۱۳۸۸ شهریور ۱۸, چهارشنبه

اگر «سبزپوش» نرويم دستگيري كروبي، موسوي و خاتمي حتمي است.

جمعه «روز ايران سبز» است و سرنوشت ايران رقم مي خورد!
بازداشت آقايان بهشتي و الويري و پلمپ دفتر آقاي كروبي، زمينه چيني براي بازداشت سران جنبش است. اما كودتاچيان اين كار را به «نتيجه روز قدس» احاله داده اند. فرداي روزي كه مردم در خانه بمانند و «سبزپوش» به راهپيمايي نروند! بعيد است مردم به ستوه آمده ما؛ با خانه نشيني و تنها گذاشتن سران جنبش سبز، يك عمر سلطه كودتاچيان را بر خود «پيش خريد» كنند. منتها بايد «سبزپوش» برويم تا نتوانند حضور ميليوني ما را مثل انتخابات ٢٢ خرداد به اسم نظام «مصادره» نمايند. رنگ سبز قدرت ملي ما را به رخ كودتاچيان و رهبرشان مي كشاند.اما اگر دستگيري سران اصلاحات قبل از روز قدس انجام شود، نبايد منتظر جمعه نشست. هر كجا بوديم بايد اعتصاب عمومي كنيم و دست از كار بكشيم. اين قرار ميرحسين موسوي با ملت بود كه بعد از كودتا و سركوبهاي خونين ملت گفت و نوشت:«بازداشتم كردند، اعتصاب سراسري كنيد.» آن سخن را وقتي گفت كه چندين روز از بازداشت برادر همسرش مي گذشت ولي او و همسرش حتي خبري از نزديك شدن خطر دستگيري به مهندس موسوي و خانواده اش ندادند. حالا اما خطر بازداشت هر سه آقايان جدي است . بدون اينكه در دام اقدامات تحريكي كودتاچيان بيفتيم و «شورشهاي كور» انجام دهيم، فقط سر كارمان نرويم. پس «كلمه رمز» فرمان اعتصاب سراسري و تحصن عمومي؛ «شنيدن خبر» دستگيري آنهاست.جمعه «روز ايران» است نه روز قدس و ما براي اعتراض به غصب ايران و وحشيگري نظاميان متجاوز به ملت ايران «با رنگ سبز» به خيابانها ميرويم تا نكبت و «سياهي» روسياه شود.

۸۸ نظر:

ناشناس گفت...

سلام بابک.

خدا را شکر!!!... نمیدانی چقدر خوشحال شدم که دیدم وبلاگت رو آپ کردی. خبری منتشر شد مبنی بر تیر اندازی نیرو‌های لباس شخصی به فردی در قوم. مشخصاتش شبیه شما بود. ما خیلی‌ نگران بودیم. خدا را شکر که هنوز خون آشام‌های سپاه شما را پیدا نکردن.

حامیان استاد ایلیا-شاخه برون مرزی گفت...

نامه شدید اللحن سخنگو و عضو مرکزی حامیان ایلیا میم به ریاست دایره مذاهب اطلاعات

در پیغام های سال 86 و 87 به شما وعده دادیم که شما را در جهان رسوا و بی اعتبار می کنیم. به شما گفتیم که درمقابل توهین به معلم و سرورمان همه دروغها و جنایتهایتان را افشا می کنیم. و همانطور که در «کیمیاگری وارونه» هم هشدار دادیم امروز تصمیم گرفته ایم هر رفتاری که با معلم و سرور ما داشته اید دهها و صدها برابر شدیدتر آن را با سیزده نفر از عالی ترین و بالاترین مقامات شما داشته باشیم. خواهید دید که اين سيزده نفر (به ياد تيتر روزنامۀ جمهوري اسلامي : خدايي كه فرزند سيزدهم است) را چگونه در افکار عمومی و رسانه ها از طریق هزاران ایمیل و نامه و کاریکاتور بی حیثیت می کنیم و خواهید فهمید خرمایی که شما خوردید ما نخلستان آن را داریم.

www.promasteriliya.wordpress.com

ناشناس گفت...

Babak Jan Salam,
Mamnon az inke khali zood khabare dastgiriharo dadi.
Hamantor ke ghablan ham goftin VALI_VAGHIH va yarane BI_NEJADESH ghasde gereftane azizane mardome IRAN ra darsar darand.
In akharin harekate VALI_VAGHIH khahad bood. be shoma tabrik migam ke ghole chanin rouzi-ro be mardom azize Iran dadeh bodin.
Khodavande_ Iran Zamin Negahdar
FA

Cyrus گفت...

آقای بابک داد گروه ما آماده هرگونه کمک به مهدی، خانواده اش برای انتقال به آمریکا و معالجه پزشکی و روحی او است. در صورت تمایل از طریق سایت ما با ما تماس بگیرید:
www.irancrimewatch.com

ناشناس گفت...

سلام بر قهرمان من
خوشحال كه سالم هستي. ديشب خيلي يادت كردم. البته من كه خيلي وقته به ديني كه اين آقايون ارائه مي دن اعتقاد ندارم و سعي مي كنم به روش خودم با خداي خودم خلوت كنم و صداش بزنم. به هر حال ديشب هم مثل همه شبهاي گذشته صداش زدم و ازش سلامتي تورو خواستم.
بابك جان راستش خيلي توي دلم رو خالي كردي من واقعاً فكر مي كردم اينها ديگه تا اين حد سبك مغز نباشند كه اين كار رو با آقايان كروبي،موسوي و خاتمي انجام دهند ولي گويا از آنچه كه نشان مي دهند كور تر و احمق ترند.
جمعه همه ما هستيم همه هم سبز. اتفاقا ديشب به پدرم مي گفتم دوست دارم آقا اين هفته باز تند صحبت كنه و باز خط و نشون بكشه واسه مردم تا اينكه جمعه آينده بازهم براي چندمين بار تو دهني بخوره ار ملت سبز ايران. يادشون رفته 30 خرداد رو. فكر مي كنند مي تونن مردم رو بترسونن.
توهم واسه پيروزي اين ملت دعا كن. واي بابك جان اگه رهبرانمون رو بگيرن ديگه تو بايد خيلي مواظب خودت باشي چون قطعاً همه احساس تنهايي مي كنن.
تورو خدا مواظب خودت باش تو رو خدا آخه بعد از خدا دلمون به نوشته ها و دلگرمي هاي تو خوشه .
يا علي!

ناشناس گفت...

نوشته هاي شما به انسان اشتقامت را هديه ميدهد...بابت اين هديه ممنون
سبز باشيد

ناشناس گفت...

اقای داد عزیز ... مردیم و زنده شدیم .. خدا را شکر که نوشتید.

دعای خیر من همرایتان باد - برایتان انرژی مثبت می فرستم

اولدوز گفت...

درود بربابک آزاد مرد ایران
سپاس فراوان از اطلاع رسانی شما
امیدوارم هر جا که هستید خودتوتن و خانواده محترمتون در پناه پروردگار باشید
همیشه سبز و پایدار باشید

ناشناس گفت...

