۱۳۸۸ آذر ۲۱, شنبه

"هاي جك" كاريزماي خميني!

"هاي جك" كاريزماي خميني،

خودزني كودتاچيان براي نجات رهبري!

به مجرد خشونت عريان كودتاچيان در 13 آبان، براي نخستين بار عكسهاي آيت الله خامنه اي به زير كشيده شدند و شعارهاي مرگ بر ديكتاتور بلندتر از قبل فرياد زده شد. اين كار نتيجه تجاوزها، شكنجه ها و سركوب مردم معترض بود اما به زودي كودتاچيان را در انديشه فرو برد. نتيجه انديشه(!) اتاق فكر كودتاچيان و كيهان و صداوسيما اين بود؛ "كاريزماي خميني را هاي جك مي كنيم! و با سركوب توهين كنندگان خيالي به خميني، خامنه اي دوباره در هاله تقدس خواهد رفت!"

به عقيده من "براي نجات يك موجود حقير از سقوط، مي توانيد براي مدتي او را به بزرگترها سنجاق كنيد، اما اين روش براي هميشه ثمربخش نيست!" اكنون در مور آقاي خامنه اي چنين شده است. حالا اگر او را به خود "امام زمان" هم پيوند بزنند و با شخص پيامبر هم همداستانش كنند، از خشم مردمي ستمديده و به ستوه آمده گريزي نخواهد داشت. خامنه اي و حكومت غاصب و ظالمش سرنوشتي جز رفتن ندارند.

بعداز ظهر عاشوراي 12 سال قبل، در ستاد انتخاباتي سيدمحمد خاتمي مشغول تنظيم خبر سخنراني انتخاباتي او بودم كه خبر عجيبي دريافت كرديم؛ خبر اين بود: "در شهرك غرب عده اي جوان با لباسهاي خاص و حركاتي عجيب، هورا كشان و هلهله كنان(!)، در شب شام غريبان حسيني ظاهرا" به نفع آقاي خاتمي تبليغات كرده و كارناوال شادي راه انداخته اند!"

نكته عجيب ماجرا حضور سريع دوربين هاي صداوسيما بود كه اين كارناوال را پوشش كامل خبري دادند! و در كمتر از يك شب مؤسسه رسانه هاي تصويري وزارت ارشاد هزاران سي دي از اين ماجرا كپي كرد و در سطح كشور توزيع نمود. واكنش ستاد خاتمي و هوشياري مردم توانست اين اقدام ضدتبليغي رقيب خاتمي (ستاد ناطق نوري) را خنثي نمايد ولي باز هم مثل امروز، بعد از نماز جمعه تظاهرات اعتراضي امت هميشه در صحنه برگزار شد و از "اهانت به امام حسين! توسط هواداران خاتمي" (!) ابراز انزجار شد، حوزه هاي علميه نيمه تعطيل شدند و به بهانه دفاع از امام حسين، كفن پوشان به خيابانها ريختند تا خاتمي رأي نياورد! بهانه شان هم اين بود كه اگر خاتمي رئيس جمهور بشود، اسلام در خطر مي افتد! آن حيله گري به نتيجه مطلوب آنها نرسيد و خاتمي رئيس جمهور شد. و كفن پوشان هشت سال فعاليت كردند تا يكي مثل خودشان را بر مسند بنشانند؛ يك نوحه خوان دكتر!

بعد از آن بارها از اين حربه نخ نما استفاده شد؛ يك كارتون در اين روزنامه و يك سخنراني در آن شهرستان باعث شد بارها كفن پوشان هميشه در صحنه به خيابانها بريزند و فرياد "وا اسلاما" سر دهند! بعد از بارها سوء استفاده هاي اين چنيني، حالا كودتاچيان بار ديگر به همان بازي رسوا روي آورده اند كه قبلا" هم بي نتيجه بودن آن را آزموده اند و باز هم دچار همان اشتباهي مي شوند كه به قول آقاي موسوي، "اشتباه گرفتن صحنه درگيري" و به قول آقاي كروبي "تبر زدن بر ريشه درخت" است. آنها ابتدا فيلمي را از عكس پاره شده از بنيانگذار جمهوري اسلامي در صدا و سيما نمايش دادند و آن را به دانشجويان نسبت دادند. اين فيلم توسط صدا و سيما بارها پخش مي شود و ديروز جمعه نمازگزاران افراطي جمعه، بر عليه "اهانت به امام" تظاهرات مي كنند و قرار بود شنبه نيز حوزه هاي علميه در اعتراض به "هتك حرمت امام" تعطيل شوند!

