۱۳۸۸ مرداد ۱۵, پنجشنبه

«سوء مصرف!» سرمايه ها و ارزشها، در «سال اصلاح الگوي مصرف»!

توضيح: اين مطلب را ديروز چهارشنبه بعد از تحليف «رئيس دولت كودتا» نوشتم اما امكان ارسالش را تا الان نداشتم.

امروز سوگند دروغ،در نظام اسلامي «رسمي» شد! امروز در ام القراي جهان اسلام(!)، احمدي نژاد رئيس جمهور منصوب رهبر، در مراسم «سوگند رسمي» يا تحليف، بارها به دروغ قسم خورد و در مملكتي كه «كشور امام زمان» مي نامند، قسم دروغ را رسمي و باب كرد. در كشوري كه «قسم خوردن» ابزار روزمره مردم و مسئولان در روابط مالي و عاطفي و كاري است، احمدي نژاد در مقابل ميليونها شاهد زنده،در مراسم تحليفش در مجلس، «حرمت سوگند يادكردن» و قسم خوردن را هم شكست. او دستش را روي قرآن گذاست و به دروغ قسم خورد «كارهايي را بكند»، كه نكرده و نمي كند و اصلا" آمده تا آن كارها را نكند! كارهايي مانند حفظ جمهوري،صيانت از كرامت و حقوق ملت، آبرو و تماميت ارضي كشور، استقلال و عدالت و آزادي و اصول قانون اساسي كه بر مبناي همان قانون، احمدي نژاد را غاصب رياست جمهوري و دولتش را نامشروع و غيرقانوني مي دانيم! امروز ١٤ مرداد در سالروز مشروطيت و در سالگشت آستانه و آغاز دوران مشهور به استبداد صغير در ١٠٣ سال پيش، محمود احمدي نژاد در شروع دوران سياه «استبداد صغير و حقيرش!» به دروغ به قرآن كريم سوگند خورد «كارهايي را نكند»، كه دارد مي كند و باز هم خواهد كرد.كارهايي مثل (نقض حقوق ملت، خونريزي، بيعدالتي، دروغگويي و...) او به عنوان «بالاترين مقام رسمي نظام اسلامي!» دروغگويي و سوگند دروغين را «رسميت» داد و باب كرد. نظام اسلامي، در «سال اصلاح الگوي مصرف!» به بدترين شكلي به اسراف و «سوء مصرف!» ادعاهاي هميشگي خود مبادرت كرد و ارزشهاي جمهوريت، اسلاميت، موازين قضائي و قانوني و ارزشهاي اخلاقي و انساني را لگدمال كرد تا قدرت مطلقه در اختيار يك اقليت منفور و ضدمردمي باقي بماند! در تازه ترين سوء مصرفها،مقامات نظام امروز يك ارزش ديگر يعني «سوگند به قرآن» را هم قرباني عطش قدرت خود كردند! واي بر مردمي كه زير بار چنين دولت و حكومت فريبكاري بروند و واي بر كشورهايي كه به اين نظام فريبكار اطمينان كنند! هنوز به نيمه اين سال نرسيده ايم! اما ببينيد آقاي خامنه اي تا همين جا، چه سرمايه ها و چه شخصيتها و چه جانها و جان چه جوانها و چه زيربناهاي مادي و معنوي كشور و چه ارزشهاي اخلاقي را كه براي گسترش قدرت نامشروع خود «سوء مصرف» نكرده و قرباني تفرعن و منيت خود نساخته است ! با اين روند، خدا اين سال اصلاح الگوي مصرف را ختم به خير كند! هرچند ايمان قلبي دارم همه چيز به نفع ملت صبور و مظلوم ايران تمام خواهد شد و انتحار سياسي نظام انشاءالله به زودي به ثمر خواهد رسيد و ما اگر «ما» بمانيم و اگر همچنان يكدل و متحد و مقاوم بمانيم، به زودي شاهد آزادي و دموكراسي خواهيم بود.