من اگر برخیزم،
تو اگر برخیزی،
همه بر میخیزند،
من اگر بنشینم،
تو اگر بنشینی،
چه کسی برخیزد؟
چه کسی با دشمن بستیزد؟
جه کسی با دشمن بستیزد؟
چه کسی پنجه در پنجه ی دشمن درآویزد؟
حمید مصدق





کاش در مورد محل تجمع مبگفتید

امیدوارم همیشه ازاده باشید


مارال

ناشناس گفت...

aghaye dad aziz
har vaght ke matlabi jadid az shoma mikhunam vaghean omidam bishtar mishe ke in ruza tamam mishan.vaghean az shoma mamnoonam.movazebe khodetun bashin.sabzbashin.nina

سبلان سبز گفت...

چندی پیش آیت‌الله خامنه‌ای با لحنی طعنه‌آمیز و تاسف‌بار، جنبش سبز حق‌طلبی مردم ایران را کاریکاتوری از انقلاب اسلامی خواند و نشان داد که صدای اعتراض ملت را نشنیده است. با این حال روز گذشته، آیت‌الله مهدوی کنی که نگران جدا شدن صف مراجع و علما از رهبری است، تلویحا رهبران حاکمیت را به معاویه تشبیه کرد؛ آنجا که از میرحسین موسوی خواست با وجود تضییع حقش، مانند امام حسن (ع) رفتار کند. اما گویا آقای مهدوی کنی توجه نکرده‌اند که رفتارهای حاکمیت کنونی، بیشتر از جنس روش حکومتی یزید است تا معاویه، و واکنشی از نوع امام حسین (ع) می‌طلبد، نه امام حسن (ع).

ناشناس گفت...

خیلی ممنون که به کامنت بنده توجه فرمودید پستی را درباره لزوم سبز کردن روز قدس نگاشتید.
همه با هم در روز قدس را سبز خواهیم کرد شاید این اخرین فرصت باشد...

ناشناس گفت...

سلام بابک.

خدا را شکر!!!... نمیدانی چقدر خوشحال شدم که دیدم وبلاگت رو آپ کردی. خبری منتشر شد مبنی بر تیر اندازی نیرو‌های لباس شخصی به فردی در قوم. مشخصاتش شبیه شما بود. ما خیلی‌ نگران بودیم. خدا را شکر که هنوز خون آشام‌های سپاه شما را پیدا نکردن.

بابک جان
من هم مثل هزاران نفر دیگر نگرانت بودم ودیدم دوست دیگری حرف دل من را میزند چقدر لذت بخش است این همدلی که به برکت حرکت سبز شما ایجاد شده.
بابک جان روز جمعه تهران نباش من با خود قرارگذاشتم غسل کرده و بروم از طرف شما هم نیت میکنم این یک حرکت مقدس است که برای رهایی انجام میدهیم.موفق و پیروز باشی

ناشناس گفت...

سلام و عرض تسلیت بنده را به مناسبت چهلمین روز در گذشت برادرتان بپذیرید مطمین باشید ما تا اخر ایستاده ایم.

ناشناس گفت...

با توجه به دسترسی اقایان بهشتی و الویری به مدارک کشتارو تجاوزات و... کودتاچیان با دستگیری ان ها فکر می کنند مثلا می توانند مدارک را از بین ببرند.می بینید چقدر ترسیده اند می بینید چقدر اشفته اند چقدر پریشانند می بینید بینشان تفرقه افتاده اما با این کارها نه می توانند مدارک را از بین ببرند ونبرای روز قدس در دل مردم ترس و وحشت بیفکنند حتی اگر اقا دوباره در خطبه هایش تهدید کنه حکم تیر دهد اشک تمساح بریزه...

ناشناس گفت...

سلام بابک جان
با درود به شما و خانواده گرامی تر از جانمان سبز و پیروز و شاد باشید.
شبکه را تشکیل دادم فعلا تا این لحظه 20 نفر شدیم غریبه نیستند همه آشنا هستندبا تک تک شون صحبت کردم کوچکترینشون پسر دوساله ام و بزرگ ترینشون بابام (پدرم)هستندبقیه فامیل و دوستان وآشنایان اعتصاب رو هم امروز به همه اطلاع می دم در ضمن به همه گفتم اونها همدوستانشونو به شبکه معرفی کنند من خودم خیلی خوشحالم گفتم خبر بدم تا پسرتون هم ببینه که هوادار های باباش هر لحظه بیشتر می شوند و اولین کارشون آرزوی سلامتی شماست.بزودی سایت هم اعلام می کنیم.
دبیر شبکه راه سبز امید واحد سوم آذربایجان(طیف بابک داد یا خط سوم)

هموطن آذری(ترک)

گلكوه گفت...

موافقم !همين حالا شروع به اطلاع رساني كنيم .موسوي و كروبي آخرين شانس ما هستند

ناشناس گفت...

بابک عزیز مردم زنده اند چون سبزاند

ناشناس گفت...

براتون دعا می‌کنیم...و مطمئن باشید که هزاران هزار انسان تاثیر مثبت میگیرن از نوشته‌هاتون و براتون انرژی مثبت میفرستند. حق یار شما و خانواده تان باشه

ناشناس گفت...

با درود بر بابک سختکوش وهوشمند
بنظر من در وهله اول مردم باید خودشان هدف و راهشان را در برخورد با حکومت انتخاب کنند. اینکه از برخی فرصتها وبهانه ها استفاده کنیم امری اجتناب ناپذیر است. لیکن اگر اقایان موسوی. کروبی. وخاتمی دستگیر نشدند مردم نباید حرکت و اقدامی کنند؟ برای من سوال است که چرا با انتقال مراسم احیا شبهای قدر به دانشگاه امام صادق مردم نیز تجمع خود را در آنجا یا در شاه عبدالعظیم برگزار نمی کنند؟
امیدوارم روز قدس روزی فراموش نشدنی درتاریخ مبارزات مردم در پیاده سازی عدالت و دموکراسی در این مملکت باشد.
همیشه از خدا میخوام که: هر فکر و اقدامی که نفع آن متوجه مردم میشه انجام بشه.
اللهم اشغل الظالمون بالظالمون.

اشکان پارتی گفت...

سلام
یعنی واقعا نظام حاضر است این ریسک بزرگ را بپذیرد و این سه بزرگ مرد را دستگیر کند ؟ اگر این طور است که دلیلی نبود مرتضوی را برکنار کنند . خود قاضی سعید ادامه می داد دیگر .

سامان گفت...

من آماده ام ما آماده ایم ...

ناشناس گفت...