دو نامزد معترض به چنين اقدامات رسوايي اشاره كرده اند. آقاي كروبي در نامه به ضرغامي رئيس صداوسيماي كودتايي، نوشته است:"آيا مي دانيد تبر بر چه درختي مي زنيد؟" مهندس موسوی در بیانیه شانزدهم خود گفته است:" اقتدار آنان در حال ریزش است و با این رزم آرایی ها بعید است که بتوانند مدت زمان مدیدی باقی بمانند. برادران ما! اگر از هزینه‌های سنگین و عملیات عظیم خود نتیجه نمی‌گیرید، شاید صحنه درگیری را اشتباه گرفته‌اید؛ در خیابان با سایه‌ها می‌جنگید حال آن که در میدان وجدان‌های مردم خاکریزهایتان پی در پی در حال سقوط است. ۱۶ آذر دانشگاه را تحمل نمی‌کنید. ۱۷ آذر چه می‌کنید؟ ۱۸ آذر چه می‌کنید؟"

و حالا بايد ديد اين بازي هاي رسوا براي چيست؟

"خودزني" يكي از شيوه قمه كشان و اوباشي است كه در مكتب مداحان مي آموزند كه با خودزني، مي توان موجي از احساسات ايجاد كرد و بعد بر آن سوار شد و سواري گرفت. خودزني آخرين ترفند اوباشي است كه قمار را باخته باشند. اينك خودزني در شرايطي انجام مي شود كه اصل مشروعيت نظام زير سئوال رفته و كسي حاضر نيست اين نظام را برگرفته از شعارهاي آرماني قبل از اين فرض كند. رهبر فعلي به شدت تحقير شده و بايد او را با الصاق كردن به يك شخصيت محبوب تر نجات داد!

در اين روش جنگ رواني، اول يك عكس امام خميني را به آتش مي كشند يا پاره مي كنند، بعد به بهانه دفاع از امام خميني، به صحنه مي آيند و "وا اماما!" سر مي دهند، سپس مخالفان سياسي خود را كه اتفاقا" از نرديكان امام خميني هستند و مطابق نظر او خواهان حاكميت "رأي ملت" هستند، سركوب مي كنند و بعد از آن به مستحكم كردن پايه هاي حكومت ولي فقيه فعلي مي پردازند كه از قضا هيچ سنخيتي با انديشه هاي امام خميني ندارد!

از طرفي كاريزما و محبوبيت امام خميني نزد قشرهاي مردم هموراه مورد حسد و حسرت آقاي خامنه اي بوده و اين حسادت را بارها با حصر و حبس ياران نزدكي آيت الله خميني به اثبات رسانده است. آقاي خامنه اي از بيست سال قبل تلاش خزنده اي داشت تا محبوبيت امام خميني را "هاي جك" كند، بربايد و مصادره نمايد. تلاشهاي آقاي خامنه اي بعد از كودتا بر عليه ياران و نزديكان امام خميني، ابعاد عملي و جلوه تازه اي يافته است.

براي سركوب معترضاني كه به شهادت تاريخ مكتوب انقلاب، از "ياران نزديك، نخست وزير، اميرالحاج و فرزند معنوي امام خميني" بوده اند، آقاي خامنه اي تصميم دارد از بازي رسوايي بهره بگيرد كه ديگر نخ نماست؛ محبوبيت آيت الله خميني را بربايد و زير لواي كاريزماي خميني، خود را از حملات مردم مصون بدارد. آقاي خامنه اي مي داند حتي دوستداران امام خميني نيز از او متنفر شده اند لذا در يك خودزني رسوا تلاش دارد ابتدا محبوبيت امام خميني را دوباره زنده كند، و بعد زير لاك دفاعي "ولايت فقيه" كه از نظريه هاي امام خميني بود، پناه بگيرد و كاريزماي خميني را به سود خود مصادره نمايد. اين بازي ابزاري اما ديگر اثربخش نيست. همه ديده اند تنفر خامنه اي از خميني چنان است كه ظرف بيست سال او به پروژه "خميني زدايي" مبادرت نمود و تلاشهايش چنان بود كه نخست وزير معتمد امام براي احياي انديشه هاي خميني به صحنه انتخابات آمد و "خطر سيد" كه دو دهه كابوس روز و شب خامنه اي بود، بالاخره تعبير شد و حالا جنبش سبز باطل السحر ولي فقيه نامشروع و خونريز و غير قابل اعتمادي است كه هيچكس دوستش ندارد اما اصرار دارد بر همه حكومت كند.

نكته مهم اين است كه "موضوع" و دغدغه جنبش سبز در حال حاضر قابل كنترل كردن رهبري است، نه پاره كردن عكس بنيانگذار جمهوري اسلامي. رهبري بايد تابع ملت و قابل نظارت شود وگرنه چاره اي جز سقوط ندارد. با پنهان شدن پشت كاريزماي خميني، آقاي خامنه اي نمي تواند از تنفر ملت مصون بماند. پس بهتر است به جاي اين بازي هاي رسوا و نخ نما، دست از لجاجت بردارند و حاكميت را به ملت واگذار كنند. همان كاري كه چه بخواهند و چه نخواهند مجبور به انجامش خواهند شد.

پي نوشت: در برنامه جمعه شب تفسير خبر صداي آمريكا، فرصتي داشتم تا درباره موضوع بالا و تاثيرات حماسه دانشجويان و مردم در شانزده آذر صحبت كنم. همچنين درباره موضوع برنامه كه آيا تعادل کارآمدي ميان تعامل و انزوا مي تواند به بهبود وضعيت حقوق بشر در ايران کمک کند؟ براي ديدن اين برنامه به اين لينك و براي دانلود آن روي اين لينك كليك و يا به وبسايت صداي آمريكا مراجعه كنيد.

