۱۳۸۸ شهریور ۲۱, شنبه

«اعتصاب سريع»؛ به محض بازداشت كروبي! به اطرافيان خبر دهيد!

مهدي كروبي يك آيت الله حقيقي است؛ «نشانه خدا» كه حامي مظلومان بي پناهان است، كه از عدالت طلبي سرشار است و ياور ستمديدگان هراسان است. مهدي كروبي بدون اين لقبها اما دلپذيرتر است. وقتي كساني مانند احمدجنتي و صادق لاريجاني «آيت الله» مي شوند، «آيت الله كروبي» شجاع و وفادار و نستوه را «مهدي كروبي» خطاب مي كنيم تا بداند «باباي ستمديدگان» به القاب آقا و آيت الله محتاج نيست و شرافت و شأن پدرانه او را ارج مي نهيم. او حامي فرزندان زخم خورده ملت بود و براي احقاق آن عزيزان كه زير دست متجاوزان اوباش لبناني و سپاهيان رهبر، مورد تجاوز جنسي قرار گرفتند و پژمردند تا ديگر بدنبال رأي خود نباشند، به دنيايش پشت پا زد. كروبي براي اين بچه هاي سوخته دل و زخم خورده؛يك «پناه و حامي» شد و حتي بيشتر از پدرانشان هم پاي حقوق آنان ايستاد. اگر خبر دستور رهبر نظام كودتاچي، براي بازداشت مهدي كروبي درست باشد، واي بر ما اگر بلافاصله دست از كار و شغل خود نكشيم و اعتصاب نكنيم و واي بر اين حكومت معاويه اي، كه به فروپاشي خود سرعت داده است. اگر كروبي را بگيرند، بخاطر حفظ و صيانتي است كه او از ناموس پسران و دختران ايراني كرده و از موقعيت و مال و جان خود دست شسته،پس بايد كه ما هم بلافاصله از كار دست بشوئيم و اعتصاب كنيم. همان لحظه شنيدن خبر، كار يا وسيله كارمان را تعطيل و خاموش كنيم. مثالي مي زنم براي آن ٩ ميليون مسافركش ليسانسه و ديپلمه، كه از جور اين حكومت جائر و فاسد، چيزي جز يك ماشين فسطي ندارند! خبر را كه شنيدي،همان وسط خيابان ماشينت را خاموش كن! فقط فرض كن «مهدي» پسر تو بود كه زير دست و پاي متجاوزان وحشي لبناني و سپاهي، مورد تجاوز قرار مي گرفت و زار مي زد. كروبي براي بچه هاي ما پدري كرده و كلام حق را گفته و دست از جان شسته! تو هم دست از كار و كسب بشوي! جانب حقانيت كروبي را رها نكنيم وگرنه اين متجاوزان،رسم مروت را بر مي اندازند و شايد فردا بچه خود تو را بزنند و بكشند يا مورد تعرض قرار دهند و كسي جرأت و جسارت نكند حامي و پناهش بشود! نگذاريم نظام كودتايي معاويه زمان، رسم مردي و مردانگي را هم به بند بكشد. وقتي مهدي كروبي شجاع را اسير كرده باشند و تو به بهانه كسب روزي، مغازه ات را باز كرده باشي،يا به اداره و بيمارستان و كارخانه رفته باشي، لحظه اي صداي ضجه آن پسران و دختران معصوم را به ياد بياور و بينديش به آن پيرمرد كه پدر و پناه آنهاست! كار و كسب را رها كن و نگران روزي نباش! باور كن كه:«والله خير الرازقين!» [پي نوشت: دوستان خبررساني كنيد! اعتصاب سريع را توضيح دهيد و اينكه كروبي كيست؟ و چه كرده؟ به افرادي كه مخاطب اينترنت نيستند، نسخه اي از اين مطلب را هديه دهيد.هر نفرتان به ١٠ نفر! «تا حق، يك يا حق!»

۵۱ نظر:

شیلا گفت...