سلام آقای داد؛ نوشته زیر را برای شخص شما می گذارم از پیش بینی یک متخصص علوم سیاسی از جنبش . راجع این وقایع اطلاع رسانی کنید طبق صلاح خودتان
*اگر خواستید این کانمت رو منتشر نکنید*


http://rasasupport.blogsky.com/1388/06/17/post-4/


---------
خلاصه:
... دستگیری کروبی قطعی است. نشانه‌هایی از آن که انتظارش را می‌کشیدیم نیز بروز کرده است. مواردی همچون پلمپ دفتر کارش، اتهاماتی که به پسرش بسته شده در مورد مسائل ایرانسل، نمایش فیلم کهریزک در تلویزیون که بعد از دستگیری کروبی با ارائه برنامه‌های تفسیری از این موضوع قصد و نیت پشت پرده معلوم خواهد شد و اگر دقت کرده باشید الآن همه طرفداران جنبش سبز هم متحیر شده‌اند و برخی در اشتباه محض آن را عقب‌نشینی قلمداد کرده‌اند. به نظر من اینکه چرا اول کروبی دستگیر می‌شود نیز خیلی واضح است. در بین جمع سه نفره موسوی، کروبی و خاتمی آنکه بیشتر از همه ابزار و پایه‌های انتشار اخبار و هدایت جمعی در اختیار دارد اوست. گرچه روزنامه او را سر بریده‌اند، اما او به واسطه چهار سال فعالیت حزبی به هر صورت تشکیلاتی در اختیار دارد و لرستانی بودن او هم باعث می‌شود که اصولاً روحیه شلوغکاری بیشتری داشته باشد. اگر موسوی یا خاتمی اول دستگیر شوند، کروبی توانایی شلوغکاری و پیگیری و لابی کردن‌اش از بیش از هر دو آنهاست و بسیار بهتر است که اول از دستش از هر اقدامی کوتاه شود.

· پس از دستگیری کروبی به فاصله کمی خاتمی دستگیر خواهد شد. اینکه چرا اول خاتمی دستگیر می‌شود و نه موسوی به این دلیل است که به هر صورت خاتمی به خاطر وجهه بین‌المللی و روحانی بودنش امکان دارد بتواند به نحوی از سد ارتباطی کانالیزه شده رهبری عبور کند و به قولی به داد موسوی و کروبی برسد در صورتیکه موسوی نه این توانایی را دارد و نه اصلاً شخصیت و منش او اجازه می‌دهد که خواسته‌ای پیش رهبری برد همانطور که از ابتدا هم با تکیه به جلب نظر و آراء مردم پیش آمده بود و پیش می‌رود.

· فاصله دستگیری موسوی با آن دو دیگر بیشتر خواهد بود. به عبارتی حکومت نظامی تشکیل می‌شود و دورتا دور او را محاصره و احاطه می‌کنند و از طرفی می‌گذارند او هر چه تیر دارد شلیک کند و هر کاری می‌تواند بکند در حالیکه کاملاً تحت کنترل است و بعد با انتشار اخبار و اعترافات کذب از طرف کروبی و خاتمی گمراه کردن مردم و انتشار اخبار دروغین بسیار بزرگ، به اصطلاح حمله گوبلزی را آغاز می‌کنند و محبوبیت موسوی را در هم می‌شکنند...

Unknown گفت...

توروخدا خیلی مواظب خودتون باشین

ناشناس گفت...

kami vaghe been basheem,mardom baraye dastgirieh abtahi va.........che vakoneshi neshan dadand????man be shoma tosieh mikonam k chenancheh dar iran hasteed, bemaneed.chenanche be kharej biyaeed, bishtareen pishrafti k khaheed dasht RANANDEH TAXI boodan ast k in ham chand sali be tool khahad anjameed!!!!!!dar vatane khodetan sar boland basheed

ناشناس گفت...

سلام آقای داد عزیز

نه تنها در تهران بلکه در سرتاسر ایران کسانی که خواهان آزادی هستند
و سبز پوش به خیابان ها خواهند آمد
افراد آزادی خواه منحصر به تهران نیست و با آمدن خود اعتراض و خشم خود را به این رژیم نشان خواهیم داد
حـــــق نگه دارتون

Sia گفت...

مطمئن باشید که اینبار هم اگر مردم در صحنه باشند رژیم مثل دفعه قبل شکست می خورد. با دستگیری این سه تن, سقوط و نابودی رژیم سرعت پیدا می کند. به وضوح می بینم آنروزی را که سران این رژیم جنایتکار در دادگاه در حال محاکمه هستند و از مردم طلب پوزش می کنند غافل از اینکه خیلی دیر است.
بابک جان همانطور که اشاره کردی اگر این سه تن دستگیر شدند بهترین و کم هزینه ترین کار ( البته کم هزینه برای مردم ولی پر هزینه برای رژیم) اعتصابات سراسری است. با این کار رژیم به زانو در می آید. یادم میاد زمان انقلاب 57 همین اعتصابات سراسری بود که ضربه اساسی را به رژیم شاه وارد کرد.

به هر حال پایان عمر رژیم فرا رسیده. این یک رنسانس تاریخی است و شروع یک دوره جدید در ایران و بعد هم کشورهای دیگر منطقه برای آزادی , دمکراسی و جدایی دین از مذهب. در این میان ایران بیشترین پتانسیل را برای دمکراسی دارد.
بابک عزیز من که از این سر دنیا کاری غیر از دعا کردن از دستم بر نمیاد, لطفا بیشتر مواظب باش و اگر صلاح دیدی از ایران خارج شو که ما به امثال تو چه الان و چه بعد خیلی نیازداریم.

زنده باد ایران

ناشناس گفت...

زمان رویارویی فرا رسیده.ملت ازاده ایران..امروز روز مقابله با سیاهی و شر دیکتاتوری است.اگر به میدان نیاییم شب برای همیشه در خاکمان سکنا میگزیند.بیایید سلحشوران نور..ایرانمان را تنها نمی گذاریم..شب انتخاب کرد که خون دلیران ایران را بریزد..حال نوبت سرود صبح است که تاریکی را بدرد.

ناشناس گفت...

سلام بابک جان

ما هستیم و در روز جمعه سبز خواهیم شد

زنده‌باد آزادی

ناشناس گفت...

بابك جان
ما پيروزيم چون بيشماريم چون حق پيروز است

مهدي زهرا پشت و پناهت

ناشناس گفت...

سلام آقای داد
به همه ی اهالی جنبش سبز بگم اگه حضورمون کمرنگ باشه فقط به نفع کودتا چیا راهپیمایی کردیم و همینطور اگر با نماد های سبز رنگ نریم.
نه غزه نه لبنان جانم فدای ایران

ناشناس گفت...

درود

مبارز گفت...

روز قدس فراموش نشود

ناشناس گفت...

با درود و سپاس از این همه دلیری و رشادت
به راستی شما بسان بابک خرمدین با این خاندان جور به مبارزه برخاسته اید
به نظر شما ما که در شهرهای کوچک و دور افتاده هستیم چگونه می توانیم در این جنبش نقش پیش برنده داشته باشیم شادمان می شوم اگر توصیه ی شما را به طور مفصل در این راستا را بدانم
با ستایش از آفریدگاری که اینچنین مردانی بر پهنه گیتی به نشانه پرچم داران آزادی انسان قامت ساخته است
از میان کوهای سربهفلک کشیده بختیاری

ناشناس گفت...

بابک عزیز به خدا قسم از اوایل صبح امروز تا چند ساعت پیش که در محل کارم چندین بار وبلاگتو چک کردم تا درنهایت دیدم که پست جدیدی دادی در حال دلهره و گریه بودم.
آنقدر پاک و عزیزی که هنگام وداع حیفم آید که تو را دست خدا بسپارم
زمانیکه نوشته ای را در بالاترین خواندم در مورد حمله لباس شخصی ها به اتومبیی که از قم به کاشان می رفت و آنکه مرد راننده همراه با فرزند و همسرش بوده و در هنگام تیراندازی شعار مرگ بر خانه ای می داده.

