۱۳۸۸ مرداد ۴, یکشنبه

براي حفظ نظرات شما اين پست حذف نشده

در متن پست قبلي، عبارت «شصتمين روز» اشتباه است. كوچ اجباري خانوادگي ما از 23 خرداد «چهل روز قبل» شروع شده، لطفا" اشتباه محاسباتيم! را ببخشيد و اصلاح فرماييد. دوري از خانه چندين برابر سخت تر از اين اعداد است.اميد بازگشت و پيروزي جنبش سبز، اين سختي را قابل تحمل مي كند.

۲۳ نظر:

ناشناس گفت...

جناب داد سلام

وجود بقایای وبلاگ شما روی بلاگفا برای خواننده‌گان شما خطرناکه. چرا که افراد کم اطلاع که بخش عظیمی از جامعه رو تشکیل می‌دهند اگر پیغامی بگذارند و یا مکاتبه‌ای با شما داشته باشند براحتی توسط نیروهای نظام قابل ردیابی هستند.
لطفا همه‌ی اطلاعات روی بلاگفا را برای خودتان کپی کنید و تنها آدرس وبلاگ جدیدتان را درون آن لینک بدهد.
با تشکر از داد بزرگمرد این روزهای ایران

Arash گفت...

درود بر شما بابک عزیز
این وبلاگ شما را فیلتر کرده اند. لطفاً دیگه در وبلاگ بلاگفای خود چیزی ننویسید و حتی الامکان حتی وارد کنترل پانل آن هم نشوید تا خدایی نکرده مشکلی براتون پیش نیاد. بنده به شخصه نگران شما هستم. امیدوارم که شب پرستان رژیم ارتجاعی هیچ وقت دستشون به شما نرسه. شما یک قهرمانید. همیشه شاد باشید و موفق.

محسن گفت...

فقط خدا میدونه از داشتن یک هموطن مثل شما چقدر افتخار میکنم....
پیروز و سربلند باشی همیشه

modifican گفت...

شرکت مخابرات ايران در آستانه ورشکستگي

امروز قبض تلفن ثابت خود رو دريافت کردم . با اين حال که 4 ماه از قطعي تلفن مي گذرد ( به علت عدم پرداخت بدهي تلفن ثابت ابتدا يک طرفه و سپس توسط مخابرات قطع مي گردد )اما با کمال تعجب مشاهده کردم که مبلغ 1560 ريال بابت مکالکات شهري نوشته شده است . اين در حالي است که اين مبلغ جدا از مبالغ آبونمان ، ماليات و عوارض شهرداري ( هزينه هاي ساير خدمات ) مي باشد .

براي مبارزه با اين تاکتيک دو کار عمده مي توان انجام داد

1. نپرداختن فيش تلفن ثابت و سيار ( حداقل تا آخرين روز )

اگر در محل کار يا سکونت داراي اشتراکي هستيد که مي توان براي مدتي از آن صرف نظر کرد کلا از پرداخت قبض تلفن خودداري کنيد

2. درخواست پرينت ريز مکالمات براي محاسبه و پيگيري خصوصا توسط افرادي که اشتراک سيار يا ثابتي دارند که در دو ماه گذشته مورد استفاده قرار نگرفته است .

لازم به ذکر است هزينه پرينت مکالمات به عهده مخابرات بوده و با اين عمل اگر در سطح وسيع انجام شود مخابرات بايستي متقبل هزينه اضافي گردد.

صميمانه دست شما را مي فشارم
لطفا در بالاترين انتشار هيد

ان الله مع الصابرين
لعنت الله قوم الضالمين

reza گفت...

sarzamin ma be vojode shoma marde bozorg eftekhar mikonad

مه تا گفت...

امیدوارم که مردم پیروز این ماجرا باشند و شما هم با قلمتون همیشه سلامت و پایدار باشید

ناشناس گفت...