۳۸ نظر:

iraj گفت...

محرمسبز ایرانی یعنی سوگ سیاوش نه سوگ حسین

ناشناس گفت...

كودتاچيان حكومت چه شد كه ياد امام خميني افتادند پس چرا يكي يكي تمام قانونها را به نفع خود و به دور از موازين امام خميني تصويب مي كنند ؟يا اهانت هاي وارد شده به اهل بيت امام خميني را همچنان ادامه مي دهند؟

ایران زمین گفت...

درود بر بابک عزیز . خیلی زیبا نوشتین
برای بسیج ها وطلابها متاسفم که میخوان هم راه امام رو ادامه بدن و هم زیر سایه خامنه ای باشن اما معلوم شد هیچ ارزشی برای امام قاعل نیستن چون اینجا نباید سکوت میکردن دولتی که حاظره برای پایداری خودش عکس بنیانگدار خودشو پاره کنه به چه دردی میخوره
دورد بر نوه اقای خمینی
ما اماده ایم یک بار دیگر بپا خیزیم

هانيه گفت...

سپاس و تشکر فراوان به خاطر يادآوري عاشوراي 12 سال پيش. چون 12 سال پيش،من 8 سالم بوده و بالطبع از اون جريان تا به امروز چيزي نميدونستم ولي واقعا دونستن اين مطلب بهم کمک کرد که اگه تا امروز باور داشتم که اين قضيه توطئه خود کودتاچي هاست، حالا به اين مسئله ايمان آوردم.
در پناه حق

Abri گفت...

شب تون بخير جناب داد
حوادث اين چند روزه و اين يادداشت برام تداعي كننده گربه ايه كه تو يه چهار ديواري كوچيك يا يه كارتن حبس شده، بنا به حكم غريظه به همه جا چنگ ميندازه ، اينقدر به اين كار ادامه تا از نفس بيفته . حالا حكايت اينهاست ... بعيد نيست چند روز ديگه كه اتفاقا" محرم هم هست قرآن هم سوزانده بشه... من كه منتظرم. ظاهرا" قرار بر اين شده كه همراه با خودشون همه چيز رو به نابودي بكشونن... هوشيار باشيم
در پناه حق ، سلامت باشيد
شب خوش

mobarez گفت...

khatare estefade abzaree az in mozo baraye dastgirye mohandes mosavi vojod darad bayad agah bashim dar sorate dastgirye har kodam az sarane jonbesh ma da khyaban khahim bod

ناشناس گفت...

با سلام و عرض ارادت فراوان به آزادی خواه بزرگ و محبوب من بابک داد

من شاهد ماجرای پاره شدن عکس بودم. فیلم آتش زدن رو ندیدم ولی احتمال می دم قضیه چی بوده! نمی خوام حتماً این نظر را بگذارید. اگر صلاح دانستید پخش کنید و لطف کنید آن را برای سایت ها به صورت خبر بفرستید. من چون از به صلاح بودن نشرش مطمئن نبودم اول برای شما نوشتم.

16 آذر مزدوران جلوی فنی آمدند و خود را به دانشجویانی که آن جا بودند نزدیک و نزدیک تر کردند. بچه ها زنجیر بستند ولی همانطور که می دانید آن ها وحشی هستند و شروع به هل دادن بچه ها کردند. طوری که احساس می کردی ممکن است زیر دست و پا بمیری. مزدوران عکس دیکتاتور بزرگ را به همراه داشتند. برخی عکس های دیکتاتور عکس آقای خمینی رو هم به همراه داشت. در این هل دادن و لگد اندازی که دانشجویان را به شدت عصبانی کرده بود یکی از بچه ها عکسی از دیکتاتور که به همراه اقای خمینی بود از دست مزدور هل دهنده و وحشی کشید و در هوا پاره کرد. هدف دیکتاتور بود ولی در آن لحظات مرگ و زندگی و خظر له شدن نمی شد عکس را نصف کرد و تصویر آقای خمینی را جدا کرد. جالب است که چرا پاره های عکس دیکتاتور را در رسانه دروغشان نشان ندادند.

در مورد آتش زدن فیلم را ندیدم و دقیقاً نمی دانم در داخل فنی بوده یا نه! ولی اگر در داخل فنی بوده یک جا بچه ها و کارمندان از شدت گاز فلفل در صحن فنی آتش روشن کردند . چون کاغذی دم دست نبود از روی بردها هم کاغذها را برداشتند و در آتش ریختند. مگر نمی گویند خمینی پدر ایرانیان است؟ فکر نمی کنم پدری از این که فرزندش عکسش را آتش بزند برای این که جانش را نجات دهد ناراحت شود. بلکه خوشحال هم خواهد شد.