به ایمیل های مختلفی مانند سازگارا و بی بی یس و صدای آمریکا ایمیل زدم خواستم جستجو کنند .
تا البته خدا را شکر در محل کارم پست جدیدت را دیدم.
بسیار خوشحالم اکنون ببخشید که خسته ات کردم.
به خانواده ات سلام برسان همیشه موفق و سبز باشی.
به امید فردای تازه و سبز.
دمه افطار خیلی دعا کردم تا تو در امان خدا باشی. جنبش سبز بزودی به هدف والای خود برسد و ظالمین نابود گردند.

ناشناس گفت...

بابک عزیز
به خدا قسم که از دلهره داشتم می مردم.
همیشه موفق باشی و کورباد هر که نتواند بیند .
به امید فردای سبز.

ناشناس گفت...

بابک دلاور نوشته های شما به مردم دلگرمی میده لطفا" در مورد اینکه مردم خودشونو چطوری از جیره خورهای رژیم جدا کنند باز هم پیشنهاد دهید سبز پوشیدن برای مردمی که تو جمعیت زیاد نباشند یا موقع برگشتن به خونه ممکنه خطرناک باشه
بازم ممنون از مقالات مفیدت

ناشناس گفت...

سلام. با این همه اتفاقات بازهم امیدوار باشیم؟ اگر مردم به خاطر ترس نیایند چه ؟ چه می شمود؟ خدایا کمکمان کن.

Mahnaz Parsi گفت...

Khoda ra shokr ke shoma salamt hastin , omodvaram ke hamishe sabz va salamat bashid.

مهتا گفت...

سلام آقای داد پیامتون دریافت شد این پیام تنها شما نیست پیام همه ماست،پیام همبستگی است...این روزها همه آشوبگران واقعی تو دستاشون به جای باتوم ، اسپری رنگ سفید یا سیاه هست تا شعارهای سبز رو درجا پاک کنند واقعا عاجز شدن !حتی تو خیابون ما که فرعی هم هست هفته ای 4 بار شعار ها رو بازنویسی می کنند!!!!

به امید پیروزی

جمعه شما نباید حضور پیدا کنیدچون متجاوزین منتظر همین بهانه ها هستند!

ناشناس گفت...

سلام بابک عزیز از سلامتی‌ تو خوشحالم ، از اینکه مثل همیشه با تیزهوشی خاص خودت مسائل کلیدی را مطرح میکنی‌ ممنون هستم ، پروردگار نگاهدارت باد.

مخلص تو محمود

ناشناس گفت...

سربلند باشید...
همه هستیم و با یاری خدا پیروز...
شب قدر امسال میلیونها ایرانی یکصدا یک حاجت را با دل شکسته فریاذ میکردند...
ممکن است شنیده نشود؟

ناشناس گفت...

سربلند باشید...
همه هستیم و با یاری خدا پیروز...
شب قدر امسال میلیونها ایرانی یکصدا یک حاجت را با دل شکسته فریاذ میکردند...
ممکن است شنیده نشود؟

ناشناس گفت...

بابک جان، خوشحالم که سالم هستی. پیشنهاد می کنم درباره هماهنگ شدن شعارها و نیز روش شرکت در حماسه جمعه سبز راهنمایی کنید. نظر من اینست که عملیات در دو یا سه مرحله صورت گیرد تا حداکثر نتیجه حاصل شود. اول مرحله تشکیل جمعیت. دوم مرحله بروز نمادها. سوم هدایت رفتار و شعارها. برقرار باشی

ناشناس گفت...

آیا ما مسلمانان نسبت به سایر ملت‌های غیرمسلمان، دورتر از اهداف مورد نظر شریعت محمدی(ص) نیستیم؟! آیا التزام گفتاری و عملی ما به اخلاق انسانی و باورهای منطقی و عقلانی، از سایر آدمیان بیشتر است؟! آیا امنیت و آرامش درونی و بیرونی جوامع اسلامی از جوامع غیراسلامی برتر است؟!! آیا تعالی علمی و کار و تلاش مثبت و سازنده در جوامع اسلامی، با سایر جوامع برابر یا از آنان برتر است؟!! آیا بت‌های ساختگی در اذهان ما به عنوان پیروان توحید، از آنان که به شرک و کفر متهم‌شان می‌کنیم کمتر است؟!! آیا ما به مفاهیم و ارزش‌های قرآنی از دیگران نزدیک‌تریم؟!! و ...

شیلا گفت...

سلام،
خواب دیدم این پیچک هرز از ریشه خشکیده و از قامت گیاه سبز وطنم فرو میریزد.

آمدم تا شیرینی این رؤیا را با شما، خانواده ات و یاران تقسیم کنم..

مریم گفت...

بابک جان رفتن ما حتمیه
حتی اگر بدون نشان سبز بریم که از همون اول شناسایی نشیم در زمان مناسب از نشانه های سبزمون استفاده خواهیم کرد
و منتظر اجازه آقایون نخواهیم موند
روز قدس رو شما پایه گذاری نکردید که الان لغوش کنید پس پنبه ها رو از گوشاتون بیرون بیارید
بعد هم من هنوز شک دارم اینا به این درجه از حماقت رسیده باشن که میر حسین عزیزمون یا کروبی شجاع و خاتمی دوست داشتنیمون رو دستگیر کنن
اما اگر همچین فکر کثیفی دارن بدونن که اون دستهایی که به سمت این بزرگان دراز بشه رو قطع میکنیم و ایران به خصوص تهران رو روی سرشون خراب میکنیم
پس علی گدا زیاد تند درو بذار دست کم تا آخر ماه رمضان زنده بمونی!

ناشناس گفت...

همیشه حصرت اینو میخورم که کاش جای شما آزادی واقعی رو تجربه کنم. شما قهرمان من هستین. اسم شما رو که میشنوم به یاد بابک خرم دین میافتم انگار روحش دوباره به ایران برگشته. با تمام وجود میخوام که توی راهی که قدم گذاشتین موفق باشین و از چشم این نوکرای بی صفت ولایتی غیب باشین.
امیدوارم که به زودی آزادی ایرانیان رو ببینین.

ناشناس گفت...

بابک عزيز همه توی ايران تکليفشون برای روز قدس سبز معلومه، اما کسی در مورد ايرانيهای مقيم خارج چيزی نميگه که بايد چی کار کنن؟ من کس ديگه اي به نظرم نرسيد که ازش سؤال کنم به جز تو دوست من،
اميدوارم هر چه زودتر يا ايران رها بشه يا تو بيای بيرون از اون "کوير وحشت"
مواظب خودت و بقيه باش

ناشناس گفت...

http://www.mardomak.org/news/soroush_letter_to_khamenei/

Thanks Mr. Soroush

http://ghabel.persianblog.ir/
Thanks Mr. Ghabel

Babak Jan
Khodavand-E-Iran Zamin Negahdar
FA

ناشناس گفت...

نامه اي به رهبر عزيز تر از جان و مال و عرض و ناموسم علي خامنه اي!

