هاي سياست بطور همزمان باشند و در دوران سختي كم نياورند. از همسر مقاوم مصطفي تاج زاده، خانم محتشمي پور هم بايد قدرداني كرد. شيرزني كه عشق به همسرش را از لاي ميله هاي زندان عبور داد تا شوهرش به لطف جادوي عشق نشكند. بهترين نمونه نافرماني مدني را تاج زاده و همسرش به ما نشان دادند. يعني تحقير مسالمت آميز حكومتي كه ما را با خشونت تحقير مي كند.

بر اين عزيزان درود، ولي فراموش نكنيم هنوز صدها زنداني مظلوم ديگر در زندانند. تا آزادي همه آنها، ما نبايد از تلاش دست برداريم.

۴ نظر:

ایران زمین گفت...

ای که دستت می رسد کاری کن ........پیش ازاینکه از تو نیایدهیچ کار


درود به همه کسانی در راه وطن جان خود را فدا کردند . درود به کسانی که در راه وطن به هر طریقی دارند مبارزه میکنند .

چهارشنه سوری مبارزه خواهیم کرد با این نظام استبدادی دینی

یا علی

محمود گفت...

درود

بر طبق گفته جناب امامی کاشانی نظام اسلامی هر جنایت و ظلم و ستمی به ایرانیان کرد باید ایرانیان ساکت باشند و چیزی نگند تا بیضه اسلام حفظ بشه. نمی دونم چطور یک انسان میتونه انقدر وقیح باشه که از مادر و پدری که فرزندشون رو از دست دادن بخواد به خاطر آبروی نظام هیچی نگن. آبروی نظام میره. به درک که میره آبروی نظام. اسطوره اینها خمینی پشت بام مدرسه رفاه و مدرسه علوی داشتن تیر باران می کردن و این طبقه پایین وضو می گرفت و نماز می خوند.

اون احمدی نژاد که فقط به درد جوک گفتن میخوره و بدا به حال ما مردم که از کوروش و داریوش و خشایار شاه و انوشیروان و در تاریخ معاصر از کریمخان زند و امیر کبیر و رضا شاه و دکتر مصدق رسیدیم به یک بیمار روانی که بزرگترین حقایق و اثبات شده ترین چیزها رو دروغ میدونه. دیگه خوبه این 11 سپتامبرو همه تو تلویزیونهاشون دیدن.

درباره آقای تاجزاده منم خوشحالم بابت آزادیشون و درود می فرستم به خودشون و همسر دلیرشون ولی من از ابتدا خیلی نگران این افراد سرشناس نبودم. من بیشتر نگران زندانیان نا شناسم که کسی حتی از زندانی شدن و احتمالا شکنجه شدنشون خبری نداره.

یک سخنرانی از آقای تاجزاده پخش می شد که می گفت ما سال 57 به خیابون ها ریختیم چون تنها یک چیز نداشتیم و اون رو می خواستیم و اون آزادی سیاسی بود.
درست میگن آقای تاجزاده. ما تنها آزادی سیاسی نداشتیم اون زمان که متاسفانه آزادی های اجتماعی و همچنین اقتصاد پویایی رو هم که داشتیم این رژِیم اسلامی نابود کرد.

سبز باشید. پاینده ایران

ناشناس گفت...

چهار شنبه سوری یک میراث فرهنگیست، خالص و ناب.
یه جور جشن شادی به خاطر پشت سر گذاشتن سیاهی و سلام به بهار است.

آنچه غیر عقلی و غیر منطقی است ، نامه انداختن در چاه جمکران است.
عمامه ۲ کیلویی روی سر حمل کردن است.
مساوی قرار دادن بیضه چپ مرد با جان یک زن است.
آقای ولی وقیح! ...خودتی!

ناشناس گفت...

با سلام به شما آقاي داد اميدوارم بزودي در وطن آزادمون شما رو ببينبم. با خودم داشتم فکر ميکردم که ايا واقعيت داره که ما چنين رييس جمهور دروغگو و فريبکارو وقيحي داريم؟ ما چيکار کرديم و چه کارها نکرديم که گرفتار چنين سياهي و مصيبتي شديم ؟ اشکم در اومد.. ما غافل بوديم اما الان آگاهيم و براي آگاه کردن مردم ناآگاه تا آنجا که ميتوانيم تلاش ميکنيم به اميد وطن آزاد با مردماني بيدار و آزاده..vvvvvvvvvvvvv