شیخ مهدی را تنها نمیگذاریم. وای بر خامنه ای، وای بر سپاه و وای بر سفاکانی که مردم به تصفیه حساب مستقیم با آنان بپردازند و به انتظار محاکمه آنان ننشینند.
بیچاره این شب پرستان..

ناشناس گفت...

سلام بابک عزیز مصاحبه را شنیدم از سلامتی‌ تو خوشحالم پروردگار پشت و پنهت

مخلص تو محمود

Kianush گفت...

Afarin be qeyratat Babak jan, payamat ra be kame dustan va famil ferestadam. Mutma'enam har kas neveshteat ra bekhanad hamin kar ra mikonad. Tashakkor az sur'at-e amal va in javanmardi.

سامان گفت...

من در حال جاپ 10 نسخه هستم

ناشناس گفت...

سلام برادر
کودتای امریکایی علیه مصدق
ادعای تعجب برانگیز جورج بوش در دوره ریاست جمهوری خاتمی مبنی بر اختصاص بودجه کمک به اصلاح طلبان انهم در زمانی که اصلاح طلبان روز به روز قدرتمند میشدند, ودر نتیجه چقدر به ضرر اصلاح طلبان و به نفع اصول گرایان شد
وامروز ادعای امریکا مبنی بر نزدیک شدن ایران به ساخت بمب هسته ای که شاید منظور همان نزدیک شدن پیروزی جنبش سبز باشد,
نمیدانم شاید ادم مار گزیده از بند سیاه وسفید میترسد ,ولی نظر من اینست که امریکا همیشه پشتیبان دیکتاتور بوده وهست وپشت سر خامنه ای هم ایستاده اگر خطری احساس کند به بهانه بمب هسته ای وارد عمل میشود

Unknown گفت...

Karoubi is a decent man and there is no need to make him an ayatollah. After all, this is what the Ayatollahs have done to us. Karoubi has the support of those who are against this brutal dictatorship regardless of whether or not they are religious. It is time to stop playing with people's emotion through religion. Those with some level of education can distinguish between friends and foes regardless of their beliefs.

آماده گفت...

روز قدس روز آزادی ایران

ناشناس گفت...

Salam Babak Jan Az Ean Ke Mibinam Hamchenan Bar Khastehaye Khod Pafeshari Mikonin Be Shoma Va Talash Vasf Napazire Shoma ghebte Mikhoram Ba Nazare Shoma Kamelan Movafegham Va Talash Khod Baraye Residan Be Azadi Ean Gohareye ArzeshmanD Ba Tamame VoJooD Anjam Khaham Dad .Be Omide Rahaee Az Zendane Estebdad Va Movafaghiyate Shoma Dar Tamamiye Arsehaye Zendegi .Rozegaretan Khosh

Sia گفت...

اعتصاب ؛ اعتصاب ؛ اعتصاب. این چیزیه که حکومت را از پای در می آورد. من از همان فردای 22 خرداد این شعارم بوده و هست . این کم هزینه ترین و مؤثرترین روش ممکن است. مخصوصا اعتصاب در بخش های حساس مثل انرژی (نفت؛ گاز و برق) . با دستگیری آقای کروبی, حکومت قدم بزرگی در جهت سرنگونی خود بر می دارد. مثل هر حرکت دیگری , این بار نیز حکومت شکست می خورد و خود را به نابودی نزدیکتر می کند.
حضرات هنوز به قدرت مردم ایران پی نبرده اند. هر کی در هر بخشی که می تواند باید اعتصاب و کارشکنی کند. ما در مقابل نسل امروز و نسل های آینده ایران مسئولیم. به هر شکل ممکن باید به این رژیم خودکامه و جنایتکار ضربه زد و اونها را به سزای اعمالشان رساند. مردم با حاضر نشدن در محل کار, مبارزه با رژیم را از درون خانه هایشان ادامه می دهند. سرکوبی و قلع و قمع مردم در اعتصاب عملا غیر ممکن است به خصوص اگر این اعتصابات گسترده باشد. همانطور که بابک عزیز اشاره کرد , و الله خیر الرازقین. نگران مسائل مادی نباشید. بالاخره هر چیزی هزینه ای دارد که با توجه به هزینه های دیگر ناچیز است.
الان دیگه شعار "رأی من را پس بده" تبدیل شده به " ایران من را پس بده".
من یقین دارم که خدا راههای خودش رابه مردم نشان می دهد و آنها را کمک می کند. امیدوارم که همه در روز جمعه که به درستی توسط بابک عزیز روز ایران لقب گرفت حضور قدرتمند خودشان را به این حکومت جلاد نشان بدهند.