علي خامنه اي جان سلام مقتداي من تواي. حتي از آن هم بالاتر ولي مطلقه فقيه من تواي. خوشحالم كه بالاخره اين جمعه مي آيي و اما و اگر و شايدي هم نداري. ما تورا داريم پس گور باباي امام زمان خواست بيايد خواست نيايد. تو نه تنها بر جان و مال ما بلكه به تصريح پير خراباتيان خميني كبير و احمد جنتي و احمد خاتمي بر عرض و ناموس ما نيز حاكمي و در يك كلام ولايت تو ولايت امام زمان و ولايت خداست. ولايت يعني اولي به تصرف پس تو بر جان و مال و عرض و ناموس ما از ما به ما اولاتري. خامنه اي عزيز رهبرا! زن من اول مال توست بعد مال من. تو اولي به تصرفي نسبت به من. برو حالشو ببر البته اگر وقت خالي آوردي و براي ما مصلحت ديدي به ما هم بده تا حالش را ببريم. البته مادر من نيز كنيز توست خواستي نيازي نيست به بابايم بگوئي او هم شيفته ولايت مطلقه فقيه است. رهبرا! خدا بكشد آناني را كه قلب نازنين تو را آزردند و در خيابانها ريختند و مرگ بر خامنه اي و مرگ بر ديكتاتور سر دادند. حقيقتا حق آنان بود كه در كهريزك به جان و مال و عرض و ناموس آنها تعرض شود. رهبر عزيزم ديگر عرضي ندارم و مصدع اوقات شريف نميشوم ميدانم كه خيلي كار داري و خيلي ها هستند كه بايد به نوبت به آنها برسي. در پايان اگر بر من نيز منت گذاري و مرا نيز به غلامي قبول كني و افتخار دامادي در بستر خودت را حتي براي يك شب به من بدهي ديگر از خدا هيچ خواسته اي ندارم.

ايام عزت مستدام
يك سينه چاك

ناشناس گفت...

سلام بر قهرمان من
امروز چيزي ننوشته اي و من امروز بيشتر از هر روز به يادت هستم از همان ابتداي صبح .
به نسيم گفته ام با هر وزش خود سلام و دعاي خير مرا به تو برساند اي نداي آزادي.
با وجود اينكه مي دونم اصولا روحيه مقاوم و مبارزه طلبي داري ولي منهم با نظر دوستانمون موافقم خواهش مي كنم جمعه بيرون نيا به خدا سالم بودن و در امنيت بودن تو براي همه ما سبزها مهمتره .
بابك جان ديروز هم گفتم اگه نوشته هاي تو نباشه ..... ولش كن اصلا نمي تونم حتي بهش فكر كنم.
بارها به خداوند گفته ام اگر هستي كه مي دانم هستي با قدرت بي اندازه خودت پشتيبان اين مردم نجيب و مهربان و مظلوم ايران زمين باش و حركتشون رو خودت به سرانجام برسون.
بابك جان خيلي خيلي خيلي مواظب خودت باش.
يا علي!

ناشناس گفت...

Babak jan,
shoma az. Iranihaee hasti ke vaghti be shoma fekr meekonam az irani bodan khodam ehsas e ghoroor mekonam
I love what you do to these basterds
good bless you and be carefull

ناشناس گفت...

نامه اي به رهبر عزيز تر از جان و مال و عرض و ناموسم علي خامنه اي!

علي خامنه اي جان سلام مقتداي من تواي. حتي از آن هم بالاتر ولي مطلقه فقيه من تواي. خوشحالم كه بالاخره اين جمعه مي آيي و اما و اگر و شايدي هم نداري. ما تورا داريم پس گور باباي امام زمان خواست بيايد خواست نيايد. خوش به حال ما كه تو جانشين بر حق امام زمانمان هستي. تو نه تنها بر جان و مال ما بلكه به تصريح پير خراباتيان خميني كبير و احمد جنتي و احمد خاتمي بر عرض و ناموس ما نيز حاكمي و در يك كلام ولايت تو ولايت امام زمان و ولايت خداست. ولايت يعني اولي به تصرف پس تو بر جان و مال و عرض و ناموس ما از ما به ما اولاتري. خامنه اي عزيز رهبرا! تو خود خوب ميداني كه زن من هم اول مال توست بعد مال من. تو اولي به تصرفي نسبت به من. پس برو حالشو ببر البته اگر وقت خالي آوردي و براي ما مصلحت ديدي به ما هم بده تا حالش را ببريم. البته مادر من نيز كنيز توست خواستي نيازي نيست به بابايم بگوئي او هم شيفته ولايت مطلقه فقيه است. رهبرا! خدا بكشد آناني را كه قلب نازنين تو را آزردند و در خيابانها ريختند و مرگ بر خامنه اي و مرگ بر ديكتاتور سر دادند. حقيقتا حق آنان بود كه در كهريزك به جان و مال و عرض و ناموس آنها تعرض شود. آنان حقيقتا آدمهاي بي سعادتي هستند چون ولايت مطلقه فقيه را قبول ندارند آخر از قديم گفته اند خلايق هرچه لايق. رهبر عزيزم ديگر عرضي ندارم و مصدع اوقات شريف نميشوم ميدانم كه خيلي كار داري و خيلي ها هستند كه بايد به نوبت به آنها برسي. در پايان اگر بر من نيز منت گذاري و مرا نيز به غلامي قبول كني و افتخار دامادي در بستر خودت را حتي براي يك شب به من بدهي ديگر از خدا هيچ خواسته اي ندارم.

ايام عزت مستدام
يك سينه چاك

مهسا گفت...

قدر او را ندانستیم و امسال اولین سالی است که شبهای قدر را بی امام (ره) می گذرانیم، دیگر خمینی را هم تحمل نمی کنند، دیگر عاشقان روح الله نمی توانند گردش حلقه زنندو با مقتدای خویش درد دل کنند، خمینی هم غیر خودی است! شاید مرقد و حرم مطهر روح الله را هم مسجد ضرار می دانند! او که همه را فرزندان خود می دانست، چپ و راست نمی شناخت، اصلاح طلب و اصولگرا برایش یکسان بود و خود اصولگرایی طالب اصلاح بود.

امروز نام خمینی لرزه بر اندام برخی می اندازد، قبرش ندای آزادی سر می دهد و تن استبداد را می لرزاند، می خواهند حرم خمینی را هم مصادره کنند!

ایکاش لیالی قدر - مثل همیشه - در جوار خمینی مویه می کردیم، غم فراغ را با او نجوی کرده و درگوشش می گفتیم که بر ما چه گذشت، از او می خواستیم تا نزد اجداد طاهرینش شکوه و شکایت ما را برد، شاید فرجی ...

می ترسم روزی برسد که در جوار بارگاه ملکوتی ثامن الحجج علی ابن موسی الرضا علیه الاف التحیه و الثناء هم نتوان مراسم لیله القدربپا کرد! باید در خانه ها اشک ریخت و یا سر در چاه کوفه درد دلمان را فریاد زنیم!

ناشناس گفت...

ما چون قلم ندانيم از دست سر كشيدن از دوست يك اشاره از ما به سر دويدن حتما در تفسير خبر صداي آمريكا بياييد تا با شنيدن صداي شما روحيه ما مضاعف شود

ناشناس گفت...

لعنت خدا بر همه ستمکارها
خدا با ماست. ما در حمایت خداوندیم.
او بالاترین قدرت است.