آقای داد عزیز فقط میتونم سرم رو در برابر بزرگ منشی شما پایین بیارم، قطعا همه ما به افراد بی نظیری مثل شما میبالیم. مطمئن باشید که که این تلاش ها بی ثمر نخواهد بود که اگر قرار بر خاموشی صدا ها بود هرگز شروع نمی شد، این بغض فرو خورده مردم است که به فریاد تبدیل شده است. صحبت های شجاعانه شما را در صدای آمریکا میشنوم، مقاله هایتان را میخوانم و برای دوستانم هم میفرستم. زمانی به اکبر گنجی و اعتصاب غذایش در زندان میبالیدم و برایم محبوبترین شخصیت سیاسی بود و اینک شما را پرچمدار این حرکت میدانم، مطمئن باشید که خانواده تان به شما میبالند ، هر چند که این چهل روز آنقدر بر شما سخت گذشته باشد که در محاسبه آن دچار اشتباه شوید و به راحتی بتوانید عدد شصت را بر زبان بیاورید، مواظب خودتان باشید و مطمئن باشید که مردم دوستتان خواهند داشت ... به امید دیدار در ایران آزاد

ناشناس گفت...

درود بر تو شیر مرد غیور ایران.
هماهنگی بی مثال نام و نشان تو با مرام
و مسلک تو مرا شگفت زده کرده.
تو بابک منی و داد ملت من.
در برابر خانواده تو سر تعظیم فرود میاورم.
اگر قابل بدانی به فرزندانت بگو/ عمو محسن شما در المان وعموهای دیگر شما در سراسر جهان شما را تنها نمیگذارند.
از قول من به همسرت بگو /هر کسی شانس
همسری و همراهی بزرگ مردان تاریخ ساز را ندارد.
بابک عزیزم من سعی میکنم هر روز به
بلاگ شما سر بزنم.هر گاه فکر کردی
به کمک برادری احتیاج داری در نوشته هات اسم مرا بیاور/من فوران اطلاعات تماس خودم را بهر صورت که صلاح بدانی
برایت میفرستم.
امیدوارم که این نوشته را خودت بخوانی و در بلاگ نیاید.
مواضب خود و خوانواده باش.
بدرود برادر

ناشناس گفت...

مشابه
سلام آقای داد،
این نظر کاملا خصوصی‌ است
اتفاقی راهم به اینجا رسید و من را میخکوب کرد بقیه نوشته‌هایتان را نخوانده‌ام اما این که عالی بود بعد از مدتها متنی سلیس روان بی‌ هیچ گزافه و گنده گویی اما بسیار دقیق.
اول از همه بگویم قصدم ناامید کردن شما نیست اصلا.اما: به عنوان کسی که شرایط بچه‌های شما را داشته خودم را مسئول احساس می‌کنم به شما از احوال خودم خبر دهم. من و شما تقریبا همسنیم من در خانواده ای بودم که که بخشی‌ از آن ۳۰ سال پیش خانه بدوش شد بخشی‌ خانه نشین اجباری و قطع ارتباط با دنیا خارج شور و جوانی. وقتی‌ از بچه‌هایتان نوشتید تمام احوال خودم را یاد من اوردید وقتی‌ از مردم نامهربان نوشتید احوال مردم اطراف من را به خاطرم اوردید به یقین میگویم میدانم که چه میکشید وقتی‌ سربسته از وضع ملی‌ میگویید میدانم برای کسی مثل شما یعنی چه.به تمام وجود درک می‌کنم با تک تک سلولهایم اما نمیتوانام کاری بکنم که دورم و اصلا شرایط روحای انجام هیچ کاری را هم ندارم سالهاست که روحیه‌ام را باخته‌ام به چه نمیدانام فقط میدانم من انتخابی نکردم بزرگتر‌های من که میخواستند به مردم خویش خدمت کنند مردم از بیتفاوتی یا عدم آگاهی همان مردم سخت ضربه خوردند و من و چندین کوچکتر دیگر را که فدای همین تلاش به خدمت به مردم خود کردند.در عین حال که با احترام کامل به تلاش شما نگاه می‌کنم ولی‌ میگویم آگاه باشید این احساس من است:اگر برادر بزرگ من به جائی‌ فدا کردن خود و خانواده برای همین مردم نامهربان و اکثرا بی‌ تفاوت خود، فقط تلاش میکرد به من و چهار خواهر و برادر دیگر خود راه درست زندگی‌ کردن را یاد میداد و وقت خود را به این صرف میکرد مطمئعینن نتیجهش بیشتر بود حالا با پدر سکته کرده مادر دائما مریض احوال یک برادر از دست داده یک خواهر ناموفق در زندگی زناشویی یک برادر روانی یک خواهر افسرده روبرو نبود اون. ایشان نتوانستند برای مردم کاری بکننند حداقل در کوتاه مدت اما آسیب بسیار به نزدیکان خود زدند ، من با آنکه همواره سأی کردم نشان بعدهام که احترام به عقایدش میگذارم اما هرگز نمیبخشمش .میدانم که این نوشته ممکن است شما را ناراحت کند اما عین واقعییت است قویا معتقدم اگر هر کس فقط خانوادهای را که مسولیتش را دارد آگاه به کارهای نیک کند جامعه ما نیز به هیچ اصلاح و انقلابی نخواهد داشت مگر نه اینکه همین تک تک افراد جامعه را میسازند.برای تان آرزوی موفقیت می‌کنم و همواره همان طور که گفتید به کسانی‌ که فکر می‌کنم باید کمک می‌کنم.اما بدانید‌ که با همه این حرفها در مقابل فداکاری شما و خانوادهٔ تان سر تعظیم فرود میاورم ولی‌ مواظب باشید شما برای فرزندانتان انتخاب نکنید.