۲۱ نظر:

Arashirani گفت...

با درود به شماوخانواده محترم ورنجکشیده شما.از استواری شما سپاسگذارم.میخواستم ازشما بپرسم توصیه ای به مردم درباره استفاده از ورزشگاهها در ادامه اعتراضات ندارید؟ ضمنا با توجه به پایان قابل پیشبینی این حرکت(براورده شدن امال 100 ساله و بخصوص 31 ساله مردم ایران)نظر شما درباره اینده و جایگاه اسلام و اسلام سیاسی در ایران و منطقه چیست؟ با سپاس دوباره از شما,از یکی از مناطق گرم خوزستان به اقا پسر کنکوریتان سلام میکنم و امیدوارم ایشان برخلاف بنده به ارزوهایشان برسند..به امید دیدار شما در برنامه فردا شب صدای امریکا...خدا نگهدار ارش ایرانی

Unknown گفت...

سلام امیدوارم خوب باشید
ممنونم از نوشته هاتون
واقعا لذت میبرم از این نگاه عمیق
در این روزهای سخت تنها کاری که از دستم بر میاد اینه که دعا کنم هر جا هستید در امنیت و آرامش باشید و دست این اوباش به شما نرسد و همچنان بنویسید
این روزهای سخت تمام میشوند
رسید مژده که ایام غم نخواهد ماند

خدای ایران نگاهبانتان

سپهر محمدی گفت...

با سلام

توجه شما را به این آیات سوره مجادله در تشریح حزب شیطان جلب می کنم:

أَ لَمْ تَرَ إِلىَ الَّذِينَ تَوَلَّوْاْ قَوْمًا غَضِبَ اللَّهُ عَلَيهِْم مَّا هُم مِّنكُمْ وَ لَا مِنهُْمْ وَ يحَْلِفُونَ عَلىَ الْكَذِبِ وَ هُمْ يَعْلَمُونَ(14)
أَعَدَّ اللَّهُ لهَُمْ عَذَابًا شَدِيدًا إِنَّهُمْ سَاءَ مَا كاَنُواْ يَعْمَلُونَ(15)
اتخََّذُواْ أَيْمَانهَُمْ جُنَّةً فَصَدُّواْ عَن سَبِيلِ اللَّهِ فَلَهُمْ عَذَابٌ مُّهِينٌ(16)
لَّن تُغْنىِ‏َ عَنهُْمْ أَمْوَالهُُمْ وَ لَا أَوْلَادُهُم مِّنَ اللَّهِ شَيًْا أُوْلَئكَ أَصحَْابُ النَّارِ هُمْ فِيهَا خَالِدُونَ(17)
يَوْمَ يَبْعَثهُُمُ اللَّهُ جَمِيعًا فَيَحْلِفُونَ لَهُ كَمَا يحَْلِفُونَ لَكمُ‏ْ وَ يحَْسَبُونَ أَنهَُّمْ عَلىَ‏ شىَ‏ْءٍ أَلَا إِنهَُّمْ هُمُ الْكَاذِبُونَ(18)
اسْتَحْوَذَ عَلَيْهِمُ الشَّيْطَانُ فَأَنسَئهُمْ ذِكْرَ اللَّهِ أُوْلَئكَ حِزْبُ الشَّيْطَانِ أَلَا إِنَّ حِزْبَ الشَّيْطَانِ هُمُ الخَْاسِرُونَ(19)