این بود مشاهدات عینی من

به امید آزادی ایران از دروغ و استبداد

mobarez گفت...

ehtemal dast aviz gharar dadne in mozo baraye dastgirye raisjomhor mosavi vojod darad dar sorate har gone eshtebah az tarfe kodeta chian bayad amade bod

ناشناس گفت...

نظرتان د ر باره اعتصا ب بعد از دستگیری موسوی جیست؟
ماندن در خیابانها را به طریق بهتری مانند بیرون امدن از ساختمانهای محل سکونتمان شروع کنیم

reza گفت...

سلام و خسته نباشید .

من برای بار پنجم فيلتر شدم. ولي باز هم هستم . ولي اين بار قوي تر از گذاشته برگشتم.

بیانیه مهم گروهی از فرماندهان و پرسنل ارتش
نماینده رهبری در دانشگاهها : 70 درصد دانشجویان به احمدی نزاد رای ندادند .
یک فرمانده سپاه : رای به غیر از احمدی نژاد رای به یهودیت بود
عکس پاره حضرت امام معرکه جدید ستاد کودتا
روزنامه جمهوری اسلامی در یک تماس کوتاه با مهندس میرحسین موسوی،

ناشناس گفت...

همه نوحه خوانها پولكي و مداح حكومت نيستند.بعضي ها ويا شايد اغلب سنتي وعلاقه مند به سرور شهيدان و حضرت عباس و رشادت هاي اويند

ناشناس گفت...

هموطنان عزیز! برپایه خبرهای بسیار موثق شامگاه امروز شنبه ؛ در پی نشست سه ساعته در بیت رهبر رژیم با حضور سران کودتا از جمله سردار وحید سردار جعفری سرلشگر فیروزآبادی شیخ حسین طائب اصغر حجازی مجتبی خامنه ای غلامعلی حدادعادل سردار احمدی مفدم حیدر مصلحی سردار محمدرضا نقدی در حضور سید علی خامنه ای و رئیس دفترش محمدی گلپایگانی در حالیکه اکثریت حاضران خواستار دستگیری مهندس موسوی و حجت الاسلام مهدی کروبی و سید محمد خاتمی شده و نیز به تحت نظر قرار دادن هاشمی رفسنجانی نظر دادند خامنه ای دادن نظر نهائی خود را موکول به فردا کرد با اینهمه به گفته یک منبع بسیار مورد اعتماد احتمال دارد که سران کودتا امشب دست به یک سلسله اقدامات حاد از جمله دستگیری تعدادی از چهره های مبارز بزنند.لحظات حساسی را میگذرانیم ...باید با هشیاری توطئه کودتاچیان را خنثی کنیم. هر خبر تازه ای شد شما را در جریان خواهم گذاشت. لندن ساعت ۹ شامگاه شنبه نیم ساعت پس از نیمه شب در خانه پدری .

علی رضا نوری زاده
December 12, 2009 09:47 PM

منبع: فیس بوک

ناشناس گفت...

اقای داد
من سالهاست شاهدم میبینم میشنوم که مردم دیگر این نظام رانمیخواهند آنوقت شما میگویید مردم کنترل رهبری را می خواهند

نیلوفر گفت...

همین الان دیکتاتور حرفهایی را زد که میشود فرمان دستگیری سران جنبش را از این حرفها تلقی کرد...ایرانیان عزیز زمان رویارویی نهایی با سپاه شیطانی خامنه ایی رسیده است...جنبش سبز با تنها سلاحش که خرد و عشق به انسان و خالق است از سیاه راه های این حرامیان خواهد گذشت و به جاده دموکراسی قدم خواهد گذاشت..مردم ایران جوانان برومندمان را در این راه یاری رسانید..بابک عزیزباشد که خداوندبزرگ پشت وپناه تو و تمام طلایه داران سبز این دیار باشد..امین.

Abri گفت...

دوستان عزيز ، جناب داد سلام
لطفا" مطلب زير رو مطالعه كنيد و به انتشارش كمك كنيد. مادري ايراني از ما در خواست ياري داره:
http://tagheer.cz.cc/fa/archives/1388,09,22/2230
عصرتون سبز

ناشناس گفت...

عکس آیت الله خمینی
عکس آیت الله خمینی را همان کسانی آتش زدند كه سید احمد خمینی را مسموم کردند و به خون سید حسن خمینی تشنه هستند جنبش سبز رو به فردا دارد. آن دسته از سبزها كه منتقدین آقای خمینی هستند (از جمله آیت الله العظمی منتظری)، مشکلشان با سیاست های غلط آقای خمینی است. انتقاد میکنند تا از وقوع تابستان های ۱۳۶۷ دیگر جلوگیری کنند. منتقدند نه مخرب. این را هم از سر ترس نمیگویند. اگر ترس داشتند شعار مرگ بر دیکتاتور شان ایران را نمی لرزاند. این دیکتاتور است كه از ترس حاضر است به هر خباثتی دست بزند. دیکتاتور است كه برای بقا در قدرت به امام و مقتدی خود و بیتش هم رحم نمیکند. آنهایی كه واقعا آقای خمینی را دوست داشتند، مثل آیت الله توسلی، از غصه توهین دیکتاتور و نوچه هایش به بیت آقای خمینی دق مرگ شده اند. امروز هم میروند تا آقای موسوی، نخست وزیر آقای خمینی را زندانی کنند. این ها همه تشبثات بی حاصل است. دیکتاتوری در حال غرق به هر خاشاکی چنگ میاندازد، به خودی و گیر خودی رحم نمیکند، از توهین به آقای خمینی و فرزندانش ابایی ندارد. آنکه عکس آقای خمینی را آتش زد، همان است كه میخواهد به ریشه جنبش آزادیخواهی ایران آتش بیفکند، همان است كه ندا ها و سهراب ها را به خون کشید، همان است كه کهریزک و اوین را میگرداند. همان است كه ثروتهای ملی ایران را به لبنان و ونزولا میفرستد