ناشناس گفت...

salam,mikhastam begam javoonei ke goftin daroone ma sabz shode shoma dari abiarish mikoni.az tahe del be shoma eftekhar mikonam.hamishe be fekretoonam.

ناشناس گفت...

مرگ بر یزید زمان که باید حسینی وار در برابرش ایستاد.
درود بر تو بابک عزیز، هر جا که هستی خدا پشت و پناهت.

ناشناس گفت...

سلام من نمی دانم این حرفها را کجا وبه کی باید بزنم می بخشید اینجا می نویسم تا همه ی عزیزان بخوانندو فکری بکنند.با اینکه
هر روز شاهد راهپیمایی و اعتراض گسترده ی ایرانیان وهمه ی مردم آزاده در جهان هستیم متاسفانه شهر مانیل پایتخت فیلیپین با داشتن بیش از 2000 ایرانی شایدم بیشتر که عمده ی آنهارا دانشجویان تشکیل می دهند وبا توجه به آرای ماخوذه که اکثریت آن متعلق به جناب موسوی بوده است همچنان در بی خبری محض از وقایع و حتی ابراز نگرانی از جنایات در ایران بسر می برد جالب است بدانید برای دهه آخر ماه رمضان سفاکان رژیم به ارسال مبلغ برای مراسم همت گمارده اند ودر سخنرانیهای آتشین خود چگونه امت را به اطاعت بی چون و چرا از ولی امر فرا می خوانند براستی چه باید کرد شما بگویید؟

ناشناس گفت...

سلام بابک داد عزیز

وای بر آنها اگر چنین کنند/// بازداشت مهدی کروبی تیر خلاصی جمهوری غیر اسلامی خواهد بود/// خدا کند که این فقط یک شایعه باشد.

سهند سبز گفت...

سلام

متاسفانه آقای داد ، فقط تهران است که میتواند کاری انجام دهد و ما اینرا به کرات دیده ایم. فلذا تاکید کنید که تهرانیها هرچه در توان دارند انجام دهند. و از مردم سایر شهرستانهای نزدیک تهران هم بخواهیم که سعی کنند به تهران حرکت کنند. من بهمراه خانواده و 10 نفر از دوستان روز جمعه در تهران خواهیم بود.
هرجند که از تبریز تا تهران راه زیادی هست.

ناشناس گفت...

آقای داد ممنون
فقط یک پیشنهاد
چرا در شبهایی که با صدای امریکا مصاحبه دارید ، حتما اصرار دارید که صدایتان به صورت زنده باشد؟ آیا نمیتوانید صدایتان را چند صاعت قبل از برنامه ضبط کنید و آن را بفرستید که پخش کنند؟ به نظرم از لحاظ امنیتی این کار بهتر است

ناشناس گفت...

az shahrestan ha kheili ha daran miresoonan khodeshoono be tehran. kheili ha

مهرداد گفت...

اگر سکوت کنیم دیگر این بیماران جنسی هیچ حد ومرزی در شکنجه های خود نخواهند داشت.کروبی سکوت نکرد پس چرا ما سکوت کنیم.همانطور که او برای ما از جان خود گذشت ما نیز برای او از جان خود بگذریم و اعتراض کنیم.

دشمن دشمن ملت گفت...