ترجمه فولادوند:
آيا نديده‏اى كسانى را كه قومى را كه مورد خشم خدايند به دوستى گرفته‏اند؟ آنها نه از شمايند و نه از ايشان، و به دروغ سوگند ياد مى‏كنند و خودشان [هم‏] مى‏دانند. (14)
خدا براى آنان عذابى سخت آماده كرده است. راستى كه چه بد مى‏كردند. (15)
سوگندهاى خود را [چون‏] سپرى قرار داده بودند و [مردم را] از راه خدا بازداشتند و [در نتيجه‏] براى آنان عذابى خفّت‏آور است. (16)
در برابر خداوند نه از اموالشان و نه از اولادشان هرگز كارى ساخته نيست. آنها دوزخى‏اند [و] در آن جاودانه [مى‏مانند]. (17)
روزى كه خدا همه آنان را برمى‏انگيزد، همان‏گونه كه براى شما سوگند ياد مى‏كردند براى او [نيز] سوگند ياد مى‏كنند و چنان پندارند كه حقّ به جانب آنهاست. آگاه باش كه آنان همان دروغگويانند. (18)
شيطان بر آنان چيره شده و خدا را از يادشان برده است آنان حزب شيطانند. آگاه باش كه حزب شيطان همان زيانكارانند. (19)

ناشناس گفت...

تقدیم به بابک داد و تمامی مبارزان راه آزادی
-----------------------------------------------------------------

این مجلس مردم نبود مجلس ننگ است
این مجلس بیچارگی و ظلم و درنگ است

این کرنشیان کرسی مجلس بربودند
گویی که نماینده ی جلاد تو بودند !

دست قدر مجلسی آلوده به خون است
امروز دل آبستن فردای جنون است

ای ملت بیدار ستمدیده به پا خیز!
زخمی شده از دشنه ی برنده زجا خیز!

آتش ز فلک بر دل آلوده فرو بار
بر فرق ستم گرزه ی کوبنده فرود آر

این بی خبران ریشه ی بیداد و فسادند
در پول حریصند و در اندیشه کسادند

این دولت بی ریشه ی بر پا شده بر خون
بر مصدر این کار یکی ناکس ملعون

آن مردک بوزینه وش آن کرمک مفلوک
آن قاتل مردم کش و آن پست تر از خوک

آن منتسب رهبر و آن چاکر مدهوش
در نوکریش حلقه درانداخته در گوش

نه منتخب ملت و نه بنده ی یزدان
آن مرغ مقلد شده بر درگه دزدان

دردا که نداند که در این بازی تحلیف
او عین حمار است و کسی در پی تعلیف!

آخر چه بگویم که در این بادیه دیریست
دزدان همه آزاد و عدالت به اسیریست!


آزاده کسان در غل و زنجیر اسیرند
از جور و ستم خسته و از قافله سیرند


از قافله ی رفته به جز لابه ندیدند
از ثروت این عرصه به جز غم نچشیدند

ای اهل جهان آب در این بادیه خون است!
ای خلق به خون پا شده این دشت جنون است!

ای مام وطن در غم فرزند سیه پوش!
این خاک سیه یار مرا برده در آغوش!

ای اشک خروشان به رو آمده برگرد!
این عرصه ی جنگ است، وضو آمده برگرد!

از خون دل غم زده اسباب وضو کن!
آشفته و دیوانه بدین بادیه روکن !

اینجا همه آبستن تکبیر و اذانیم
اینجا همه مست حرم کوی رزانیم

اینجا همگی در کفن فاجعه هستیم
اینجا همگی از خود و از قافیه رستیم

جمشید! بر آشوب، که دل ها همه تنگ است!
فرهاد!کفن پوش،که این عرصه ی جنگ است!

ای سوته دلان دشنه ی آشفته برآرید!
از زاغ و زغن کشته ی صد پشته برآرید!

بی خویشتنم از خود و از غیر و صداها
زان خون فرو ریخته از حلق نداها

زان پیکر گلگون شده از دست قباحت
زان نوگل پرپر شده از چنگ وقاحت

ای دولتیان خون شرف در رگتان نیست!
ای مجلسیان این همه آلوده شدن چیست؟!


ای رهبر بازیچه ی دزدان و اراذل !
ای طرد شده از حرم و کوی افاضل!