ناشناس گفت...

ماجرای بمب گذاری در حرم امام رضا هنوز فراموش نشده عکس خمینی مقدس تر از امام رضا نیست و همه میدانند این کارها کار خود رزیم با دستور مستقم خامنه ای الدنگ انجام شده است.

haghighatjo گفت...

واقعاً محبوبیت آقا خمینی دزدیدن هم دارد، همه عشق آقا هستند و بودند، چرا که نه؟؟ نصف مردم ایران هنوز خوب به یاد دارند که خمینی کی‌ بود و چه کارها کرد!! آقا خمینی که در فرانسه میگفت زندانهای سیاسی رو می‌کند پارک و مدرسه برایه مردم ایران، دیدیم چه کرد وقتی‌ رسید به قدرت. همه یادشون هست که چطور به فرمان شخصی‌ آقا خمینی، برای ملت ایران، اوین و دیگر زندانهای سیاسی تبدیل به پارک و مدرسه شدند، بخصوص سال ۱۳۶۷؟؟

خس و خاشاک گفت...

سلام آقای داد.برای شرکت در نظرسنجی های مربوط به قانون اساسی ایران جدید لطفا سری به این وبلاگ بزنید.

http://newghanoon.wordpress.com

ناشناس گفت...

با درود به شماوتاکید بر ایجاد همبستگی ملی و عمومی با جنبش همبستگی وهمدلی و تاسف عمیق از اینکه هنوز در این مملکت به بهانه پاره کردن یک عکس،عده ای حمله میکنند و عده ای حالت تدافعی بخود میگیرند!آیا بهتر نبود آقایان موسوی و کروبی و خیرخواهان دیگر از اصل تفکر حمایت میکردند و طرفداری از عکس را یا حرمت قائل شدن برای عکس را منتفی اعلام نمیکردند؟ مگر در جنگ صفین که لشکر معاویه قرآن بر نیزه زد،علی به مردم نگفت : ای مردم قرآن ناطق من هستم!!وقتی به اعتقاد آقایان موسوی و کروبی ،اندیشه خمینی در معرض خطر قرار گرفته چرا بر حرمت عکس تاکید میکنند!!!آیا زمان اعلام حرمت پایمال شدن عقل و اندیشه و کرامت انسان و حقوق بشر فرا نرسیده؟ آیا هنوز مردم ما به بلوغ فکری نرسیده اند؟که حالا پیشنهاد برای راهپیمایی جنبش سبز به حمایت از عکس امام هم مطرح شده؟آیا این چرخه بسته ادامه دارد؟ متاسفانه حرکات ما در چارچوب اشخاص و عکس ها متوقف شده و فراتر نمیرود،بجای مبارزه با جهالت و بی عدالتی به جنگ ظواهر رفته ایم،حرکت زیباو عاری از خشونت اعلام خواسته های والا و انسانی را با حرکات نازیبا و رادیکال نخواسته های رفتنی آلوده ایم،پاره کردن عکس این و آن،شعار مرگ بر فلان و بهمان،جلوی پرواز بلند این ملت را گرفته است،باید خواسته هایمان را بشناسیم و بخواهیم،برنامه هایمان ،قوانینمان و زیباییها را با صدای بلند فریاد بزنیم.حرکتی را شروع کرده بودید ولی خبری از آن نیست،قانون اساسی آرمانی که حقوق بشر بی کم وکاست و بدون هر گونه سانسور ایدئولوژیکی در آن لحاظ شده باشد.فردا روز که که ظلم نباشد جای عقل و تدبیر خالی خواهد بود اگر از حالا به فکر نباشیم و فرصت طلبان هم بسیارند و هشیار.پاینده باد ایران

ناشناس گفت...

«هیچ چیز و هیچ کس آنقدر مقدس نیست که نشودنقدش کرد»
گروهی دارند وسط دعوا نرخ تعیین می کنند!اگر خمینی زنده بود فقط یک قلم به گناه دستورقتل عام هولناک تابستان 67 باید محاکمه می شد. حالا یک جماعتی - گیرم حتی اگر اکثریت هم باشند - مثل اینکه سوراخ دعا را گم کرده اند و دارندوسط دعوا نرخ تعیین می کنند...رژیم ولایت فقیه بنیانگذارش خمینی است و آنچه در سی سال گذشته بر ایران رفته در ساختار کجمدار حکومت اسلامی و ولایت فقیه ریشه دارد... گرچه آتش زدن عکس هیچکس کاری پسندیده نیست.
آقای داد پیشنهاد می کنم در بازنگری تاریخ هم خودتان ژرف تر بنگرید هم به دیگران یاری برسانید که ...
و لطفا این یاد داشت را اجازه بدهید که خوانده شود.