در روز قدس امسال ميليونها زن و مرد ايرانی مخالفت خود را با خامنه ای و دولت کودتا به نمايش خواهند گذاشت. کافی است هر شرکت کننده معترض يک تکه پارچه سبز را در جيب خود مخفی کند تا پس از شکل گيری گردهمايی آن را بر سر دست بگيرد. کافيست که همه جا شعار مرگ بر ديکتاتور سر داده شود. خامنه ای مردم را به پاسخ تند تهديد کرده است. پاسخی که از کودتا تا به امروز هر روز تکرار شده است. پاسخ های تند وی در کهريزک و در کشتارهای ۲۵ و 30 خرداد اين مردم شجاع را از ميدان
به در نکرد، اما خامنه ای و ايادی او را يک گام بزرگ به صندلی متهمان دادگاههای بررسی جنايت عليه بشريت نزديک تر ساخت.
حکومتی که برای بقای خود مجبور شود هر روز مردم را تهديد کند و شکنجه و قتل و تجاوز به جان و نواميس مردم را ضامن بقای خود سازد، حکومتی که پاسخ منقدان و مصلحان را با داغ و درفش بدهد در موضع ضعف است. خامنه ای امروز از درون و بيرون نظام حاکم منزوی شده و هرچه می گويد و می کند از موضع ضعف و رسوايی است. او ديگر هيچ گونه مقبوليت ملی و مشروعيت مذهبی ندارد. و حتی فرماندهان سپاه و بازجويان شکنجه گر نيز که ابزار او هستند ماهيت سرکرده و فرمانده خود را می شناسند و تنها بخاطرمنافع و مصالح خودشان با او همراهند.
شکاف ملت با حکومت و شکافهای عميق درون حکومت، موقعيت خامنه ای را از کودتای ۲۲ خرداد به اين سو به شدت تضعيف کرده است.

دشمن دشمن ملت گفت...

در حکومت پنج ساله علی(ع) کسی زندانی و شکنجه نشد. به هيچ پسر و دختري تجاوز نشد.
داستان خلخال درآوردن از پاي دختر يهودي را كسي فراموش نمي كند كه چگونه حضرت اميرالمومنين(ع) فرياد
برمي آورند...

شريعت گفت...

درود بابك عزيز
اعتصاب بهترين كار است
ولي چگونه مي شود به طور
فراگير و يكپارچه اعتصاب كرد
اگر در يك بانك 10 نفر سركار
حاضر نشوند ولي بقيه بروند
به راحتي مي شود آن 10 تن را
تحت تعقيب قرار داد و از كار بي كار
كرد!! راهكار چيست؟

ناشناس گفت...

hade aghal be 10 nafar,V

ناشناس گفت...

سلام بابك جان

من الان 20 نسخه چاپ كردم كه پخش كنم
بابك جان لطفا در مورد روز قدس بازم بنويس كه يه وقت مردم دلسرد نشن

صداتو ديشب شنيدم مهدي زهرا پشت و پناهت

ناشناس گفت...

سلام بر قهرمان من
واي بابك جان خيلي خيلي خوشحالم كه سالم هستي.
من به شدت وحشت كرده ام ولي اين باعث نمي شه كه از مبارزه دست بكشم. يه حس خيلي بدي بمن مي گه اين دفعه مي خوان بيشتر جنايت كنند گرچه ديگه دست اينا واسه همه رو شده و هيچ كس ازشون نمي ترسه و اوني كه مي ترسه خامنه ايه ولي به هر حال ناخود آگاه واسه مردم مظلوم و مهربون ايران دلم مي سوزه واسه خودمون و قلبهاي پاكمون دلم مي سوزه ولي مطمئن هستم كه پيروزي با ماست و زمستون مي گذره و رو سياهي به ذغال مي مونه.
من مطمئن بودم كه اين هفته آقا باز آتش زير خاكستر رو شعله ور مي كنه نشونش هم بانگ الله اكبر مردم ديشب روي پشت بوم هاي خونه هاشونه.
ما همه جمعه هستيم مگه اينكه آقا و اطرافيانش بترسن و روز قدس رو تعطيل اعلام كنن!!!!!!!
بابك جان خيلي خيلي خيلي مواظب خودت باش. تورو به خدا قسم مي دم تو روز قدس بيرون نيا ما همه به جاي تو هستيم و اين رو باور كن وجود تو براي ادامه جنبش و اميدواري مردم مهمتر از حضورت توي راه پيمايي روز قدس و خداي نكرده لو رفتنته پس تو رو به خداي بزرگ نيا راه پيمايي.
امروز اين خبر رو شنيدم كه خامنه اي حكم دستگيري آقاي كروبي رو صادر كرده باور كن از صبح حالم خرابه به همكار هام مي گفتم اگه صحت داشته باشه من همين الان مي رم تو خيابون.
ما پشت پدر ستمديدگان ايستاده ايم.
دوستت داريم .
خداوند مهربون پشت و پناهت باشه هميشه .
يا علي!