فردا که زمین خانه و بالین تو باشد
این خاک به خون آمده کابین تو باشد

امروزجهان خواه وجهان گیرو جهان خوار
فردا نشوی برتر ازآن خاک وخس و خوار.

زین راه فریبنده ی ظلمت زده برگرد!
از عهد ولایت به در میکده برگرد!

از کوی اراذل به در میکده رو کن!
این ظلم وستم راتو خودت رفع ورفو کن!

در فکر پرستاری و عمران وطن با ش!
فرزند پشیمان ز ندیمان وطن باش !

ر.ص

یوسف از اردبیل گفت...

امروزه دورغگویی در بین مسئولان نظام جمهوری اسلامی یک اصل ویا بهتر بگویم یک ارزش شده است . هرمسئولی که دروغ بگوید ،عزیز سران نظام می شود و هر چه دروغ بزرگتر وبیشتر باشد به همان نسبت عزیزتر و دارای مسئولیتی یزرگتر می شود . ریئس مجلس دروغگو است . ریئس قوه قضاییه مثل آن و ریئس جمهور تقلبی هم دروغگوتر از هردوی آنها.
فرمانده نیروی انتظامی ، فرمانده سپاه ، کلیه وزرا ، نمایندگان مجلس
دادستان ها و قضاتی که وجدان ، شرف و دینشان را به دنیایشان فروخته اند ، نیز دروغ پردازند . خیلی از این موارد را می توان بر شمرد.با مرور موارد فوق معلوم می شود که رهبر این نطام دروغ ونفاق ، برای تداوم استبداد چاره ای جز دروغ پراکنی ندارد . همه این دروغگویی ها و عوام فریبی ها به خاطر تصاحب قدرت و چپاول بیت المال و تاراج کشور و جلوگیری از جریان روشنفکری ودمکراسی میباشد . زیرا رهبران دورغ رادر دمکراسی و شفافیت جایی نیست.

ناشناس گفت...

سلام آقای داد
واژگان برای ستایش عملکرد شما عاجزند.

نکته اول : شما خودتون بهتر میدونید اما حفره های ورود و هک کردن بلاگ شما میتونه خطرناک باشه . پیشنهاد میکنم ورودی های سمت کاربران وبلاگتون رو به حداقل برسونید . در بخش "نظر بدهید" امکانات درج را به حداقل برسونید . توصیه اکید میکنم استفاده از کدهای HTML رو برای درج نظر بردارید.

نکته دوم : برخی تصور میکنند با مراسم سوگند همه چیز تمام شد و به قول حاکمان " شهر امن و امان است " . به مردم بگویید این شروع فصل جدیدی از اعتراضات خواهد بود و تازه همه چیزشروع شده!

نکته سوم : احتمال دستگیری مهندس موسوی ، کروبی و خاتمی در چند روز آینده وجود دارد . اینکار خشم دوچندان مردم را به همراه خواهد داشت و دامنه اعتراضات را گسترده تر و عرصه را بر کوتاچیان تنگ تر خواهد کرد . نمونه آن دستگیری ماندلا در جنبش سیاه پوستان است.هرچند این جنبش طبق فرمایش شما راس ندارد .

نکته چهارم : لطفا" بیشتر به ارائه راهکارهای مقابله بپردازید .

به امید روزی که خودتون و خانوادتون رو با عمومی ترین وسیله نقلیه و در آزادانه ترین حالت به مراسم جشن پیروزی مردم بر کوتاچیان برسونید !!!

ناشناس گفت...

سلام مرد سفر کرده به اجبار اما موثر و مقاوم چون کوه: تسلیت میگم بهتون اما فوت داداش را هم تبریک تالیف؟ته لیف؟ تعلیف؟ تحلیف؟ هر چی بگی بود جز آخری
فدات شم
مواظب خودت باش

ناشناس گفت...