ناشناس گفت...

بچها اینها جرات دستگیری مهندس موسوی را ندارند اینها باهوشتر از این حرفها هستند میدونند که با این کار سرعت جنبش به سوی پیروزی هزار برابر میشه البته شاید برای سنجیدن اعتراضات چندساعتی این اشتباه یزرگ را مرتکب شوند خداوند ایرانزمین حافظ مهندس موسوی وملت سبز ایران باد.

ناشناس گفت...

خمینی به هیج وجه محبوب نر از خامنه ای نیست . در عوض خامنه احمق تر است و خمینی در عوض مکارتر . عکسش را پاره کنند مردم خوشحال هم میشوند.
ترا بخدا شما اسیر تحریف کنند گان تاریخ نشوید و از خمینی یک اتا تورک دیگر نسازید .

ناشناس گفت...

با سلام
مدتی بود به دنبال فیلترشکن بودم که بتوانم مقالات شما را بخوانم امشب میسر شد.
درود بر تو ......زنده و جاوید باد ایران سبز

Siamak گفت...

با درود به بابک عزیز و تمام رهروان راه آزادی.
این هم یکی دیگر از توطیه ها یی است که زمینه را برای سرکوب هرچه بیشتر جنبش آزادی خواهی ایران آماده کنند. این حضرات اطاق فکر دارند که در آن شیطان را درس می دهند.
چیزی که مهم است این است که دست اینها پیش مردم ایران باز شده و هر مکر و حیله ای به خودشان برمیگردد. برای این در روز دنیا حاضرند به هر جنایت و خیانت و هر کار پلیدی دست بزنند. وقتی زور ردای تقوا به تن می کند ، بزرگ ترين فاجعه به بار می آيد. به قول مرحوک دکتر شریعتی:

" متوليان رسمی مذهب ، بر خلاف متفکران و دانشمندان و صاحبنظران غيرمذهبی ، مخالف خود را مخالف خدا و دين خدا تلقی می کنند و خود را نماينده خدا و صاحب امتياز رسمی از جانب خدا! و اين است که اختلاف فکری يا علمی فردی با اين تيپ ها به زودی تبديل به جهاد مقدس ميان کفر و دين و شيطان و الله و نجس و پاک و ظلمت و نور می شود! و در اين صورت ، هر وسيله ای برای کوبيدن باطل و غلبه حق مجاز است ، حتی توطئه های ناجوانمردانه و جعل و دروغ و پرونده سازی و پاپوش دوزی " (م.آ.19 ص8)
" حکومت مذهبی رژيمی است که در آن به جای رجال سياسی ، رجال مذهبی (روحانی) مقامات سياسی و دولتی را اشغال می کنند و به عبارت ديگر حکومت مذهبی يعنی حکومت روحانيون بر ملت. آثار طبيعی چنين حکومتی يکی استبداد است ، زيرا روحانی خود را جانشين خدا و مجری اوامر او در زمين می داند و در چنين صورتی مردم حق اظهار نظر و انتقاد و مخالفت با او را ندارند . يک زعيم روحانی خود را بخودی خود زعيم ميداند ، به اعتبار اينکه روحانی است و عالم دين ، نه به اعتبار رأی و نظر و تصويب جمهور مردم ؛ بنابراين يک حاکم غير مسئول است و اين مادر استبداد و ديکتاتوری فردی است و چون خود را سايه و نماينده خدا می داند ، بر جان و مال و ناموس همه مسلط است و در هيچ گونه ستم و تجاوزی ترديد به خود راه نمی دهد بلکه رضای خدا را در آن می پندارد . گذشته از آن ، برای مخالف ، برای پيروان مذاهب ديگر ، حتی حق حيات نيز قائل نيست . آنها را مغضوب خدا ، گمراه ، نجس و دشمن راه دين و حق می شمارد و هرگونه ظلمی را نسبت به آنان عدل خدايی تلقی می کند . " (م.آ.22 ص197)

به هرحال این یک دوره گذار به دمکراسی در ایران است. این کثافت ها و در رأسشان شیطان بزرگ یعنی خامنه ای به زودی رفتنی هستند و با این کارها می خواهند دو سه روزی بیشتر بر مسند کثیف قدرت باقی بمانند. بی شک دستگیری آقای موسوی یا کروبی زمینه را برای اعتصابات گسترده مردمی بیشتر فراهم می کند که این به نوبه خود پیروزی جنبش سبز را تسریع می کند.

وعده خداوند حق است و باطل رفتنی است. به امید آزادی و دمکراسی در ایران.

ناشناس گفت...