شهرام بیطار گفت...

سلام آقای داد . اینها انقدر بی شرم هستن که رنگ سبز رو هم به اسم خودشون میکنن . گمان نمیکنم بخوان همچین اشتباهی کنن . هر چند که هیچ چیز هم بعید نیست . اما این راهپیمایی لازمه



با درود و سپاس فراوان : شهرام

شریعت گفت...

جمعه استارت سرنگونی این انیرانیان زده خواهد شد. آدینه شماره ی معکوس عمر حکومت اسلامی به یاری اهورامزدا آغاز خواهد گشت.

عارف از شیراز گفت...

درود بابک جان به امید پیروزی خدا با ماست..حتما پیروز میشیم
مرگ بر خامنه ای

ناشناس گفت...

بابک جان هستیم تا پای جون.
ما بی خیال بشو نیستیم.

ناشناس گفت...

سلام
نوشته ايد : " منتها بايد «سبزپوش» برويم تا نتوانند حضور ميليوني ما را مثل انتخابات ٢٢ خرداد به اسم نظام «مصادره» نمايند."
واقعا" با اين همه آبروريزي كه نظام با آن روبرو شد،فكر مي كنيد توانستند حضورمان در 22 خردا را مصادره كنند؟؟؟

ناشناس گفت...

برای ازادی و سربلندی ایران عزیز و همه کسانی که دیگر در بین ما نیستن و نشان دادن توان و بیداری مردم جمعه سبز خواهیم شد.
جوانان ایران با دلی سبز خواهان ازادی هستن و تا اخر هستیم. ما بی شماریم

ناشناس گفت...

بابک داد عزیز خواستم جمله بگویم تا شاید افرادی حرومزاه چون حسین بی شریعت مداری در زبان لال شوند به این روزهای عزیز قسم که حتی اگر تو اکنون خارج از ایران هم بودی و یا باشی باز هم برای ما همین قدر عزیزی و انشالله این یاوه گویان به حق و سزای جنایات خویش می رسند.
همیشه سبز باشی
مراقب خود و خانواده ات باش .
دوستدار تو یک ایرانی.

ناشناس گفت...

باید روز ایران سراسر ایران را سبز کنیم تا سیاهی ها پشت سبز سرشار نادیده گردند.
به امید پیروزی و همیشه سبز.

نیلوفر شمیرانی گفت...

اقای داد گرامی . چند ماه پیش که هنوز مخفی نبودید برایتان نوشتم که گرفتاری ما ولایت فقیه است و حکومت اسلامی .

بدون اینکه توجه کنید که ما سال ها قبل از اینکه شما به درجه اگاهی امروزتان برسید فراری و تبعیدی شدیم پیام مرا سانسور کردید .

حالا هم سانسور کنید باکی نیست اما نیک بدانید تا وقتی پایبند به مرام خمینی هستید با ازاد اندیشی فرسنگ ها فاصله دارید اگرچه مخفیانه زندگی کنید .

پوزش می خواهم که اهل به به گفتن به شما نیستم و امید دارم که به افرین گفتن عادت نکرده باشید .

Unknown گفت...

سلام بابک عزیز
از نوشته هات لذت می برم و از جسارت و شهامدت بسیار بیشتر.هر چند من با تو در سالهای دور آشنایی داشتیم ( جشنواره وحدت در تبریز) ولی امیدوارم در پایان شب سیه که زود خواهد بود دوباره ببینمت . خدا پشت و پناهت

ناشناس گفت...

آقای داد عزیز، اینجا می نویسم ولی نظری درباره اوضاع کلی دارم. به نظرم گروهی رو باید به راه انداخت کهآسیب دیدگانی رو که لیستشون الان از دفتر آقای کروبی افتاده به دست رژیم رو: - یا به خارج فراری داد و از اونحا بر رسوایی اینها کوبید - یا به سفارتخانه هایی مثل ایتالیا پناهنده شون کرد- یا هر کدوم به دفتر یکی از مراجع قم پناهنده بشن.
آخه بیچاره ها دیگه دق مرگ می شن ها! مثل ماجرای اون پسره تو اصفهان که ترجیح داد بمیره و دست اینا نیفته.
تازه خانوادشونو هم اذیت خواهند کرد ولی اگه اینا در دسترس نباشن کاری از دستشون بر نمی آد

مهدی گفت...

ما در آماده باش کامل هستیم تا اگه فردا خامنه ای دجال فرمان کامل کردن کودتا رو صادر کرد به خیابیان ها بریزیم و کشور رو برای مدت نامحدود فلج کنیم.
فقط باید سازماندهی ها طوری باشه که تجمعات مقابل ادارات دولتی باشه تا به هیچ شکلی نتونن از اون ها برای چرخوندن چرخ کشور استفاده کنن.
اگه سازماندهی ها درست انجام بشه واکنش به فرمان احتمالی خامنه ای در نماز جمعه میتونه به آکسیون نهایی برای نابودی رژیم کودتایی-نظامی جمهوری اسلامی تبدیل بشه.

ناشناس گفت...

سلام بابک سبز ایران
در این مقطع تاریخی و حساس سرنوشت ایران کهن بدستان ایرانیان باهوش افتاده است که باید با درایت با صرف کمترین هزینه و انتخاب هوشمندانه ترین روشهای مبارزاتی مسیر گذار ایران به دموکراسی را هموار کنند
مبارزات بدون خشونت، منفی و نافرمانیهای مدنی راه انتخابی ماست
در صورت دست درازی کودتا چیان به عزیزانمان، اعتصاب سراسری را آغاز خواهیم کرد.
با آرزوی سلامتی برای تو خانواده سبزت
بدرود

ناشناس گفت...

اول اسناد و مدارک را مصادره و به گمان خودشان از بین می برند امروز هم اقای باهنر می گوید که مدارک اقای کروبی کافی نبوده به نظام تهمت زده و... پس خطر دستگیری اقای کروبی از همه بیشتر است.چرا همه اصولی را که نظام بر ان بنا شده است یکی یکی زیر پا می گذارند اول مراسم احیا در ادامه شاید روز قدس و اگر لازم باشد حتما نماز خدا... مگر جز اینکه ترسیده اند؟اگر اسراییل با دشمنان خود این رفتار را میکند اینها با مردم خود چنین می کنند به همین دلیل روز قدس روز ایران می شود.
این هم بهانه ای بود تا برای فردا به شما روحیه بدهم و بگویم که ما به یاد شما هستیم و اصلا احساس تنهایی نکنید...

ناشناس گفت...

بابک عزیز
نامه بی نظیر دکتر سروش را که خواندم مطمئن شدم تا سرنگونی ولایت جهل و جور و فساد راه زیادی نمانده است. ترک های این شیطان پلید هر آن بیشتر می شود و به یاری خدا می رود تا از درون متلاشی شود. در این شب قدر برای خود هیچ دعایی نمی کنم اما از خدا می خواهم تا ما را از فلاکت و ستم رها سازد.

SHAMLOOO گفت...