ناشناس گفت...

یا حسیییییییییییین
میر حسییییییییییین
خدایا شر سلطان علی خامنه ای را از سر ملت ایران کم بگردان
آمین

ناشناس گفت...

واقعا الان در ايران زماني است که از اسلام چيزي جز نامش باقي نمانده.خدايا! خدايم! صداي آه مظلوميت ايرانيان سراسردنيارا ميشنوي و خود ميبيني به نام دفاع از دين توچه فجايعي بر سر ما آمده تو ما را در راه مقاومت در برابر جور و ستم حاکم بر کشورمان ياري ده..آمين ..آقاي داد بازهم منتظر راهنماييهاتون هستيم خدا ياورتان

ناشناس گفت...

پيروزي نزديک است پيروزي نزديک است بسيار بسيار بسيار نزديک است باور دارم مطمينم سلام آزدي سلام ايران زيبا درود بر ايرانيان غيرتمند

بوف بصیر گفت...

بابک عزیز. پی‌رو مطلبی که قبلا درباره ی مبارزه‌ی اقتصادی نوشته بودید، تحلیلی درباره‌ی خرید ارز و تبعات آن برای جنبش سبز نوشته ام. شما را به دیدن و در صورت صلاح دید انعکاس آن دعوت می‌کنم. از این گذشته، بدانید که تنها نیستید. من که به حالتان غبطه می‌خورم.

ناشناس گفت...

تنهایش نمیگذاریم.امیدوارم حس ایرانی بودن در همه مردم بیدار شود که هرچه کمتر به صحنه بیایند کشتار و دستگیری بیشتر است.ولی من هستم.

ناشناس گفت...

افرین بابک جان .
بچه های ایران در هر کجای ایران که هستید به محض شنیدن خبر دستگیری موسوی و کروبی به پا خیزید

ناشناس گفت...

درود بر بابک داد عزیز

روز قدس رو به این رژیم حالی می کنیم

منتظر پیام های دیگرت هستیم.

ناشناس گفت...

salam ba ejazaton in matlabo sar web www.engelabesabz.blogfa.com gozashtam vaye sheram gozashtam age khosheton omad begine

ناشناس گفت...

با سلام خدمت آقاي داد لطفن اين مطلب را قرار بدهيد (آدرس روز قدس سبز در اصفهان:خيابان فردوسي ورودي در ميدان امام ورودي سپه اطلاع رساني كنيد رسانه شماييد) با تشكر

ناشناس گفت...

با درود فراوان .پیشنهادی داشتم .در شبها با شعار الله اکبر... کروبی حمایتت میکنیم را نیز سر دهند برای نشان دادن اعتراض قدرت خود ایستادگی و حمایت از حق طلبان .

الهام گفت...

واقعا نمی فهمن که اینطوری ما رو عصبانی می کنن؟؟؟

3 ماهه عصبانیم و روز به روزم داره بدتر میشه...

شحنه بترس از انکه این کارد به استخوان رسد!

درود بر شما.

ناشناس گفت...