جناب بابک داد. ابتدا اجازه دهید که از شما به خاطر شجاعت بی نزیرتان تشکر کنم.
جنبش سبز جنبشی است برای ایرانی بهتر. آیا فکر می کنید آقای خمینی ایران بهتری می خواست؟ آقای خمینی کاملا مثل آقای خامنه ای بود او هم مخالفان خود را اعدام کرد. چرا اینقدر امام امام می کنید؟ کدام امام؟ خمینی مظهر دروغ و کشتار بود چرا از او دفاع می کنید. نترسید از این تشرهای ملاهااین ها بهانه زیاد می گیرند. بایید برویم به سمت ایرانی سکولار که نه خمینی کاره ایست نه خامنه ای نه ملهای بی سرو پای قم. جنبش سبز باید بفهمد که اسلام یا هر دین دیگری سنخیتی باجمهوریت و دموکراسی ندارد. مذهب برای انسان مدرن سم است بابیید راستگو و صریح باشیم. آقای موسوی هم فکر نمی کرد مردم اینطوری بلند شوند. شما فکر می کنید ندا و سهراب برای اصلاح طلبها مردند؟؟!! نه عزیز من برای ایرانی آزاد و سکولار مردند. خمینی کسی نبوده که حالا برای مردم ایران مهم باشد. مردم آزیدی می خواهند نه جمهوری اسلامی!! استقلال . آزادی جمهوری ایرانی.
مزدک از ایران.

ناشناس گفت...

با عرض ادب و درود فراوان به شما آقای بابک داد.
این ضرب المثل کافیست : ابلهی بر سر شاخ بن می برید.
روی فرزندانتان را از طرف ما هم ببوسید که یار و یاورتان هستند.

معین گفت...

درود

خمینی هم همچین آدم خوبی نبود ولی واقعبین اگه باشیم بین گروه هایی از مردم محبوبیت داشت ولی این خامنه ای دیگه بین اکثریت قاطع مردم منفوره و واسه همین دلش به هواداران قدیمی خمینی خوشه.

تخصص حکومت های مذهبی که بدون برو و برگرد همگی به دیکتاتوری و جنایتکاری محکوم میشن اینه که از اعتقادات پاک مردم سرزمین زیر سلطه خودشون استفاده کنن. سی سال از عقاید مذهبی مردم استفاده کردن ولی امسال با استفاده از همون عقاید مذهبی و روزهایی پشت سر همی که همینطور تعطیلات تقویم جمهوری اسلامی رو شامل میشه تجمع می کنیم.
حکومت های مذهبی در طول تاریخ بزرگترین ضربات رو به خود دین و مذهب زدند. مسلمانان و شیعیان عزیز و هموطن اگر دلتون برای دینتون میسوزه باید تلاش کنیم دین رو از دست حکومت در بیاریم تا دیگه باهاش بازی نکنه و هر جنایت و تجاوز خودشو به نام دین ننویسه و خودش رو نماینده خدا ندونه و به مردم پاسخ بده.
امسال به جای سوگ حسین که 14 قرن پیش مرد برای آزادی ایران عزیزمون تلاش می کنیم. همگی با هر عقیده سیاسی و هر باور مذهبی دست در دست هم میدیم و ایران رو از دست ضحاک و سربازانش نجات می دیم.

پیروز باشید. پاینده ایران. دور باد استبداد به ویژه از نوع مذهبی

ناشناس گفت...

فیلسوفی گفته است :تاریخ 2 بار تکرار میشود بار اول به صورت تراژدی بار دوم به صورت کمدی.جاهلیت بنی امیه نیز 2 بار تکرار شد بار اول به گواه تاریخ قرآن های معاویه بر سر نیزه یک تراژدی عظیم بود که جنبش عدالتخواهانه و مردمی یکی از ستاره های درخشان جهان اسلام را به ناکامی کشید و بار دگر دستگاه جور خلفای اموی وعباسی را تا دو قرن بر جان و مال وناموس انسانها حاکم کرد.اکنون که قرنها از آن تراژدی شوم میگذرد به گزارش تواریخی چون الوزاء و الکتاب(ترجمه ابولفضل طباطبایی ص 186)-الخراج تالیف قدامه بن جعفر و تاریخ ابن اثیر.ما میدانیم که آن امیرالمومنین های عباسی واموی غمخوار دین نبوده اند بلکه از 2 راه خزانه های خود را از میلیاردها دینار میانباشتند :یکی ارعاب و دیگری پخش کردن پولی که حاصل عرق جبین کشاورزان جان به سر شده بد چه شباهت شگفت انگیزی است میان معاویه و سرکوبگران کنونی مردم بی سلاح در آن زمان علی فریاد زد که این قرآن ها فقط حروف سیاهی بر کاغذ سفید است.(نهج البلاغه ترجمه جواد فاضل ص 351)امروز جاهلیت بنی امیه با سناریوی پاره شدن عکس امام خمینی کبیر به دست همپالگیهای همان کسانی که در دوران خاتمی برای بدنام کردن این سید کارناوال عاشورا را راه انداختند تکرار میشود ما که خاک پای مولای متقیان هم نمیشویم .صرفابا پیروی از نهج البلاغه مهجور شده او باید بگوییم که پاره کردن عکسی که کاغذی ورنگی بیش نیست حضرات بنا دارند بر گلوله هاو قمه ها و آدمکشی های واقعی خود سرپوش گذارند.ای شیعیان علی فریب این دسیسه تکراری را نخورید.حضراتی که برای این سناریوی خود ساخته فریاد میزنند همان کسانند که در برابر خون دانشجویان خوابگاه خم به ابرو نمیآورند اینان همان کسانند که نهج الباغه رادر صدا وسیما مهجور کرده اند ان ها همان کسانند که حتی یکبار هم که شده از خود نپرسیده اند که این جوانان پاک باخته چه میخواهند و چه میگویند.این ها جز خزانه های پول وطلای افسانه ای خود غم دیگری ندارندای شیعیان علی بهوش باشید که این دین فروشان بی دین که عکس امام را پاره کرده و به گردن سبز ها انداخته اند از توهین به مقدسات مردم در عاشورا ومحرم ابا ندارنداز آنها بر می آید که برای بد نام کردن جنبش سبز جوانان بپا خواسته نعوذ بالله قرآن خدا را هم آتش بزنند .امام خمینی و اسلامی که قران ونهج البلاغه تجلی آن است برای سبزهای ایران قابل احترامند.ای شیعیان علی !قرآن ونهج البلاغه به ویژه نامه حضرت به مالک اشتر را بخوانید و آن را با اعمال زور گویانی که جز سرکوب و شکنجه وارعاب وحبس چیز دیگری بلد نیستند مقایسه کنید.اگر دین ندارید حداقل آزاده باشید