با عرض سلام خدمت پارتیزان حقیقی ایران.
آقای بابک داد با سپاس و درود فراوان و تلاش بی وقفه شمابه رغممشکلات فراوان در تلاش برای رسیدن به گوهر آزادی. از شما عاجزانه درخواست دارم که محل برگزاری تجمع را اعلام کنید به خصوص در دیگر مراکز استان ها.
آقای بابک داد عزیز من در اهواز هستم بدان که مردمی هستند که از شما همواره به نیکی یاد کرده اندو برای شما آرزوی موفقیت در تمامی مراحل زندگی میکنند. به امید بر افراشته شدن پرچم آزادی. بدرود

SHAMLOOO گفت...

با عرض سلام خدمت پارتیزان حقیقی ایران.
آقای بابک داد با سپاس و درود فراوان و تلاش بی وقفه شمابه رغممشکلات فراوان در تلاش برای رسیدن به گوهر آزادی. از شما عاجزانه درخواست دارم که محل برگزاری تجمع را اعلام کنید به خصوص در دیگر مراکز استان ها.
آقای بابک داد عزیز من در اهواز هستم بدان که مردمی هستند که از شما همواره به نیکی یاد کرده اندو برای شما آرزوی موفقیت در تمامی مراحل زندگی میکنند. به امید بر افراشته شدن پرچم آزادی. بدرود

SHAMLOOO گفت...

با عرض سلام خدمت پارتیزان حقیقی ایران.
آقای بابک داد با سپاس و درود فراوان و تلاش بی وقفه شمابه رغممشکلات فراوان در تلاش برای رسیدن به گوهر آزادی. از شما عاجزانه درخواست دارم که محل برگزاری تجمع را اعلام کنید به خصوص در دیگر مراکز استان ها.
آقای بابک داد عزیز من در اهواز هستم بدان که مردمی هستند که از شما همواره به نیکی یاد کرده اندو برای شما آرزوی موفقیت در تمامی مراحل زندگی میکنند. به امید بر افراشته شدن پرچم آزادی. بدرود

SHAMLOOO گفت...

با عرض سلام خدمت پارتیزان حقیقی ایران.
آقای بابک داد با سپاس و درود فراوان و تلاش بی وقفه شمابه رغم مشکلات فراوان در تلاش برای رسیدن به گوهر آزادی. از شما عاجزانه درخواست دارم که محل برگزاری تجمع را اعلام کنید به خصوص در دیگر مراکز استان ها.
آقای بابک داد عزیز من در اهواز هستم بدان که مردمی هستند که از شما همواره به نیکی یاد کرده اندو برای شما آرزوی موفقیت در تمامی مراحل زندگی میکنند. به امید بر افراشته شدن پرچم آزادی. بدرود

arezoo گفت...

تظاهرات ميليوني سبز ها در آخرين جمعه ماه رمضان (روز قدس) ديگر براي آزادي قدس تظاهرات نمي کنيم ، براي آزادي خودمان تظاهرات مي کنيم ، براي رساندن صداي برادر و خواهري که مورد تجاوز قرار گرفتند ، براي کساني که شکنجه شدند ، براي کساني که به شهادت رسيدند و مخفيانه به خاک سپرده شدند..
چنديست كه هر صبح تا شب نوايي در گوشم زمزمه ميكند: برخيز كه وقت اتحاد است.جنبش سبز ,جنبش مردم مظلوم و نجيب سرزمينم ذهنم را به خود مشغول داشته. ايران, جنبش سبز واژه هاييست كه آنقدر با واژگان ذهنم هجي شان ميكنم كه ناگاه صداي الله اكبر مرا به خويش ميآورد و ميگويد آري خدا بزرگ است....صبحي ديگر رسيد.صبحي ديگر كه ميتواند طليعه ي تلاشي ديگر باشد.گويي پژواك بانگ موذن در دورها ميخواهد بگويد صداي آزادي خواهان نيز پژواكي دارد كه تا مدت ها...تا كيلومترها دست هاي سبز را گرمي ميبخشد و دلهاي سبز را شور تازه اي.يعني ميشود شب سياه ديكتاتوري سرزمين ما نيز طليعه اي سبز داشته باشد.... همچون صبحگاهان كه با بانگ الله اكبر نرم نرمك بر زمين فرش ميگسترد صبح آزادي ما نيز با چنان فريادي نرم نرمك سرزمينمان ايران را روشن كند.

استبداد ,ديكتاتوري,خودكامگي,ظلم....نميدانم اين واژگان براي توصيف آنچه كه از سي سال پيش در ايران ميگذرد كافيست ؟يقين دارم فرهنگ واژگان فارسي براي توصيف جنايت ها و خيانت هاي دولت ايران در حق ملت ايران با كمبود واژه هاي سياه اين چنيني مواجه خواهد شد.از 22 خرداد.....از آن روز كه سهراب ها و نداهاي ما را روي سنگ فرش خيابان ها به خاك و خون كشيدند....از آن روز كه بر كوس رسوايي شان كوبيده شد......از آن روز كه در حكومت اسلامي شان تجاوز به دختران و پسران مهر تاييدي بر اسلامي بودن حكوتشان زد.......ديگر نامي و كلامي از رهبر و بنيان گذار جمهوري اسلامي به ميان نمي آورند. چرا كه ديگر به پشتوانه ي ملت توي دهان دولت نميزنند كه بر عكس به پشتوانه ي دولت تو دهن ملت ميزنند.در عرض سي سال حكومت پر قساوت, تا عرصه به مالكان تاج و تخت تنگ ميشد و كم مي اوردند پاي همان امام راحل را پيش ميكشيدند.....حال چه شده كه ديگر نميگويند ميزان راي ملت است....دولتي كه روي معاويه را سفيد كرد و شمر را به اسطوره ي عطوفت بدل كرد ديگر نميتواند از كلمات قصار و سخنراني هاي امام به نفع خود استفاده كند...ديگر ميزان وزارت كشور و قوه ي قضاييه ي است. در سرزميني كه به جرم فكر كردن مهر اعدام بر نامت ميزنند دم از كدام آزادي ميزنند.ننگ بر شما كه آنچنان روي زمين ستاره خاموش ميكنيد كه زمينتان چون آسمان شبهايتان تاريك شود.ننگ بر دولتي كه به نام دين دنيا ميخرد.

بهمن گفت...

با سلام بر شما بابک داد عزیز
به نظر من سبز پوش بودن در روز قدس با توجه به سرکوبها و برخوردهای اخیر امکان پذیر نیست و موجب شناسایی و دستگیری آسان و سریع خواهد شد.
این تظاهرات چیزی به حساب رژیم واریز نمیکند و در نهایت میتواند به حساب حمایت از مردم فلسطین گذارده شود.
به نظر من جمعیت خیره کننده و بسیار بیشتر از سالهای گذشته و شعارها در فرصت مقتضی میتواند خود گویا باشد.
به هر حال اگر هم کسی نماد سبزی همراه می آورد قبل از بررسی اوضاع و پیوستن به جمعیتی قابل توجه نباید آن را نمایان کند، بسیاری از افراد در روز 30 خرداد به همین دلیل در لحظات اولیه و در حالیکه به جمعیت ها نپیوسته بودند دستگیر شدند.
نگران صدا و سیما نباشید. چرا که در هر حال کار خود را میکند و همه چیز سانسور می شود غیر از شعارهای به موقع در زمان خطبه ها که ممکن است از زیر دست سانسورچی ها در برود.