مرز باریکی است بین باور داشتن خالق نیکی و باور داشتن شر قدرت طلبی..این انسان که خدا را انتخاب کرده کروبی قهرمان است...انسان عاشق خدا از موجودات شر و شیطانی چون خامنه ایی و نوکرانش نمی ترسد..تا ما عاشق خداییم ایران زنده است...طلایه دار ما هستیم و ما می مانیم..خدا نگهدارت ای عزیز.

ناشناس گفت...

اول مصادره اسناد و مدارک بعد سخنان اقای با هنر سپس خطبه های خامنه ای و دیگر خطیبان جمعه بطور هماهنگ سخنان هاشمی مبنی بر صدور فرمان دستگیری کروبی بررسی شورای امنیت ملی برای دستگیری اقایان کروبی و موسوی و سرانجام گزارش هیات قوه قضاییه مبنی بر ساختگی بودن اسناد اقای کروبی پس دستگیری او حتمی است و مردم باید خود را اماده کنند در مورد اعتصاب باید هماهنگ باشد هر چند سخته ولی مردم ما غیر قابل پیش بینی هستند.
این همه تازه صبر اقا بوده وای به حال خشونتش ولی تصور کن اگر روز قدس ملیونی بیاییم...
به شما بیشمار افتخار میکنیم.

متن ايميل براي دعوت به شرکت در روز قدس گفت...

يک ايميل خواندني و جالب براي دعوت کردن دوستانتان به شرکت در راهپيمايي روز قدس. لطفا اين متن زيبا را براي دوستانتان ايميل کنيد.
http://hamparvazan.wordpress.com

nina گفت...

آقای داد عزیز
واقعا با شنیدن این خبر واقعا شوکه شدم.مگر ما مردیم که این جنایتکاران خونخوار فرزندان ایران رو اینطور مورد ظلم قرار بدن.من که تا آخرش ایستادم و میدونم که خیلیها هم با من هم نظرن.من همین الان این خبر شما رو پخش میکنم.مواظب خودتون باشید.ظلم پایدار نیست سبز باشید.

nina گفت...

آقای داد عزیز
واقعا با شنیدن این خبر واقعا شوکه شدم.مگر ما مردیم که این جنایتکاران خونخوار فرزندان ایران رو اینطور مورد ظلم قرار بدن.من که تا آخرش ایستادم و میدونم که خیلیها هم با من هم نظرن.من همین الان این خبر شما رو پخش میکنم.مواظب خودتون باشید.ظلم پایدار نیست سبز باشید.

ناشناس گفت...

salam javanmard
pishnehad mikonam ba yeki dar kharej az keshvar ertebat begir ke user opassword ro behesh bedi va maghlatet ro barash email koni injouri ba aramesh bishtar mitavani be karet edameh bedi.

ناشناس گفت...

خبر 20:30 با پخش گزارشي در مورد گزارش كميته 3نفره زمينه را براي دستگيري كروبي فراهم كرد – حتي قسمتي از گفته هاي نوريزاده را در voa كه گفته بود افشاگري كربي كمر نظام را شكست – پخش شد اين يعني دستگيري قريب الوقوع كروبي

مهدی گفت...

کار دیکتاتور یک دست به جایی رسیده که مجبوره پایگاه اجتمایی حکومت کودتایی-نظامی ش رو قهوه خونه های آفریقا و اونم در 12 سال پیش قرار بده!.

ناشناس گفت...

دست مریزاد دلاور

ناشناس گفت...

Dorood bar Babak Dad-e Geran ghadre Iranzamin
ke Atashe ommid ra dar dele in shabe siahe Dictatory porforough tar mikonad!

hameh ba ham barayeh hemayat az Sheykh Delavar KAROOBI va hameh ba ham dar rooze Ghods barayeyh nejate IRANEMAN
Jamshid

ناشناس گفت...