ناشناس گفت...

مشابه

پینوشت :

میگویید آنها ( خانواده) خود انتخاب کردند از شما بعید است انتخاب یک نوجوان ۱۸ ساله کنکری را انتخاب با آگاهی از تمام نتایج بدانید‌

ناشناس گفت...

اقای بابک داد عزیز. من یک ایرانی مقیم استرالیا هستم. دلم میخواد بدونم چطور میشه کاری انجام داد به عنوان یک دوست برای کسانی مثل شما. ما نیاز به شما داریم به هیچ وجه دلمون نمیخواد که گرفتار بشید. قهرمان دربند هم نمیخوایم اگرچه که وقتی فهمیدم توی ایرانید از این شجاعت شما متحیر موندم . اما خواهش میکنم بگید و راهنمایی کنید که چه میشه کرد. شما الان هزینه های زندگی رو چه می کنید؟ من مشاور هستم ، بچه ها غصه هاشونو به شما میگن شما به کی میگید؟ درباره ناامیدی ، مگه میشه شماها باشید و ما ناامید باشیم. دلمون خیلی پیش شماست

Unknown گفت...

درود بر تو که قهرمان ایران زمینی. این را برای روزی می نویسم که احتمالاً در زندانی. یک لحظه از راهی که رفته ای ناامید نشو! مطمئن باش که راهت را ادامه می دهیم. همین که امثال تو اینگونه شجاعانه می نویسند و از دست آنها می گریزند نشان می دهد که کار حکومت استبداد تمام شده است.

ناشناس گفت...

بابک جان هنگام ثبت نوشته ها حتما از فیلتر شکن (فری گیت یا Ultra surf) استفاده کن!
این خیلی مهمه .
مواظب خودت باش[گل][بدرود]
اگه فیلتر شکن نداری از این سایت ها هر دو تا فری گیت و الترا رو دانلود کن :
http://www.4shared.com/file/113562146/c79508ce/u95b.html
و
http://www.4shared.com/file/104582702/1624f510/fg680pnn.html

ناشناس گفت...

این وبگذر رو بردارید. خطرناکه.

ناشناس گفت...

چگونه مي توان دستان شما وخانواده عزيزتان راياري داد ؟چگونه ميتوان در دربدري و آوارگي شما در كنارتان قرار گرفت ؟كاش راهي وجود داشته باشد تا روح و وجدان بي قرار خود را كه تاب شنيدن سختي هايي را كه در اين كوچ اجباري مي كشيد ندارد كمي آرام نمايم .مرا ببخشيد اگر اين را به زبان مي آورم خواهش مي كنم اگر مقدور است شماره حسابي معرفي كنيد تا بلكه بتوان كمي در تحمل هزينه هاي مادي در كنار شما بود .جسارت مرا ببخشيد اما به هر حال تامين هزينه هاي زندگي خصوصآ در كوچ بسيار بسيار سخت ميباشد.

ناشناس گفت...

درود بر تو ایرانی شجاع و مبارز!