مبارز گفت...

خطاب به" مهسا خانم" عزیز عرض کنم که این خمینی که ازش یک انسان مقدس و عزیز ساخته ای با واقعیات تاریخی در تضاد است.درست است که خمینی از خامنه ای بسیار عاقل تر بود اما بدعت شوم ولایت فقیه را همین خمینی بنا کرد. خمینی کجا همه را چپ و راست و ... را فرزندان خود می دانست؟؟! اگر اینگونه بود پس چرا در سال 67 با یک فتوا دستور قتل 4000 نفر را در زندان ها داد؟بدون محاکمه عادلانه و با نقض قواعد حقوقی.فراموش کرده اید که خمینی گفت ملی گرایی خلاف اسلام است و از شرک هم بالا تر است ؟فراموش کرده اید که خمینی گفت دنیا را دانشگاه به فساد کشانده؟ فراموش کرده اید که گفت بدرک که مغزها فرار می کنند ما متخصص نمی خواهیم بلکه مکتبی می خواهیم؟ فراموش کردید که گفت اقتصاد مال خر است؟ چرا اینقدر حافظه تاریخی ما ایرانی ها ضعیف عمل می کند؟خانم عزیز! درست است که الان وقت وحدت است اماجنایت و تجاوز و شکنجه از همان ابتدای انقلاب و در زمان همین خمینی وجود داشته اما آن موقع مردم ما هیجان زده از انقلاب و در خواب خرگوشی بودند و جنگ توجه مردم را منحرف کرده بود و باعث شد در مقابل جنایان خمینی سکوت کنند. چنان از حرم مطهر صحبت می کنی که انگار از یک معصوم سخن می گویی!!!. خانم عزیز! همین مقدس تراشی ها و رهبر پرستی ها بود که باعث شد سال 57 در ایران استبداد بنا شود. پس اگر بدنبال دموکراسی هستیم اول باید مقدس تراشی و رهبر پرستی را کنار بگذاریم و همه را نقد کنیم. نقد آزاد و بدون تعصب راه رسیدن به دموکراسی است.

شريعت گفت...

درود بابك عزيزم
نامه دكتر سروش رو خوندي؟
هيچ چيز تا به حال اين اندازه منو اميدوار نكرده و به من روحيه نداده بود. نامه ي شگفتيست. مو بر اندامم راست كرد. براستي آزادي ايران از همينجا دارد ديده مي شود. عجب حالي دارم اين روزها.

ناشناس گفت...

اقای داد کجایید؟نگرانت شدیم . 2 روز است نیستی؟اتفاقات مهمی در راه است ....

ناشناس گفت...

داره اذان میگه. بعد از ازادی ایران و خلق در زنجیر ارزوی جز سلامتی شما ندارم.
چگونه میتوانم مقداری از کمکهای مالی خود و دوستان را در اختیارتان بزارم
rahsabzomid@yahoo.com

Unknown گفت...

Mamnoon aghaye DAAD. Avalin bar ast ke website shoma ra mibinam,cheghadr khosh-halam ke mardom ta in had be harekate shoma tavajoh darand. farda dar VOA khahid bood be omid hagh.

amir گفت...

سلامی از خرمشهر
از سلامتی شما خوشحالم. عدالت خواهی شما و ملت مورد نظر خداوند و اسوه عدالت، مولای حق طلبان است . مطالب شما را همیشه خوانده ام.باید برای به صحنه آوردن بدنه اصلی اجتماع باید یک عامل مشترک و قوی را پیدا کرد.در سال 57 مذهب و عقیده بود که توانست مناطق دور افتاده را هم به تحرک وادارد .دمکراسی و حقوق فردی برای همه شناخته شده نیست .متاسفانه ابتکار عمل وابزار نمایش یک مذهب دروغین در اختیار نظام فاسد است پس باید برای نفوذ کلام در لایه های مختلف جامعه یک راه حل اساسی پیدا کرد .
موفق و استوار باشید.

کوروش گفت...

با درود

هرچی می خواهیم اون روزهای خمینی و جنایاتش رو فراموش کنیم و حرفی نزنیم باز هموطنان نا آگاه از آن بیمار روانی و آدمکش که هنگامی که در پشت بام اعدام می کردند او در طبق پایین نماز می خواند به نام امام راحل و از این جور مزخرفات یاد می کنند.

اون قاتل چند نفرو فرمان اعدام داده. از مسئولان رژیم پیش تا افسران ارتش و تا چپ ها و کمونیست ها تا مجاهدین. چقدر میشن. جنگی رو که پس از دو سال باید تموم میشد هشت سال ادامه داد و اون همه انسان به خاطر مشکلات روانی این آدم کشته شدند و اون همه مجروح و شیمیایی شدن و ما هم مثل صدام به مناطق مسکونی عراق حمله کردیم. حالا امروز ازش با نام دفاع مقدس یاد میکنن در حالی که فقط دو سال از این هشت سال دفاع بود. این قاتل کی بوده و چه خوبی داشته که همه ستایشش می کنن. اگه خمینی خوب بوده دیگه با این معیار محمد رضا شاه که خود من اصلا ازش خوشم نمیاد فرشته بوده. آره؟ بس کنید هموطنان و کمی بفهمید که پایه قتل و خونریزی و تجاوز رو همون خمینی گذاشت

کوروش گفت...

با درود

هرچی می خواهیم اون روزهای خمینی و جنایاتش رو فراموش کنیم و حرفی نزنیم باز هموطنان نا آگاه از آن بیمار روانی و آدمکش که هنگامی که در پشت بام اعدام می کردند او در طبق پایین نماز می خواند به نام امام راحل و از این جور مزخرفات یاد می کنند.

اون قاتل چند نفرو فرمان اعدام داده. از مسئولان رژیم پیش تا افسران ارتش و تا چپ ها و کمونیست ها تا مجاهدین. چقدر میشن. جنگی رو که پس از دو سال باید تموم میشد هشت سال ادامه داد و اون همه انسان به خاطر مشکلات روانی این آدم کشته شدند و اون همه مجروح و شیمیایی شدن و ما هم مثل صدام به مناطق مسکونی عراق حمله کردیم. حالا امروز ازش با نام دفاع مقدس یاد میکنن در حالی که فقط دو سال از این هشت سال دفاع بود. این قاتل کی بوده و چه خوبی داشته که همه ستایشش می کنن. اگه خمینی خوب بوده دیگه با این معیار محمد رضا شاه که خود من اصلا ازش خوشم نمیاد فرشته بوده. آره؟ بس کنید هموطنان و کمی بفهمید که پایه قتل و خونریزی و تجاوز رو همون خمینی گذاشت

ناشناس گفت...

سلام آقای داد
اینا خیلی وحشی هستن الانم که رهبرشون دیگه علنی گفت میکشه. انگار قبلش علنی نبوده خدا به دادمون برسه در هر صورت ما آماده ایم.

ناشناس گفت...

سلام
من نمی دونم این رهبر فکر می کنه امام علی تو حرفای نماز جمعه هم چین حرف می زد واقعا باید کمی شرم کنه

فقط اینو بدونن اگه کروبی یا موسوی دستگیر شن ایران قیـــــامـت می شه