Unknown گفت...

سلام.
کودتاچیان دارن خودشونوآماده می کنن.
امروز سخنان فرماندار تهران رو یکبار بخونید تا بفهمید این سناریوبه کجا خواهد انجامید.....
اینا میخوان اونایی که عکسخامنه ای رو پاره کردن بگیرن .کاری به خمینی ندارن.
از شما انتظار نداشتم که نتونین حقه های اینا روحدث بزنین.
موفق باشید!!!!!!!!!

ناشناس گفت...

با سلام

دیروز تو تلویزیون یکی از این کودتاچیان میگفت عاشورای واقعی همین امروزه که عکس امام پاره شده نه روز شهادت امام حسین.

من مسلمان نیستم ولی اینها به همون اسلام و تشیع هم که ادعاشو میکنن عقیده ندارن و فقط برای چاپیدن مردمه همش.

محرم بیرون میام و حضور دارم نه برای سوگ حسین بن علی بلکه برای آزادی وطنم و ادامه راه هموطنانم که خون پاکشون در راه آزادی ایران و ایرانی ریخته شد.

سبز باشید. پاینده ایران

ناشناس گفت...

شما را بخدا . فعلا بحث اختلااف عقیده بین من و تو نیست - همه ما از مذهبی تا ملی و .... یک هدف داریم . آزادی از سی سال زجر و نکبت و دروغ و ریا . واین اتحاد ما ترس حاکمان است

Saba گفت...

آقاي داد غزيز
اميدوارم سلامت و در امن و امان باشيد نگرانتان هستم. سايت شما به روز نيست. سلامتيد؟ در امنيت به سر مي بريد؟

هنگامه گفت...

آقای داد / هموطنان عزیز: امروز در خبرها آمده بود که 17 میلیارد دلار از بودجه به حساب خزانه ریخته نشده! بنظر من جنایتکاران دارند بار سفر میبندند و سر ماهارو گرم کردن تا ثروتهاشون رو خارج کنند!

ناشناس گفت...

با درود به شما آقای داد. آیا حالتان خوب است؟ وبلاگتان چند روز است که بروز نشده! من برای شما و امثال شما بسیار بیشتر از موسوی و کروبی نگران هستم. از ما جز انرژی مثبت دعا برای شما اگر کاری بر می آید بفرمایید تا انجام دهیم.
با بروز کردن وبلاگتان ما را از نگرانی درآورید.

ناشناس گفت...

gterghdhg

ناشناس گفت...

تتیبئسنترنبطترذط

ضد اسلام حقیقی‌ گفت...

اهانت به امام خمینی اهانت به اسلام است اما برای اولین بار دشمن اسلام کفار و کمونیستها و صهیونیست‌ها و غیره نیستند. الحمد لله دشمنان اسلام همین ایرانیان مسلمان خودمان هستند. مرحبا به امام خامنه‌ای و جناب احمدی‌نژاد دیگر احتیاج به ضد اسلامی خارجی‌ نداریم و مثل خودرو در همین کشور عزیزمان ضد اسلامی تولید می‌کنیم. هرچقدر احمدی‌نژاد و خامنه‌ای بگن باز هم خودشان دو تا مخترع و تولید کننده ضد اسلامند.مرحبا مرحبا . خامنه‌ای و احمدی‌نژاد نباید به هیچ وجه اسم آیت‌الله عزیز امام خمینی را به زبان ببرند و اسم این روح خدا را نجس نمایند.