۱۳۸۸ خرداد ۲۳, شنبه

پيام هشدارآميز مهندس ميرحسين موسوی به مسئولان و مردم

ميرحسين: خروج از عدالت مشروعيت زداست!

مهندس مير حسين موسوی، پيامی را منتشر کرد. متن پيام به شرح زير است:
ملت شريف ايران
نتايجی که برای دهمين دوره انتخابات رياست جمهوری اعلام شد بهت آور است مردمی که در صفهای طولانی اخذ رای شاهد ترکيب آرا بودند و خود می دانند که به چه کسی رای داده اند با حيرت تمام به شعبده بازی دست اندرکاران انتخابات و صدا و سيما نگاه می کنند.

آنان اينک بيش از هميشه به دنبال آن هستند که بدانند چگونه و توسط چه کسانی و مقاماتی طرح اين بازی بزرگ ريخته شده است. اينجانب ضمن اعتراض شديد به روند موجود و تخلفات آشکار و فراوان روز انتخابات هشدار می دهم که تسليم اين صحنه آرايی خطرناک نخواهم شد. نتيجه آنچه که از عملکرد متصديان بی امانت ديده ايم و می بينيم جز تزلزل ارکان نظام مقدس جمهوری اسلامی ايران و حاکميت دروغ و استبداد نيست. اينجانب طبق وظيفه شرعی و ملی خويش به افشای رازهای پشت سر اين روند پرمخاطره خواهم پرداخت و آثار نابود کننده آن را بر سرنوشت کشور توضيح خواهم داد و ترس آن دارم که ادامه وضع موجود همه نيروهای موثر در نظام را به توجيه گرانی دروغگو در مقابل مردم تبديل کند و دنيا و آخرت آنان را در معرض لطمه های جبران ناپذير قرار دهد.
به مسوولان توصيه می کنم بيش از آن که دير شود اين روند را فورا متوقف کنند و همگی به خط قانون و امانتداری از آرای ملت بازگردند و بدانند که خروج از عدالت مشروعيت زداست. آنان بيش از هر کس ديگر از اين حقيقت باخبرند که در اين کشور انقلابی بزرگ و اسلامی صورت گرفته است. کمترين پيام انقلاب ما اين است که مردم آگاهند و در برابر کسانی که با تقلب روی کار بيايند تمکين نخواهند کرد.
اينجانب از همين فرصت استفاده ميکنم و ضمن تشکر از عواطف ملت بزرگوار ايران به آنان تذکر می دهم که ايران اين موجود آسمانی متعلق به آنان است و نه متقلبان، اين آنان هستند که بايد با هوشياری خود از آن حفاظت کنند. خائنين به آراء مردم ابايی از آن ندارند که اين خانه پارسايان به آتش کشيده شود. ما موج عقلانيت سبز خود را که برگرفته از تعاليم دينی و علايق ملت ما به اهل بيت پيامبر(ص) است با تمامی شور ادامه می دهيم و با شورش دروغ که در کشور طغيان کرده و چهره آن را آلوده است مبارزه ميکنيم، اما اجازه نخواهيم داد که حرکات ما شکل کور به خود بگيرد.
جا دارد از يکايک شهروندانی که برای رساندن اين پيام سبز هر کدام ستادی بودند و تمامی ستادهای مردمی و رسمی که در انتخابات فعاليت ميکردند سپاسگذاری کنم و تاکيد نمايم که تا رسيدن به نتيجه ای که کشور ما لايق آن است همچنان به حضور و تلاش آنان نياز است.
و ما لنا الا نتوکل علی الله و قد هدانا سبلنا و لنصبرن علی ما اذيتمونا و علی الله فليتو کل المتوکلون

ميرحسين موسوي

-------------------------------------------------

اين هم زبان حال مردمي كه به « تغيير سبز» رأي دادند

اما با شگفتي ديدند «سياهي» روي كار آمده!

گيرم كه در باورتان به «خاك» نشستم
و ساقه هاي جوانم از ضربه هاي تبرهاتان زخم دار است!
با «ريشه» چه مي كنيد؟
گيرم كه بر سر اين بام؛
بنشسته در كمين پرنده اي!
پرواز را «
علامت ممنوع
» مي زنيد؛
با «
جوجه هاي نشسته در آشيانه» چه مي كنيد؟

گيرم كه مي زنيد،
گيرم كه مي بُريد،
گيرم كه مي كُشيد،
با «رويش
ناگزير جوانه» چه مي كنيد؟

جهت اطلاع/تکرار: امشب (شنبه) بعد از با پايان و اعلام نتايج رأي گيري كه اميدوارم به این خیانت آشکار به امانت ملت پایان داده شده و نتیجه ای غیر از این به قول میرحسین شعبده بازی حاصل شده باشد٬از ساعت 12 تا يك نيمه شب، ميهمان برنامه voa تفسير خبر صداي آمريكا خواهم بود و گزارشها و تحليلهاي خود را از اين انتخابات بي سابقه بيان مي كنم.

اگر روند اين «درصدها» به همين ترتيب بالا بروند و دائم به ديده ها و شعور من و ما اهانت كنند، مطمئنا" اين آخرين مصاحبه ام خواهد بود. چون اگر نتيجه دعوت يك ساله ام به «عدم تحريم انتخابات» اين باشد كه احمدي نژاد دوباره رئيس جمهوري شود و رأي ملتي را كه بعضا" براي اولين بار و براي تغيير دادن دولت او به حوزه هاي اخذ رأي آمده بودند، به پاي «تأييد خود» بگذارد، براي هميشه با «تحليل پاك دلانه» مسائل سياسي و اساسا" با عرصه آلوده سياست وداع مي كنم!

تا شب معلوم مي شود كه آيا وقت بازنشستگي زودهنگام تحليلگري سياسي من فرا رسيده؟! در آن صورت ترديد نكنيد هم در مصاحبه ام و هم در آخرين يادداشت سياسي ام در اين وبلاگ، از تمام خوانندگانم و شنوندگان مصاحبه هايم عذرخواهي خواهم كرد و «قلم» تحليل سياسي نويسي را مي شكنم و براي هميشه در مورد سياست سكوت مي كنم! براي هميشه!