درود بر شما همیشه مقالات را می خوانم و برای دیگران می فرستم. فقط خواستم بگویم که ما می فهمیم چه دوران سختی را می گذرانید و سپاس گذاریم برای زحماتتان. ای کاش می توانستیم به نوعی کمک کنیم. انسانهای زیادی را آکاه می کنید پس خسته و نا امید نشوید که ایران به شما نیاز دارد. زنده باشید و به امید حضورتان در جشن پیروزی

ناشناس گفت...

يك با يك برابر نيست سوگند خوردن امروز اب فاضلاب بدل كردن است كه چه اسان ميشود

نوید گفت...

بادرود

آقا بابک یادت نره بی صبرانه منتظریم
که در برنامه تفسیر خبر پیام مارو به
ایرانیان خارج کشور برسونی:

ایرانی با غیرت حمایت حمایت

پاینده ایران و ایرانی اصیل
برادر کوچک شما نوید

شيرازي گفت...

فالي به حافظ زدم تا بلكه بگويد آينده چه مي شودشعري آمد كه اين بيت درآن بود:
درتنگناي حيرتم از نخوت رقيب
يارب مباد آنكه گدا معتبر شود
فكر كردم اگر حافظ دراين دوره ريا ودروغ وستمكاري مي زيست چه مي گفت آيا بيتش را اينگونه اصلاح نمبي كرد:
درتنگناي حيرتم از نخوت فقيه
يارب مباد آنكه گدا راهبرشود

ناشناس گفت...

شخصیت هایی مثل شما ارزش و وزنه ی زندگی کردن هستید.الحق که نام بامسمایی هم دارید. از صمیم قلب برای شما و خانواده ی فهیم شجاع و صبورتان دعا می کنم

مسعود گفت...

درود بر شما آقای داد

امیدوارم که با پایان این مشکلات شما و خانواده محترمتون هم مثل سایر ایرانیان بتونیم همگی زندگی آسوده و آزادی داشته باشیم.

آقای داد من از شما پرسش میکنم آیا این قسم رو فقط احمدی نژاد خورد و به آن عمل نکرد؟ آیا رفسنجانی و خاتمی در دوران رئیس جمهوری خود این کار رو انجام ندادند؟ آیا خاتمی نبود که هشت سال مردم را گول زد و روند دموکراسی در ایران رو با تاخیر زیادی مواجه کرد؟
چرا امروز آقای موسوی با شعار "استقلال آزادی جمهوری ایرانی" مخالفت می کند؟ چرا این افراد و طرفداران آنها در خارج از کشور که در شبکه های خبری مرتب حضور دارند هیچکدام دوست ندارند ایران یک حکومت سکولار داشته باشه و دین و سیاست از هم جدا بشه؟ به عقیده من علتش این است که اصلاحات با بودن جمهوری اسلامی معنا می کند و این افراد در نبود جمهوری اسلامی معنایی ندارند.

من به موسوی رای دادم. امروز با خودم فکر می کردم اگر کودتا نمیشد و موسوی رئیس جمهور اعلام میشد چه اتفاقی می افتاد؟ پاسخش ساده است. به سادگی پشت میز خود می نشست و ولی فقیه و حکومت مذهبی هم سر جای خودش بود و کاری را که هشت سال خاتمی انجام داد این بار موسوی انجام می داد. در مورد کروبی هم همینگونه است

آقای داد خانه از پایبست ویران است. با عوض شدن احمدی نژاد ما فقط آخرین و بالاترین آجر رو بر میداریم و ریشه هنوز فاسد است. ریشه خود این نظام و قانون اساسی است که موسوی مرتب از آن دفاع می کند.

بدرود. پاینده ایران

ناشناس گفت...

salam khoda negahdarat bashad
man barayat har shab doaa mikonam

ناشناس گفت...

تحلیف کثیفش رادیدیم. مثل شیطان!

خوشحالم خوبین!

من همانم که همیشه میام!

به امید آزادی

ناشناس گفت...