با هوشمندی تمام توطئه، توطئه گران را نقش بر آب کن!

ما تو را در بیرون زندان می خواهیم!

به خاطر مردم ایران بیشتر دقت کن!
چون برای نسق کشی هم که شده، پیگیری بیشتری خواهند کرد که تو را بیابند!

شاد و سربلند باشی!

ناشناس گفت...

درود بر تو و خانواده بزرگوارت که آزادگی را به قیمت آوارگی,به ظلمت و بیچارگی ترجیح دادید

گرچه شب تاریک است
دل قوی دار,سحر نزدیک است

مهتا گفت...

آقای داد از وبگذر استفاده نکنید لطفا
از آمارهای خارجی استفاده کنید . . مراقب خودتون باشید. این مملکت به قلم با شرف شما نیاز داره برادر !
مثل این
http://webstats.motigo.com/

سعيد گفت...

بسياري از بازداشتيها كشته ميشوند و هنوز بعضيها كه ادعاي اصلاح طلبي دارند محافظه كارانه از بيان صريح و عريان حقيقت خودداري ميكنند و با تعارفهاي سياسي و بازي با الفاظ موضعگيريهاي بي خاصيت ميكنند . اي كاش آنها هم موضع محكم و صريحي در برابر آقا داشتند و خودكامه بزرگ را به مردم مينماياندند.
به زنداني تجاوز ميشود و زنداني را مثله ميكنند يا ميكشند و ميسوزانند و جسدش را به خوانواده اش نمي دهند و بعضيها صحبت از رافت اسلامي ميكنند و تقاضاي عفو از محضر ملوكانه نماينده خدا دارند.
اينها كجاي كارند ؟

ناشناس گفت...

درود بر شما آقاي داد
من قصد نا اميد كردن شما رو ندارم ولي مطالبي كه شما توي وبلاگتون مينويسيد بيشتر نظرات شخصي است كه مردم عادي هم دارن توي خيابونها همين صحبتها رو ميكنن(بدون اينكه باعث سلب آسايش از خانوادشون بشن) و اگر ناراحت نميشيد بايد عرض كنم كه نظرات بيهوده اي است كه هيچ كمكي به جنبش سبز نميكنه و به نظر من اين مطالب ارزش دربدر كردن خودت و خانوادت و سلب آسايش از اونها رو نداره
سعي كنيد از ايران خارج بشيد تا بتونيد با دسترسي به اطلاعات بيشترتحليلهاي سودمندي داشته باشيد و خانوادت هم از اين دربدري نجات پيدا كنند_

علی گفت...

درود بر شما اقای داد:
برادر عزیزم خواندن این متن چنگ به روحم انداخت . دارم دیوانه میشوم . مدام تصویر شما و خانوادتان مقابلم است که در هراسید و دور از دیار .
ما ساکت نمی مانیم . 8 مرداد چهلم شهداست. همه ازادگان میایند. کاش می توانستم به شما امید دهم. به شما افتخار میکنم برادر.

Nikoo گفت...

بابک جان سلام... نميدونم چی بگم و چطور احساساتم رو نسبت به تو و کاری که کرده ای و ميکنی بيان کنم... شايد منو بشناسی، نيکو هستم از سايت بالاترين...هرچی ميخواستم اينجا بهت بگم رو، در يک مقاله يادبود و گرامی داشتی از تو، بهمراه يک هديه کوچک در سايت خودم و بالاترين منتشر کردم... اميدوارم اينطوری بدونی که تنها نيستی و در دربدری و آواره گی هايت ما هم همراه تو و قدردان تو هستيم... قلبم و روحم و احساسم برای تو و همراه تو، نيکو .....به اين آدرسها يه نگاهی بکن:

http://nikooonevesht.blogspot.com/2009/07/blog-post_27.html

http://balatarin.com/permlink/2009/7/28/1676612

Shoresh گفت...

salam va bebaxshid ke finglish minevisam, bnazaram behtari kaar ineke az keshwar xarej shin, yadetoun bashe dar ghebale xanevade ham masoul hastid va ma shoma ro zende doust darim bebinim.... dorane xeili saxti ro migzarounid, be xoda tavakol konid aghaye dad....