بابک عزیز درود بر تو و خانواده ی صبورت . در این سحرگاه 23 رمضان خدا رو قسم میدم به فرق شکافته ی علی (ع) نذاره هر سفاک خونریزی با استفاده از تشابه اسمی مردم رو فریب بده و بیش از این سبب هتک حرمت دین و خدا و رسول خدا و امام ها بخصوص امام علی بشه . برای سلامتی تو و کروبی غیرتمند و تمام مبارزین راه حق دعا می کنم.
حق نگهدارتان.

ناشناس گفت...

نمیدونم آقای خامنه ای یادش رفته که علی(ع) بعد از حضرت محمد وقتی دید مردم نمی خوانش خلافت رو واگذار کرد و با کشتن مخالفین حکومت را برای خود حفظ نکرد؟ یادش نمیاد که علی درست لحظه ای که میتونست دشمن خدا رو بکشه چون او تف به صورت علی انداخت سلاح رو کنار گذاشت که مبادا به خاطر خودش اونو بکشه ؟
یادش نمیاد که به خاطر باز کردن خلخال یک زن یهودی توسط یکی از افراد لشکرش گفت مسلمین اگراز ننگ این عمل بمیرند عجب نیست؟
یادش نمیاد علی گفت مردم اگه میدونستن قضاوت چه بار سنگینیه سر هسته ی یک خرما بین دو نفر قضاوت نمیکردن؟
این آدم که برای حفظ قدرت دستور قتل مردمی رو داد که بی سلاح به خیابون اومده بودن که بفهمن آرایشان کجا رفته تو زندان ها ش قتل و شکنجه و تجاوز رخ داد حجاب از سر دختر مسلمان روزه دار با این بهانه که تو لایق حجاب نیستی برداشته شد و باآن تقلب آشکار برنامه ریزی شده ادعا کرد که هیچ تقلبی نشده و40میلیون نفر اومدن که نظام رو تایید کنن و 25میلیون نفراونقدر بیشعور بودن که به عنتر من رای دادن و موسوی و کروبی و خاتمی دروغ میگن و حرف راست رو باید از احمدی نژاد و محصولی و جنتی و ... شنید و در نهایت میخواد همون طور که معاویه به زور و یا با نیرنگ برای یزید از مردم بیعت گرفت به هر طریق چه از راه فریب افراد ساده لوح و چه با ارعاب مردم مجتبی جانشو رهبر کنه به نظر شما اندک شباهتی به علی داره؟ من که هر چه فکر می کنم میبینم او به معاویه شباهت بیشتری دارد. شما چه فکر میکنید ؟

ناشناس گفت...

baba bacheha yeki adres khone karobi ro benevise ta dir nashode khohesh mikonam bacheha

ناشناس گفت...

.Agar emam Hosein va yaranash dar karbala be dast Khamenei oftadeh boodand, naslehshan bardashteh mishod va be tamam osara tajavoz mishod. Doroogh, Tazvir, ria, dar moghbel aamal shoma kafi nistand. bayad vajegan jadidi baraytan yaft. DOROODBAR JONBESH SABZ
DOROODBAR MOUSAVI
DOROODBAR KAROBI
DOROODBAR AZADI

ناشناس گفت...

با سلام
روزنوشته ی شما را با ذکر نام و ادرس در وبلاگم اورده ام.
سرزنده باشید.
الناز

ناشناس گفت...

با سلام


مطلب شما با ذکر نام و ادرس در وبلاگم اورده شده است.
وبلاگ "تباهی درد"
tabahi-e-dard.blogfa.com
با درود
الناز

ناشناس گفت...

بیچاره ملت "ایران" که مجبورند در روز "قدس" برای احقاق حقوقشان به خیابان بیایند. روز "قدس"ی که به نیت حمایت از فلسطینی ها به خیابان میامدند. کجا هستند این فلسطینی ها که برای روز "ایران" فریاد برآورند و در حمایت از 70 میلیون ایرانی به گروگان گرفته شده شعار سر دهند؟ فلسطینیهایی که بعد از اعدام صدام تا 3 روز عزای عمومی! داشتند!