سلام بر بابک بزرگ و عرض تسلیت
1- این نامردان حجاریان بزرگ را مثل سعیدی سیرجانی که می گفتند در یکی از ویلا های شمال هست و بعد با شیاف پتاسیم کشتند ؛ می خواهند حجاریان را هم بکشند و بگویند که در یک خانه سازمانی و تحت مراقبت پزشک بود و خودش از بین رفت. دیر یا زود او را خواهند کشت پس کاری بکنید
2- در بازداشتگاه کهریزک که از این پس باید (بازداشتگاه خامنه ای) خوانده شود سردار رادان و نقدی وفیروز آبادی و ذوالقدر و حسین تائب مدام در رفت و آمد بوده اند
3- ما جوانان شهرستانی مثل اسلحه ی ( دمپری)هستیم که آماده آتش بردن هست و لحظه شماری می کنیم که به باز شدن مدارس و دانشگاهها به تظاهرات خییابانی بپیوندیم . 22 بهمن کار شکنجه گران و فرقه مصباحیه و مجتبائیه و تمام دیکتاتورها تمام است ان شاء الله

آزادی گفت...

درود بر بزرگ مرد حق جناب بابک داد
در مورد پست قبل خدمت شما عرض کنم که واقعا درست هست از اینها هیچ چیز بعید نیست .من که از معده درد شدید بیشتر افراد در اون منطقه خبر دارم.
"میدونید چند وقت پیش مطلبی شنیدم که امید دروغ باشه ولی این قوم از خدا بی خبر از هیچ کاری کوتاهی نمی کنند . شنیدم که قصد دارند نفراتی را به یک سری مریضی دچار کنند مثل تب کنگو و بعد بیاندازند به جان مردم..." اگر مطلبی شنیدید حتما اطلاع رسانی بفرمایید.مطلب را اگر احساس کردید که مورد مناسبی نیست حذف بفرمایید.
اینها تا آخرین لحظه دست از اعمال پلیدشون بر نمی دارند و تا جایی که کاردشون ببره پیش میرند . اما این خروش مردم نخواهد گذاشت که زیاد در اوهامات خود غرق بشند.
همیشه آرام رها

ناشناس گفت...

نصر من الله و فتح قریب
مرگ بر این دولت مردم فری

Unknown گفت...

بابک عزیزم
ملت عزیز ایران هیچگاه جان فشانی های تو را فرامموش نخواهند کرد و هر گاه دچار یاس و خستگی شدی بیاد آر که تو روشنی راه ما هستی و ما تو را طلیعه دار راه آزادی می دانیم هر روز که می گذرد شهرستان ها آماده انفجار می شوند و با باز شدن دانشگاهه دستان ملت به دور گردن ستمکاران حلقه خواهند زد.دوستت دارم و با کمک تو آرمان سبزمان پیروز می شود ای خدایاریش کن

ناشناس گفت...

با درود . اگر اغراق نباشه شکل درست نگاه کردن به وقایع رو از شما یاد گرفتم . به امید ایرانی آزاد . لطفا آدرس email جدید خودتون رو توی وبلاگ منتشر کنید همچنین چند تا پست تو ایمیل آدرس شما{babakdad@hotmail.com} گذاشتم . دوستدارت شاهد

آزاد زاده گفت...

آنچه که در مراسم تحلیف که به واقع تحریفی بیش نبود دیدیم همان داستان قرآن بر سر نیزه کردن توسط معاویه در جنگ صفین بود
اینان قرآن را مضحکه خود کرده واسلام را دستاویزی برای رسیدن به مقاصد پلید خود
بانگ الله و اکبر را بر سر بامها خفه می کنند غافل از اینکه جنبش و حرکت مردم را نمی توانند فلج کنند، این شیر خفته، به تنگ آمده از سه دهه ظلم و جور و آدمکشی به خروش درآمده و هیچ چیزی جلودار آن نیست
با درود
"آزاد زاده"